Az énmárka építése már nem lehetőség, hanem kötelesség a vállalkozók között. Az egyik legjobb pozíció amit így elérhetünk, ha egy téma elismert szakértőjeként tart minket számon a köztudat. Ehhez azonban nem elég a szükséges szaktudással rendelkeznünk – bár ez elengedhetetlen – hanem tudásunkat emészthető formában be is kell mutatnunk a jövendő ügyfeleinknek. Ennek a legegyszerűbb – és valószínűleg a legolcsóbb módja egy online szakértői írás készítése, magyarán adjunk tippeket az ügyfeleinknek. Marczis Balázs szakértőnk segítségével most tippeket adunk, hogyan adjon Ön is tippeket!
1. Ne legyünk terjengősek. A legritkább esetben olvassa el a felhasználó az 1500 karakternél hosszabb írásokat. Inkább koncentráljunk részfeladatok alapos kifejtésére.
2. Képek. Képek. Videók. Egy kép, vagy egy videó jobban „elad” az interneten, mint ezer szó.
3. Emlékeztessük ügyfelünk a baki-faktorokra. ha előre figyelmeztetjük, mit ronthat el, jobb esélyünk van, hogy legközelebb inkább minket bíz meg a feladattal.
4. Bátran hagyjunk valamilyen elérhetőséget a leírás végén, de ne csak megrendelések esetére.
5. Kerüljük a szakzsargont.
6. Kérjünk visszajelzést! Mindennél értékesebb, főleg ha nem felejtünk el reagálni sem.
7. Soha ne írjunk 10 tippet! Kognitív kutatások kimutatták, hogy a páratlan számok jobban vonzzák a figyelmet.