Piac & marketing cikkek

Nagyító alá kerülnek az energiahatékonysági címkék
Online és műszaki áruházakban, üzletekben is vizsgálódnak.

Verhetetlen a kínai áru a magyar cégek körében
De az exporttevékenység is jelentős.

Leáldozhat az influenszerek korának
Aggódhatnak a véleményvezérek.

Szalmonellás termékek kerültek a boltokba és egy webshopba
Napraforgómagról és egy mézes szeletről van szó.

A növekedés kulcsa: nem is gondolná, mitől szerezhet versenyelőnyt cége
A vevők elégedettségére a vezetőségnek fokozott figyelmet kell fordítania, hiszen az jelentősen befolyásolja az üzleti teljesítményt is.

Szembemegy a játékpiaccal a LEGO
Miközben a globális játékpiac csökkent, 13 százalékkal nőtt az árbevételük tavaly.

180 fokos fordulat a cégeknél
Már nem az álláskeresők hajtanak a cégekre, hanem fordítva.

Kaptak egy piros pontot a magyar vállalkozások
Az európai átlagnál szabályosabban tájékoztatnak a használt termékeket online árusító hazai cégek.

„Átverős” ATM-ek miatt indult vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított a bankautomatákat üzemeltető Euronet Banktechnikai Kft.-vel szemben.

Dübörög a szépségipar
A NIQ évi 7,3 százalékos értéknövekedésről számol be a globális szépségiparban.
A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól való félelmet tartja ügyfélhiánya fő okának.
Amerikai cég ellen vizsgálódik az MNB
Megtiltották az OMR OIL LLC-nek, hogy Magyarországon jogosulatlanul bármely, az MNB engedélyéhez vagy bejelentéshez kötött tevékenységet végezzenek.
Valami nem stimmel a Normaflore reklámjaival
A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított a Normaflore termékcsalád forgalmazójával, az Opella Healthcare Commercial Kft.-vel szemben.
Nagy változások lesznek idén az egyik csomagautomata szolgáltatónál
Az e-kereskedelmi piac idén ismét növekedési pályára állhat.
Mitől tartanak igazán az informatikai vezetők?
Mindössze a cégek fele számít informatikai büdzséjének bővülésére az idén.
Ha ilyen levelet kap a Wizz Airtől, ne dőljön be!
Adathalász e-mailben árulnak csalók 10 eurós kupont.
Bajban a hazai kereskedők, mindent leural a Temu
2024 legnagyobb vásárlótáborral és rendelési számmal bíró e-kereskedőjévé váltak.
Sokba fáj a Lidlnek ez a két szó
Teljes kiőrlésűként hirdetettek egyes termékeket. Bírságolt a GVH.
Pofátlan csalás jelent meg
Pénzvisszatérítés ígéretével keresik csalók az ügyfeleket az MVM Next nevében.
Több mobil fogy, jönnek fel a kínai márkák
Nőtt a globálisan kiszállított okostelefonok száma tavaly.
Újabb nagy webáruház került a hatóságok célkeresztjébe
Újabb nagy webáruházat vizsgál a GVH.
Bajban vannak az e-kereskedők
Támogatja az Ecommerce Hungary Egyesület az Európai Bizottság által javasolt lépéseket.
A Super Bowl biznisz egy száguldó paripa
A Super Bowl verhetetlen üzlet.
Mindent megtett az eMAG a magyar vállalkozásokért?
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően támogatja-e a magyar vállalkozásokat.
Mik viszik sikerre a vállalkozást?
Személyes jelenlét, videó és közösség. Ez a három kulcsfogalom az idei marketingtrendekben.
A Shein körmére néznek
Az Európai Bizottság felszólította a kínai Shein, divatcikkeket áruló online platformot, hogy nyújtson be belső dokumentumokat és adjon részletesebb tájékoztatást.
Megelőzték az elektromos autók a hibrideket
2025 januárja általános növekedést hozott a használt autók piacán, ezzel párhuzamosan az átlagárak is emelkedtek.
Veszélyes hirdetések: hogyan ismerjük fel ezeket?
A hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek.
Érdemes átgondolni a kkv-k marketingjét
Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?
Utolsó pillanatos, egyéjszakás kiruccanásra hajtanak a magyarok
Szakértők 2025-ben a last minute foglalások további erősödésére számítanak.
A belarusz elnök, Aljakszandr Lukasenka elmondta, hogy mire nincs szüksége
Fehéroroszországnak nincs szüksége arra, hogy a Nyugat elismerje az elnökválasztást, amelyet vasárnap tartanak az országban – jelentette ki a fehérorosz vezető.
Most már boltban is fizethetünk ezzel az új mobilos módszerrel
A CBA kiskereskedelmi üzletlánc kilenc üzletében, elsőként a magyar piacon, elindította a hazai fejlesztésű qvik fizetési megoldást.
Nem mindenhol az Apple a legkelendőbb mobil
A tavalyi utolsó negyedévben 3,2 százalékkal csökkent az okostelefonok eladása Kínában az előző év azonos időszakához képest.
A világ pusztulásának jelét látja a pesti lemezbolt saját világraszóló sikerében
„Megérett a világ a pusztulásra, ahol ezzel a teljesítménnyel a legjobbak közé lehet kerülni” – írja a Kalóz Records miután a Financial Times a világ legjobbjai közé választotta.
A zuglói Pléh csárda globális hírnévre tör
Egy koreai influenszer megevett ott – többek között – két bazi nagy rántott húst, amit eddig több mint másfél millióan néztek meg.
Nem boldogulnak a mesterséges intelligencia nélkül a magyar cégek?
A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.
Dübörög a sportipar Közép-Kelet Európában
Nagy iramot diktál a sportipar a régióban.
Lehet, Ön is innen rendelt? Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten
A dán vállalat most összegyűjtötte, hogyan ismerhetőek fel a hamis weboldalak.
A boltok akciós újságjai olyan népszerűek, hogy robbantják a hirdetési piacokat
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot.
Erre sem futja: megtorpant a videójáték-vásárlás
A videójátékosok éves költése 2024-ben körülbelül 100 milliárd forint volt.
Ki nem találja, kik rajonganak legjobban a magyar pezsgőért
Ma már azok is bátran koccinthatnak pezsgővel, akik egyébként nem innának alkoholt.
Műszaki cikkek, amelyekre 2024-ben haraptak a magyarok
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében, sőt a vásárlók egyenesen megrohamozták a boltokat a legújabb eszközökért.
Ön mennyi pénzt költött idén karácsonyi ajándékokra?
Bár az infláció továbbra is meghatározza a fogyasztói szokásokat, az idei ünnepi időszak pozitív gazdasági kilátásokat ígér.
Már algoritmusok is irányítják a médiaköltések többségét
A hazai reklámpiac várható növekedési üteme – 5,6 százalék – alig valamivel marad a világátlag alatt.
Hogyan vásárolnak karácsonyi ajándékot a magyarok?
A legtöbben 5-10 órát töltenek a meglepetések kiválasztásával, amire összesen 50-100 ezer forintot költenek.
Miért drága a dubaji csoki?
Mi a titka?
Készülhetnek a webáruházak – indul a fogyasztóvédelmi csúcshatóság
Célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben.
Nincs minden rendben a karácsonyi vásárokon
A kormányhivatalok munkatársai a karácsonyi vásárokban is vizsgálják a fogyasztói jogok érvényesülését.