Piac & marketing cikkek


A mesterséges intelligencia megtámadta a hirdetési piacot

A mesterséges intelligencia megtámadta a hirdetési piacot 

Az emberiséget fenyegető legnagyobb veszély a dezinformációs világ.
A szemüveg, ami karriert csinál

A szemüveg, ami karriert csinál 

A szemüveg már nem csak látáskorrekció, hanem a modern irodai dress code kulcseleme lett.
Megjárják, akik kamuakciókkal sumákolnak

Megjárják, akik kamuakciókkal sumákolnak  

Szigorúan fellépnek az akciós árakkal trükköző kereskedőkkel szemben. 
Hasznos mobilalkalmazások kisvállalkozóknak

Hasznos mobilalkalmazások kisvállalkozóknak 

A modern üzleti környezetben a digitális eszközök kulcsszerepet játszanak.
Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét

Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét  

Nem telhet el úgy egy nyár, hogy ne kerülne a politikai napirend frontvonalába a “luxizás”.
„Úgy hullanak majd a sörfőzdék, mint az őszi legyek” – A lehető legrosszabb helyről jött egy jóslat

„Úgy hullanak majd a sörfőzdék, mint az őszi legyek” – A lehető legrosszabb helyről jött egy jóslat  

Csődhullám vár a német sörfőzdékre az elkövetkező években, kicsikre és nagyokra egyaránt.
Amit soha nem fog tudni a mesterséges intelligencia

Amit soha nem fog tudni a mesterséges intelligencia 

Miért lehetnek az emberi kapcsolatok a digitális kor legnagyobb értékei?
Cristiano Ronaldo megdöntötte a mindenkori sportfizetési csúcsot

Cristiano Ronaldo megdöntötte a mindenkori sportfizetési csúcsot 

A legmagasabb profi sportolói fizetések sportáganként.
Bajban a luxusmárkák

Bajban a luxusmárkák  

Több mint egy évtized után először torpant meg a globális luxuspiac növekedése.
Az Apple mindent visz: újra nem tudták legyőzni

Az Apple mindent visz: újra nem tudták legyőzni 

Továbbra is a legértékesebb márka maradt.

Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák  

A Nestlé tizedik éve vezetik az élelmiszermárkák globális rangsorát.

A terméktesztek negatívumaira is kíváncsiak a magyarok 

A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is tesztelne termékeket, már nincs meg az abszolút bizalom az öt csillagos értékelések iránt.

A világ élén a magyar libamáj 

Hazai libamáj a világ legjobbjai között.

„2025-ben nem értékesíteni – na az a luxus” – Avagy az algoritmus jobb eladó, mint az ember? 

Ha az értékesítést valóban a világ egyik legrégebbi mesterségének tekintjük, akkor időszerű újraértékelni, hogyan állunk hozzá 2025-ben.

Donald Trump elképesztő összeget, 200 milliárd forintot keresett tavaly 

Trump nagyban kriptovalutázik.

Átverés az éhségűző elixír 

Határozott NKFH fellépés a forgalomból élelmiszer-hamisítás miatt kivont kamu zsírpusztító szereket forgalmazó influenszer ellen.

Annyit ér az árrésstop, mint döglött lovon a patkó 

Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop.

A krónikus betegségek melegágya lett a konyha 

Hiába egyre gyakoribbak az ételintoleranciák, a cukorbetegség és elhízás még ennél is jelentősebb réteget érint.

Mit és hogyan nézünk? Folyamatosan változnak a tartalomfogyasztási szokások  

Töretlen a streamingszolgáltatások népszerűsége.

Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét  

Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget. 

Gond akadt a hűtők negyedénél 

Az idei ellenőrzések mérlege.

Automatizált kudarc? – Amikor a rendszer nem segít, hanem hátráltat 

A magyar kkv-szektorban 2025-ben sosem látott lendületet vett a digitális eszközök alkalmazása az értékesítésben.

Magyarországra jön a legforróbb online hirdetési elemző szolgáltatás 

Kizárólagos együttműködést kötött a magyar ügynökség és a RedTrack Inc.

Különös dolog derült ki a vásárlási szokásainkról: tízből kilenc magyar vásárló ilyen  

A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem tervezett.

Akiktől az egész ország vásárol: ők a legsikeresebb e-kereskedők  

4 kategóriában rangsorolta az e-kereskedőket a PwC Magyarország.

Precedensértékű döntés előtt áll a magyar bíróság, hazudott-e a Szuverenitásvédelmi Hivatal? 

Elszaladt a ló a Szuverenitásvédemi Hivatallal?

Az értékesítés csodafegyvere 

„Adatai vannak? Akkor nyerhet. Csak érzései? Akkor kockáztat” – mondta egyszer Peter Drucker.

Mészáros Lőrinc mondása cipőket ad el 

Nem gyalogtempóban.

A termelők így szeretnék 80 százalékra növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban 

A behozatallal szemben más rajtvonalhoz állítják a magyar zöldségeket a szigorú szabályok.

10 tipikus hiba, amit a legtöbb webáruház elkövet – és hogyan lehet ezeket orvosolni? 

A legtöbb webshop nem azért nem növekszik, mert “konverzió-gyilkos” hibák maradnak észrevétlenül a rendszerben.

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.

Új madarat kap az Auchan 

Új márkastratégiával és szerethető figurával újít az Auchan.

Európa élvonalában a magyarok árérzékenysége 

Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben.

Életveszélyes töltők akadtak fenn a rostán  

A fogyasztóvédelmi hatóság által ellenőrzött USB töltők 87 százaléka nem felelt meg a biztonsági előírásoknak.

Nyakunkon a kínai csomagáradat? 

Globális aggodalmak.

Bezuhantak a Tesla eladásai, új kedvenc az elektromos autóknál  

A kínai BYD áprilisban először előzte meg a Teslát a kizárólag akkumulátorról üzemelő elektromos autók európai eladásában.

Egy korszak vége: lecserélik a vonalkódokat 

Hamarosan új korszak kezdődik a kiskereskedelemben.

Olyat újított a Spar, amit garantáltan minden vevő észrevesz  

Egyre több üzletben találkozhatunk az elektronikus polccímkékkel.

Terjednek a sötét mintázatok – és gyakoribb ellenük a hatósági fellépés is 

Egyre gyakrabban alkalmazzák a sötét mintázatokat a kereskedelemben, és nemcsak az online térben.

Megfigyelte az embereket a Google 

1,375 milliárd dollárt fizetnek a Texas amerikai szövetségi állammal folytatott adatvédelmi ügy után.

Megjelentek a tiktokos csalók 

Bárkit célba vehetnek, életkortól függetlenül.

Annyi a kőműveseknek, Magyarországra is megérkezett a falazórobot 

Falazórobotot mutatott be a Wienerberger Magyarországon.

Győzike és Tóth Gabi kormánypártisága a fókuszban 

Europion felmérés: celebek és a politika.

Porszívó vásárlásnál sem viccelnek a magyarok  

Az ár-érték arány a legfontosabb szempont a magyarok körében amikor háztartási takarítóeszközt vásárolnak.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Feliratkozás Piac & marketing téma
heti hírlevelére
Így hoz milliókat és tonnákkal kevesebb CO₂-t az okos épületmenedzsment

Így hoz milliókat és tonnákkal kevesebb CO₂-t az okos épületmenedzsment 

A Schneider Electric jövőformáló vállalatként eszközök, alkalmazások és szolgáltatások széles skálájával segíti ügyfeleit és partnereit.
Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás

Látszik az abszolút hozamú, vagy akár a vegyes alapok felé történő elmozdulás 

Demjén Ottó, az MBH Befektetési Bank kereskedésért és értékesítésért felelős ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

Jogi kisokos

Elvette az állam az ingatlanát? Ekkora kártalanításra számíthat

Elvette az állam az ingatlanát? Ekkora kártalanításra számíthat 

A kormány nagyszabású út- és vasútépítési projektek megvalósítását tervezi a következő tíz évben.

Klímablog

Több pénzt adnak elektromos autóra

Több pénzt adnak elektromos autóra  

30 milliárd forintról 40 milliárd forintra emelik a keretet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo