Piac & marketing cikkek
Lesújtó kép a cégekről
A vállalkozások többsége fontosnak tartja a hatékony belső kommunikációt, túlnyomó részüknek fogalma sincs, hogyan tudnák azt a gyakorlatban is megvalósítani.
Nagy zűrzavart okozott, hogy a Google betiltotta a politikai hirdetéseket
Eredmények és ellentmondások a politikai hirdetések piacán.
Gyengébb lett a profit a Netflixnél – továbbra is titkolják, hány előfizetőjük van
Bár nőtt a nyeresége és bevétel a harmadik negyedévben.
Képtelen javulni a magyar vásárlóerő
Az európai átlag 60 százaléka.
Új időszámítás kezdődik a családi vállalkozásként indult Duna House-nál
Megújult arculattal, DH Groupként folytatják a tevékenyéget.
Hol keresünk az ingatlanpiacon, honnan érkeznek a vevők?
A Duna House reprezentatív ingatlanpiaci kutatása.
Az Apple és a Google elfoglalja a magyar boltok kasszáit
Töretlen a növekedés az okoseszközös fizetéseknél.
Pénzért ijesztgetnek
A Halloween egyre jövedelmezőbb esemény.
Videós tartalom nélkül egy márka már láthatatlan
Képes-e megragadni és megtartani a figyelmet?
Mesterséges intelligenciát kedvenceinknek! – itt vannak az okos kisállatok
Magyarországon most indul az okos kisállat-forradalom.
Gazdasági sokkot okozna a Sziget Fesztivál elmaradása
A fesztivál potenciális 2026-os elmaradásának többdimenziós gazdasági kockázatait vizsgálta a GKI.
Orbán Viktor világrendszerváltást ígért, de nem lesz, Amerika marad az élen
Jelentjük a világrendszerváltás elmarad.
Luxus divatcégeket bírságoltak
157 millió euróra.
Egy klasszikus farmermárka lett az új kedvenc
Megugrott az amerikai Levi Strauss negyedéves profitja.
A magyarok költötték a legtöbbet a Facebookon politikai hirdetésekre Európában
A 2022-es parlamenti választás kampány utolsó másfél hónapjában több mint 3 milliárd forintot költöttek magyarok politikai hirdetésekre.
A Labubu őrület mindent visz
Labubu egyszerre szólítja meg a fiatalokat és a felnőtteket.
Példátlan méreteket ölt a lejárt élelmiszerek újracímkézése
Világszerte 95 millió euró értékben foglaltak le hamisított vagy lejárt élelmiszert.
A gigabüntetés után újabb bírságot kapott a Wolt
A kormányhivatal ellenőrzése a munkavédelem terén is súlyos hiányosságokat talált.
Számlázással és az elszámolással van a legtöbb gond
Csaknem 1400 fogyasztói beadvány érkezett fél év alatt a fogyasztóvédelmi hatósághoz.
„Legjobb”, „kedvenc”, „egyedülálló” – mi megy át a GVH rostáján?
A GVH nagyon szigorú mérce alapján szokott dönteni.
Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt
Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.
Ők a kommunikációs szakma krémjei Magyarországon
Az idei toplisták a marketingben erőteljes megújulást, a PR-ban viszont nagyobb stabilitást mutatnak.
Mennyire fontos a magyaroknak, hogy hazai terméket vegyenek?
Miközben a fiatalok inkább külföldi márkák felé húznak.
Egy telefonbeszélgetésre vár ma a világ
Mire jut majd az amerikai és a kínai elnök?
Eljárást indított a Duolingo-val szemben a Gazdasági Versenyhivatal
A gyanú szerint az amerikai vállalat több szempontból is tisztességtelen kereskedelemi gyakorlatot folytat.
Vasárnap egy órával korábban nyitnak az ALDI-k, akkora rohamra számítanak
290 000 ruházati termék kelt el egyetlen nap alatt az ALDI-áruházakban.
Átverésre figyelmeztetnek: csalók élnek vissza a cipőkereskedő nevével
Több hamis Deichmann webshop és social media profil jelent meg mostanában az interneten.
A hamisítók is ráugrottak a legújabb játékőrületre, komoly fogás Ferihegyen
Az elmúlt hetekben tartott ellenőrzések során több mint 43 ezer darab hamis játékfigurát és kiegészítőt találtak a NAV-osok.
Megnyílt a Huawei webáruháza Magyarországon
Az új webáruház a Huawei teljes hazai termékpalettáját kínálja.
A mesterséges intelligencia megtámadta a hirdetési piacot
Az emberiséget fenyegető legnagyobb veszély a dezinformációs világ.
A szemüveg, ami karriert csinál
A szemüveg már nem csak látáskorrekció, hanem a modern irodai dress code kulcseleme lett.
Megjárják, akik kamuakciókkal sumákolnak
Szigorúan fellépnek az akciós árakkal trükköző kereskedőkkel szemben.
Hasznos mobilalkalmazások kisvállalkozóknak
A modern üzleti környezetben a digitális eszközök kulcsszerepet játszanak.
Luxizás: kiderült, mi szúrja a magyarok szemét
Nem telhet el úgy egy nyár, hogy ne kerülne a politikai napirend frontvonalába a “luxizás”.
„Úgy hullanak majd a sörfőzdék, mint az őszi legyek” – A lehető legrosszabb helyről jött egy jóslat
Csődhullám vár a német sörfőzdékre az elkövetkező években, kicsikre és nagyokra egyaránt.
Amit soha nem fog tudni a mesterséges intelligencia
Miért lehetnek az emberi kapcsolatok a digitális kor legnagyobb értékei?
Cristiano Ronaldo megdöntötte a mindenkori sportfizetési csúcsot
A legmagasabb profi sportolói fizetések sportáganként.
Bajban a luxusmárkák
Több mint egy évtized után először torpant meg a globális luxuspiac növekedése.
Az Apple mindent visz: újra nem tudták legyőzni
Továbbra is a legértékesebb márka maradt.
Kapkodnak értük a világon: a legértékesebb élelmiszermárkák
A Nestlé tizedik éve vezetik az élelmiszermárkák globális rangsorát.
A terméktesztek negatívumaira is kíváncsiak a magyarok
A MediaMarkt friss kutatása szerint a vásárlók többsége maga is tesztelne termékeket, már nincs meg az abszolút bizalom az öt csillagos értékelések iránt.
A világ élén a magyar libamáj
Hazai libamáj a világ legjobbjai között.
„2025-ben nem értékesíteni – na az a luxus” – Avagy az algoritmus jobb eladó, mint az ember?
Ha az értékesítést valóban a világ egyik legrégebbi mesterségének tekintjük, akkor időszerű újraértékelni, hogyan állunk hozzá 2025-ben.
Donald Trump elképesztő összeget, 200 milliárd forintot keresett tavaly
Trump nagyban kriptovalutázik.
Átverés az éhségűző elixír
Határozott NKFH fellépés a forgalomból élelmiszer-hamisítás miatt kivont kamu zsírpusztító szereket forgalmazó influenszer ellen.
Annyit ér az árrésstop, mint döglött lovon a patkó
Átlátszó szőnyeg alá söpri az inflációt az árrésstop.
A krónikus betegségek melegágya lett a konyha
Hiába egyre gyakoribbak az ételintoleranciák, a cukorbetegség és elhízás még ennél is jelentősebb réteget érint.
Mit és hogyan nézünk? Folyamatosan változnak a tartalomfogyasztási szokások
Töretlen a streamingszolgáltatások népszerűsége.