Piac & marketing cikkek

Egy klasszikus farmermárka lett az új kedvenc
Megugrott az amerikai Levi Strauss negyedéves profitja.

A magyarok költötték a legtöbbet a Facebookon politikai hirdetésekre Európában
A 2022-es parlamenti választás kampány utolsó másfél hónapjában több mint 3 milliárd forintot költöttek magyarok politikai hirdetésekre.

A Labubu őrület mindent visz
Labubu egyszerre szólítja meg a fiatalokat és a felnőtteket.

Példátlan méreteket ölt a lejárt élelmiszerek újracímkézése
Világszerte 95 millió euró értékben foglaltak le hamisított vagy lejárt élelmiszert.

A gigabüntetés után újabb bírságot kapott a Wolt
A kormányhivatal ellenőrzése a munkavédelem terén is súlyos hiányosságokat talált.

Számlázással és az elszámolással van a legtöbb gond
Csaknem 1400 fogyasztói beadvány érkezett fél év alatt a fogyasztóvédelmi hatósághoz.

„Legjobb”, „kedvenc”, „egyedülálló” – mi megy át a GVH rostáján?
A GVH nagyon szigorú mérce alapján szokott dönteni.

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt
Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.

Ők a kommunikációs szakma krémjei Magyarországon
Az idei toplisták a marketingben erőteljes megújulást, a PR-ban viszont nagyobb stabilitást mutatnak.

Mennyire fontos a magyaroknak, hogy hazai terméket vegyenek?
Miközben a fiatalok inkább külföldi márkák felé húznak.
Egy telefonbeszélgetésre vár ma a világ
Mire jut majd az amerikai és a kínai elnök?
Eljárást indított a Duolingo-val szemben a Gazdasági Versenyhivatal
A gyanú szerint az amerikai vállalat több szempontból is tisztességtelen kereskedelemi gyakorlatot folytat.
Vasárnap egy órával korábban nyitnak az ALDI-k, akkora rohamra számítanak
290 000 ruházati termék kelt el egyetlen nap alatt az ALDI-áruházakban.
Átverésre figyelmeztetnek: csalók élnek vissza a cipőkereskedő nevével
Több hamis Deichmann webshop és social media profil jelent meg mostanában az interneten.
A hamisítók is ráugrottak a legújabb játékőrületre, komoly fogás Ferihegyen
Az elmúlt hetekben tartott ellenőrzések során több mint 43 ezer darab hamis játékfigurát és kiegészítőt találtak a NAV-osok.
Megnyílt a Huawei webáruháza Magyarországon
Az új webáruház a Huawei teljes hazai termékpalettáját kínálja.
A mesterséges intelligencia megtámadta a hirdetési piacot
Az emberiséget fenyegető legnagyobb veszély a dezinformációs világ.
A szemüveg, ami karriert csinál
A szemüveg már nem csak látáskorrekció, hanem a modern irodai dress code kulcseleme lett.
Megjárják, akik kamuakciókkal sumákolnak
Szigorúan fellépnek az akciós árakkal trükköző kereskedőkkel szemben.
Hasznos mobilalkalmazások kisvállalkozóknak
A modern üzleti környezetben a digitális eszközök kulcsszerepet játszanak.
Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét
Nem telhet el úgy egy nyár, hogy ne kerülne a politikai napirend frontvonalába a “luxizás”.
„Úgy hullanak majd a sörfőzdék, mint az őszi legyek” – A lehető legrosszabb helyről jött egy jóslat
Csődhullám vár a német sörfőzdékre az elkövetkező években, kicsikre és nagyokra egyaránt.
Amit soha nem fog tudni a mesterséges intelligencia
Miért lehetnek az emberi kapcsolatok a digitális kor legnagyobb értékei?
Cristiano Ronaldo megdöntötte a mindenkori sportfizetési csúcsot
A legmagasabb profi sportolói fizetések sportáganként.
Bajban a luxusmárkák
Több mint egy évtized után először torpant meg a globális luxuspiac növekedése.
Az Apple mindent visz: újra nem tudták legyőzni
Továbbra is a legértékesebb márka maradt.
Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák
A Nestlé tizedik éve vezetik az élelmiszermárkák globális rangsorát.
A terméktesztek negatívumaira is kíváncsiak a magyarok
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is tesztelne termékeket, már nincs meg az abszolút bizalom az öt csillagos értékelések iránt.
A világ élén a magyar libamáj
Hazai libamáj a világ legjobbjai között.
„2025-ben nem értékesíteni – na az a luxus” – Avagy az algoritmus jobb eladó, mint az ember?
Ha az értékesítést valóban a világ egyik legrégebbi mesterségének tekintjük, akkor időszerű újraértékelni, hogyan állunk hozzá 2025-ben.
Donald Trump elképesztő összeget, 200 milliárd forintot keresett tavaly
Trump nagyban kriptovalutázik.
Átverés az éhségűző elixír
Határozott NKFH fellépés a forgalomból élelmiszer-hamisítás miatt kivont kamu zsírpusztító szereket forgalmazó influenszer ellen.
Annyit ér az árrésstop, mint döglött lovon a patkó
Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop.
A krónikus betegségek melegágya lett a konyha
Hiába egyre gyakoribbak az ételintoleranciák, a cukorbetegség és elhízás még ennél is jelentősebb réteget érint.
Mit és hogyan nézünk? Folyamatosan változnak a tartalomfogyasztási szokások
Töretlen a streamingszolgáltatások népszerűsége.
Kivonták a forgalomból a Family Frost egyik termékét
Gyorsfagyasztott burgonyakrokettben mutattak ki ásványolaj szennyezettséget.
Gond akadt a hűtők negyedénél
Az idei ellenőrzések mérlege.
Automatizált kudarc? – Amikor a rendszer nem segít, hanem hátráltat
A magyar kkv-szektorban 2025-ben sosem látott lendületet vett a digitális eszközök alkalmazása az értékesítésben.
Magyarországra jön a legforróbb online hirdetési elemző szolgáltatás
Kizárólagos együttműködést kötött a magyar ügynökség és a RedTrack Inc.
„Azt mondták, túl fiatalok vagyunk. Mi meg azt, hogy akkor ideje felnőnie a piacnak” – Nem csak nagyobb, érettebb is: 18 éves lett a MediaSales
Idén nagykorúvá vált Magyarország egyik független médiaügynöksége.
Különös dolog derült ki a vásárlási szokásainkról: tízből kilenc magyar vásárló ilyen
A magyarok ötöde vásárol rendszeresen olyan terméket, amit előre nem tervezett.
Akiktől az egész ország vásárol: ők a legsikeresebb e-kereskedők
4 kategóriában rangsorolta az e-kereskedőket a PwC Magyarország.
Precedensértékű döntés előtt áll a magyar bíróság, hazudott-e a Szuverenitásvédelmi Hivatal?
Elszaladt a ló a Szuverenitásvédemi Hivatallal?
Az értékesítés csodafegyvere
„Adatai vannak? Akkor nyerhet. Csak érzései? Akkor kockáztat” – mondta egyszer Peter Drucker.
Mészáros Lőrinc mondása cipőket ad el
Nem gyalogtempóban.
A termelők így szeretnék 80 százalékra növelni a magyar zöldségek arányát a boltokban
A behozatallal szemben más rajtvonalhoz állítják a magyar zöldségeket a szigorú szabályok.
10 tipikus hiba, amit a legtöbb webáruház elkövet – és hogyan lehet ezeket orvosolni?
A legtöbb webshop nem azért nem növekszik, mert “konverzió-gyilkos” hibák maradnak észrevétlenül a rendszerben.
Bedurvultak az online csalók
Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.