Online marketing cikkek


Így halásszunk jó ügyfeleket

Így halásszunk jó ügyfeleket 

Alapjaiban írta át a marketinget és az ügyfélkezelést az online térhódítása. Ma már ugyanis a marketingüzenet kidolgozásánál figyelemmel kell lenni az ügyfelekre. Csakhogy a magyar vállalkozások többségénél még nem uralkodik ez a szemlélet.
Nem a méret a lényeg

Nem a méret a lényeg 

Minél nagyobb a címlistánk, annál nehezebb a kezelése és sajnos annál valószínűbb, hogy spam-listára kerülünk. Ezért fontos, hogy mindig megfelelően kezeljük a címlistánkat, ha nem akarjuk, hogy marketing üzenetünk a kukában landoljon.
Hatékony hirdetést akar? Irány a mobil!

Hatékony hirdetést akar? Irány a mobil! 

A hagyományos kiskereskedelemmel szemben egyre inkább feljövőben van az online kereskedelem, egyre bizakodóbbak a webshopok. A legjobb konverziót a mobilhirdetések hozzák, mégis ezen hirdetnek a legkevesebben.
Onlinera vált? Ezeket gondolja át!

Onlinera vált? Ezeket gondolja át!  

Mielőtt saját weboldalt alakítunk ki és nekilátunk online stratégia kidolgozásának, célszerű átgondolni hogyan működnek a jelenlegi értékesítési csatornáink, meglévő információs rendszerünk. Íme néhány fontos lépés, ami a gondolkodásban segítségünkre lehet.
Öt ok, amiért nem kapunk elég megosztást

Öt ok, amiért nem kapunk elég megosztást 

Folyamatos kommunikációt folytatunk a közösségi oldalakon, de alacsony a rajongók aktivitása? Marketing szakértő segítségével összegyűjtöttünk öt tippet, hogy mi lehet ennek az oka..
Vége a trükkös címsoroknak a Facebookon

Vége a trükkös címsoroknak a Facebookon 

A Facebook a most bejelentett változtatásával minimalizálni akarja azokat a posztokat, amelyek bár figyelemfelkeltőek, mégsem kínálnak érdekes, minőségi tartalmat, sőt olykor egyenesen megtévesztőek.
Így jussunk át a szolgáltatók első védelmi vonalán!

Így jussunk át a szolgáltatók első védelmi vonalán! 

Nem csak a felhasználók, hanem az email szolgáltatók is alkalmaznak spamszűrőket, amelyek akarva-akaratlanul is tiltólistára tehetik marketing üzeneteinket. Bemutatunk néhány szempontot, amelyekre ügyelve átjuthatunk ezen a védelmi vonalon.
Öt tipp, hogyan gyűjtsünk követőket az Instagramon!

Öt tipp, hogyan gyűjtsünk követőket az Instagramon! 

Mivel az Instagram szépen terjed itthon is, ráadásul egyre több cég használja, tényleg érdemes elmerülni benne. Azonban itt sem mindegy, hogyan fogunk hozzá a követők gyűjtéséhez: ehhez adunk most tippeket.
Így kerüljük ki a spamszűrőket

Így kerüljük ki a spamszűrőket 

A legtöbb felhasználó rendelkezik spamszűrővel, így pontosan tudnunk kell, hogyan állítsuk össze hírlevelünket, hogy ne a spamek között landoljon az üzenetünk. Spam-kisokos sorozatunkban most ebből a szempontból a hírlevél tartalmi elemeit vizsgáljuk.
Rágyúr a kisvállalkozásokra a Twitter

Rágyúr a kisvállalkozásokra a Twitter 

Kifejezetten a kisebb vállalkozásokat célozza első körben a közösségi oldal reklámozási rendszerének mostani fejlesztése. Az eddig meglehetősen rugalmatlan szisztémát egy jobban paraméterezhető váltja fel. A változás egyszerre jelent esélyt és rizikót is a Twitternek.

Óriási hiba lenne temetni a Facebookot 

Egymás után jelennek meg a a Facebookot temető hírek. Wolf Gábor kisvállalati marketingszakértő szerint az elfordulás tőle óriási hiba lenne, mert a Facebook mint marketingeszköz csak most hatékony igazán, és főleg a kisvállalatoknak.

Lassan, de biztosan hatnak a reklámok 

Ha nem is kattint azonnal a banner vagy egyéb hirdetésre a felhasználó, úgy tűnik, azért a reklámok hatása nem szűnt meg. Mindössze lassabban reagálnak a látogatók - különösen nagy tehát a jelentősége az újracélzásnak.

Novembertől vége a promóciós lájkvadászatnak 

A legnagyobb közösségi oldal illegálisnak minősítette azokat az alkalmazásokat, amelyek lájkolásért cserében engedték valamilyen nyereményjátékon indulni a felhasználókat. Az indok az oldalak követői összetételének "minőségibbé" tétele.

Végre napon belül is ütemezhetjük a Facebook-hirdetéseket 

A Facebook régi hiányosságot pótolt: megérkezett a napon belüli időzítés is. Jelenleg csak Power Editorban érhető el a funkció, de ott szinte minden fiókban megjelent.

Ne azt mérjük, amit könnyű, hanem amit kell! 

A megfelelő analitika használata legalább annyira szemléleti kérdés, mint technológiai. A Google Analytics segítségével ma már szinte bármit mérni lehet egy honlapon, azonban nem mindent érdemes, és van, amit egyszerűen muszáj.

Így lőhetünk hatalmas öngólt a hírlevéllel 

Nem csak a jogi háttér helytelen ismerete, vagy a nagy adatbázisok rossz kezelése miatt landolhat a hírlevelünk a spamek között, kritikus fontosságú az is, hogy akinek küldjük, hogyan értékeli az általunk küldött tartalmat. Elengedhetetlen továbbá, hogy adjunk lehetőséget a leiratkozásra.

Így használjuk ki az ajánlás erejét 

Van egy magyar mondás, mely szerint az öndicséret büdös - hagyjuk inkább, hogy mások ecseteljék, milyen jók vagyunk abban, amit csinálunk. Szakértőnk segít, hogy használjuk a referenciákat az online kommunikációban.

Email-marketinges alaphibák 

Nagy, vagy több adatbázis komplex használata esetén a hibalehetőség is megsokszorozódik. Néha a hibákat véletlenül generáljuk, például hibás szoftverbeállításoknak köszönhetően, néha pedig a szakmai tudatlanság a probléma forrása.

Nyolc új lehetőség Facebook-hirdetésekhez 

A legnagyobb közösségi oldal fejlesztői nem mentek el nyári szabadságra: több új lehetőség várja az üzleti felhasználókat. Összeszedtük a legfontosabb változásokat, amelyekre érdemes figyelnie a cégeknek.

Közelebb hozza az ügyfeleket a technológia 

A menedzserek túlnyomó többsége szeretné közelebb tudni magát az ügyfelekhez: 87 százalékuk a következő 2-5 évben a korábbinál lényegesen intenzívebb együttműködést akar kialakítani velük. keresik, de nem találják a hangot a marketingesekkel.

Miért végzi a hírlevél a szemétben? 

Egyre népszerűbb a cégek körében az online marketing, ám sokan még mindig kéretlen levelekkel árasztják el a felhasználókat. Most induló sorozatunkban a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség oktatóanyagának segítségével bemutatjuk, hogyan kerülhetik el, hogy a hirdetések a szemétben végezzék.

11 tipp, hogy többen olvassák Facebook posztunkat 

A közösségi oldalakon folytatott kommunikációban kevés dolog érintette olyan súlyosan a cégeket, mint a Facebook-posztok elérésének korlátozása. Ha azt akarjuk, hogy sokan olvassák a bejegyzéseinket, mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk, de szerencsére van olcsóbb megoldás is.

A szöveg a céges honlapok mumusa 

A jó céges weblap ma már az online marketing Szent Grálja, az alap, amelyre hatékony stratégiát építhetünk. Ezért mind több cég vág bele honlapja fejlesztésébe, ám a végeredmény sokszor siralmas: szakértőnk rávilágít, miért van ez így!

Így készüljünk fel a Facebook halálára! 

Az IwIw vége megmutatta, milyen gyorsan derékba törhet egy közösségi oldal karrierje. Sok magyar cég már felfedezte a Facebookot, de mihez kezdhetnek, ha a piacvezető közösségi oldal is megroppan? Szakértők válaszoltak a kérdésre.

Hogyan tudhatunk meg mindent a vásárlóinkról?  

Elég egy rosszul célzott hirdetési kampány, egy rossz nyeremény, egy átgondolatlan promóció. Ilyenkor hiába pörög esetleg jól a kommunikáció, a cég munkatársai nem értik, miért van az, hogy a Facebookról még sem jönnek vásárlások. pedig most már erre is van megoldás.

Egyre személyesebbek lesznek az online reklámok 

Az online marketing és reklámozás feltörekvőben van, ahogy életünket egyre inkább az interneten, okostelefonok és tabletek rengetegjében éljük. Ezért fontos tudni, hogyan alakul az online hirdetési szektor.

Megújuló Facebook-oldalak: íme, a legfontosabb változások 

Bár június 13-ra ígérte a Facebook a márkaoldalak frissítését, azonban több brand még mindig nem kapta meg az új külsőt. Forgács Mariann, a Be Social Kft. ügyvezetőjének összefoglalójából kiderül, hogy az oldalak adminisztrátorai mire számíthatnak az új megjelenéssel kapcsolatban.

Még mindig él az optikai tuning 

Bár alapvetően elégedettek a hazai vendégek a wellness szállodákkal és a szolgáltatások minőségével, a megbízhatóságot már gyakran kifogásolják. Előfordul, hogy a hazai szállodák mást jelentetnek meg hirdetéseikben, mint ami a valóság.

10 Facebook-hirdetésváltozás, amiről tudni kell 

A Facebook hirdetési rendszere folyamatosan frissül. A közelmúltban sok apró változás történt, ami nagyon megkönnyítheti az életünket, némely esetben pedig növelheti az eredményeket. Íme egy összefoglaló a közelmúlt aktuális újdonságairól.

Hárommilliónál is több okostelefon lehet a hazai piacon 

Évente egymillió új okostelefont vásárolnak a magyar fogyasztók, és szakértői becslések szerint most nyáron már átléphettük a bűvös hárommilliós határt is. A legtöbben még mindig a közösségi oldalakat böngészik, de egyre többen vásárolnak is a készülékeken keresztül.

Virtuális marketing: csak óvatosan! 

A 21. század eleje robbanásszerű változásokat hozott a marketing területén. A korábbi megoldásokhoz képest ma jóval egyszerűbben és olcsóbban szerezhetnek maguknak klienseket a talpraesett cégek, a szabályok azonban szigorúak, így érdemes tisztában lenni vele, hogyan és hová lehet reklámot küldeni, ha nem akar valaki méretes hatósági büntetésbe belefutni.

Ne csak várjuk az ügyfelet! 

Sok magyar cégvezető nincs tisztában a remarketing fogalmával. Pedig a virtuális világ végre lehetőséget kínál arra, hogy ne csak üljünk és várjuk a vevőt, hanem egyenesen rátaláljunk az interneten keresztül. Csakhogy vannak veszélyei is, megmutatjuk, hogyan kerülje ki az adatvédelmi szabályozásban elrejtett aknákat és hogyan kerülheti el, hogy az őrületbe kergesse a vevőit.

Így vészeli át a nyarat egy okos vállalkozó 

A nyár nemcsak a tévékben, hanem sok vállalkozás életében is egyet jelent az uborkaszezonnal, kevesebb a megrendelés, kevesebb a vevő. Azonban ezt az időszakot is tölthetjük hasznosan: szakértőnk öt tippet is ad, hogy mire fordíthatjuk hirtelen megszaporodott szabadidőnket!

Rendhagyó közgyűlést tartott az MMSZ! 

Mivel év során a szövetségnek csak néhány alkalommal van lehetősége tagjaival személyesen is találkozni, ezért az idei Közgyűlést rendhagyó formában, kísérőprogramokkal gazdagították.

Az ütős szöveg nem csak a szavakon múlik 

Egyre több szakértő hangsúlyozza ki a megfelelő tartalom fontosságát, ami nélkül ma már lehetetlen marketing kampányt folytatni az online térben. Csakhogy a jó tartalom előállítása nem könnyű feladat, ehhez nyújt segítséget szakértőnk, Farkas Erika videótréningje!

Hogyan kommunikáljunk a közösségi oldalakon? 

Egyre több vállalkozás ismeri fel, milyen remek terepet kínálnak számukra a közösségi oldalak. Azonban még mindig sok cég gondban van azzal, hogy milyen formában szólítsa meg potenciális ügyfeleit – hangzott el a Piac & Profit KKV Akadémiáján.

Öt egyszerű módszer sikeres Facebook hirdetésekhez 

A közösségi oldalak egyre nagyobb teret kapnak a céges kommunikációban, nem mindegy azonban hogyan használjuk ezeket. Öt tippet adunk, hogyan hirdethet sikeresen a legnagyobbnak számító Facebook-on.

Így lehet hatékony az online térben 

Jelentősen nőtt az online reklámra fordított pénzek mennyisége a válság éveiben, a tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy a vállalatok nem hatékonyan használják a virtuális teret. A háttérben még mindig a tudás hiánya áll, ugyanakkor egyre több vállalkozó kezdi megérteni, mit nyújthat cégének az online világ.

A cégek szerint megéri Facebook-ozni! 

A legnagyobb közösségi oldalon jelen levő magyar vállalatok többsége szerint megéri jelen lenni a Facebook-on. Azonban a sikeres jelenléthez sok munkaóra kell – derül ki egy friss felmérésből.

Egy meglepő Facebook stratégia céges oldalaknak 

A töredékére csökkent a Facebook oldalak elérése, ezt ma már szinte mindenki érzi. Kérdés mit lehet tenni, hogy a korlátozások ellenére is elérhessük a célcsoportunkat a céges Facebook-oldalakon? A marketing szakértő meglepő választ ad erre a kérdésre.

Vége a like-koldulásnak! 

A Facebook újabb jelentős változtatást jelentett be a napokban, amely a hírfolyamban megjelenő tartalmakat érinti majd. Büntetik a like-kéregető oldalakat és a gyakran ismétlődő tartalmakat küldözgető spamelőket is.

Aki a fejlődésben lemarad, az a rostán is kiesik 

„A virágzó világpiacon akár öt komputerre is lehet kereslet” – mondta Thomas Watson, az IBM egyik vezetője 1943-ban, és még Bill Gates is úgy vélte, „640 kilobájt mindenki számára elég lesz”. Tévedtek, de a tévedéseik rámutatnak a technológiai fejlődés kiszámíthatatlanságára. És minél gyorsabb az evolúció, annál veszélyesebb, ha valaki nem tartja lépést.

Nyerő, kipróbált marketing stratégiák 

Két díjnyertes marketing stratégiát mutatunk, amelyet hétköznapi kisvállalkozások sikeres vezetői terveztek - és valósítottak meg. Van mit tanulni tőlük.

Hét tipp, hogyan írjunk tíz tippet! 

Szakértőnek lenni bizony nem hátrány az üzleti életben, hiszen a jó reputáció jó üzleteket hozhat. Azonban a szakértői státuszt nem adják könnyen: sokat kell dolgoznunk érte. Szakértőnk tippeket ad, hogyan készítsünk jó szakértői anyagot.

Három félreértés a Facebookkal kapcsolatban 

A legtöbb vállalkozás számára lassan közhelyszerű kötelességgé válik a webkettes felületeken való jelenlét, sok vállalkozó azonban nincs tisztában a közösségi oldalak mibenlétével vagy hasznosságával. Szakértőnk néhány gyakori félreértés tisztázására vállalkozik.

Az Ads Interactive lett az első magyar partner a Google új programjában 

2014. április 1-től az Ads Interactive lett a Google 1. magyar és 14. globális együttműködő partnere az AdSense Certified Partner programjában. A Google ebben olyan online programot ajánl, melyhez a kiadók, weboldal tulajdonosok csatlakozhatnak, ennek neve AdSense.

A zöld reklám többszörösen megtérül 

Ha a vállalkozása még nem hozza a remélt eredményeket, akkor gondoljon arra, hogy ennek a rossz kommunikáció mellett akár a rossz kommunikációs csatorna is lehet az oka.

Nagy lehetőség az online piac: Ön ne maradjon le! 

Minél gyorsabb a technikai fejlődés, annál veszélyesebb, ha valaki nem tart lépést azzal. Saját webáruház nélkül például ma már nem lehet versenyben maradni. A Piac & Profit konferenciáján Ön is megismerheti a legfrissebb trendeket, a legfontosabb szabályokat és a legjobb vevőszerző trükköket!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten

Lassan 300 ezer forint az átlagos bérleti díj Budapesten  

A fővárosban 1,8, országos átlagban pedig 0,8 százalékkal nőttek az átlagos lakbérek márciusban.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo