Piac & marketing cikkek

Megelőzték az elektromos autók a hibrideket
2025 januárja általános növekedést hozott a használt autók piacán, ezzel párhuzamosan az átlagárak is emelkedtek.

Veszélyes hirdetések: hogyan ismerjük fel ezeket?
A hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek.

Érdemes átgondolni a kkv-k marketingjét
Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?

Utolsó pillanatos, egyéjszakás kiruccanásra hajtanak a magyarok
Szakértők 2025-ben a last minute foglalások további erősödésére számítanak.

A belarusz elnök, Aljakszandr Lukasenka elmondta, hogy mire nincs szüksége
Fehéroroszországnak nincs szüksége arra, hogy a Nyugat elismerje az elnökválasztást, amelyet vasárnap tartanak az országban – jelentette ki a fehérorosz vezető.

Most már boltban is fizethetünk ezzel az új mobilos módszerrel
A CBA kiskereskedelmi üzletlánc kilenc üzletében, elsőként a magyar piacon, elindította a hazai fejlesztésű qvik fizetési megoldást.

Nem mindenhol az Apple a legkelendőbb mobil
A tavalyi utolsó negyedévben 3,2 százalékkal csökkent az okostelefonok eladása Kínában az előző év azonos időszakához képest.

A világ pusztulásának jelét látja a pesti lemezbolt saját világraszóló sikerében
„Megérett a világ a pusztulásra, ahol ezzel a teljesítménnyel a legjobbak közé lehet kerülni” – írja a Kalóz Records miután a Financial Times a világ legjobbjai közé választotta.

A zuglói Pléh csárda globális hírnévre tör
Egy koreai influenszer megevett ott – többek között – két bazi nagy rántott húst, amit eddig több mint másfél millióan néztek meg.

Nem boldogulnak a mesterséges intelligencia nélkül a magyar cégek?
A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.
Dübörög a sportipar Közép-Kelet Európában
Nagy iramot diktál a sportipar a régióban.
Lehet, Ön is innen rendelt? Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten
A dán vállalat most összegyűjtötte, hogyan ismerhetőek fel a hamis weboldalak.
A boltok akciós újságjai olyan népszerűek, hogy robbantják a hirdetési piacokat
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot.
Erre sem futja: megtorpant a videójáték-vásárlás
A videójátékosok éves költése 2024-ben körülbelül 100 milliárd forint volt.
Ki nem találja, kik rajonganak legjobban a magyar pezsgőért
Ma már azok is bátran koccinthatnak pezsgővel, akik egyébként nem innának alkoholt.
Műszaki cikkek, amelyekre 2024-ben haraptak a magyarok
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében, sőt a vásárlók egyenesen megrohamozták a boltokat a legújabb eszközökért.
Ön mennyi pénzt költött idén karácsonyi ajándékokra?
Bár az infláció továbbra is meghatározza a fogyasztói szokásokat, az idei ünnepi időszak pozitív gazdasági kilátásokat ígér.
Már algoritmusok is irányítják a médiaköltések többségét
A hazai reklámpiac várható növekedési üteme – 5,6 százalék – alig valamivel marad a világátlag alatt.
Hogyan vásárolnak karácsonyi ajándékot a magyarok?
A legtöbben 5-10 órát töltenek a meglepetések kiválasztásával, amire összesen 50-100 ezer forintot költenek.
Miért drága a dubaji csoki?
Mi a titka?
Készülhetnek a webáruházak – indul a fogyasztóvédelmi csúcshatóság
Célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben.
Nincs minden rendben a karácsonyi vásárokon
A kormányhivatalok munkatársai a karácsonyi vásárokban is vizsgálják a fogyasztói jogok érvényesülését.
Súlyos büntetést kapott a GymBeam
Megtévesztően kommunikáltak, ezért 100 millió forintos bírságot szabott ki a táplálékkiegészítőket forgalmazó cégre a Gazdasági Versenyhivatal.
Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból
A vásárlásainkat tudatosan és körültekintően végezzük, miközben tisztában vagyunk fogyasztói jogainkkal is.
Romlott a magyarok boldogságszintje
Nálunk jóval alacsonyabb a boldogságszint, mint a régió többi országában.
Nem lett igaza a huhogóknak: felbátorodtak a magyar vásárlók?
A kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,6, az előző havit 1,2 százalékkal haladta meg.
Szórják a pénzt a magyar vásárlók a Temun
Az idei Black Friday ismét rekordokat döntött a magyar vásárlók körében.
Dobálja az akciókat a Tesla, mégis több BYD talál gazdára Kínában
4,3 százalékkal csökkentek a Tesla kínai eladásai.
Már a karácsonyi roham előtt ráugrottak ezekre a termékekre a magyarok
A Black Friday és a Black November jóval előrébb hozta a karácsonyi ajándékkeresést és az ünnepekre való felkészülést.
Most cserélik le az elhasznált elektronikai cikkeket és háztartási gépeket a magyar vásárlók
Az ünnepi szezon kiskereskedelmi forgalma Magyarországon akár 7,7 százalékos növekedést is elérhet.
6 innovatív iparág – ezekre a vállalatokra érdemes lesz odafigyelni
A kamatlábak csökkenésével a tőzsdén is növekedésre számíthatnak.
Verhetetlen a Facebook a hirdetési bevételek alapján
A hirdetők a Facebookot részesítik előnyben, nem véletlenül.
Az egészségünket kockáztatjuk a hamis árukkal – ennyire veszélyesek
2022-ben az EU-ban körülbelül 86 millió hamis tárgyat foglaltak le, amelyek értéke meghaladta a 2 milliárd eurót.
Illegális online szerencsejáték oldalt kaszáltak el
Szigorúan fellép a Gazdasági Versenyhivatal és a Szabályozott Tevékenységek Felügyeleti Hatósága a magyar fogadókat átverő, illegális online szerencsejáték-szervezők ellem.
Itt a Temu versenytársa, elképesztő árakkal veszik fel a versenyt
Egyelőre csak Amerikában indult el az oldal.
Elképesztő trükkökkel verik át most a vásárlókat
A Black Friday-akciók veszélyeire figyelmeztet az NMHH.
Az eMAG vásárlói pénteken öt óra alatt 1.4 milliárd forintot költöttek — de mire?
A Black Friday akció első óráiban egy ügyfél átlagosan 1,8 rendelést adott fel.
Méreg a kukoricában! — az agrártárca a feszült termelőket nyugtatja
A minisztérium felülvizsgálja a kukoricafelvásárlás minőségvizsgálati gyakorlatát.
Kezdődik a csalók kedvenc időszaka
Magyarországon a csalások 68 százaléka online vásárlással kapcsolatos.
Nyílt levélben fordult az Airbnb Nagy Mártonhoz, máris megjött a válasz
Az Airbnb nyílt levélben fordult Nagy Márton nemzetgazdasági miniszterhez, a levél több félreértelmezhető, illetve félrevezető állítást tartalmaz.
Rengeteg a panasz az ételfutárokra, most tesznek ellene
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indít.
Itt a meglepetés: ennek a reklámhordozónak a jelentősége nőtt
A tévé és az internetes oldalak reklámértéke zuhant nagyot.
Ha szeretne akciósan vásárolni a hamarosan bezáró cipőboltban, akkor siessen!
Az ausztriai magyarok körében is népszerű MyShoes úgy döntött, kivonul nyugati szomszédunkból.
Befektetne? Öreg KGST autót vegyen!
Egyre nagyobb népszerűségnek örvendenek az 1990 előtti évjáratú kelet-európai autók.
Havi tízezer dollárt hagynak veszni a magyar nonprofit szervezetek
Ennyit biztosítana a Google hirdetéskeretre. Ha hallottak is a lehetőségről, akkor sem tudnak hatékonyan élni vele.
Kifakult a Black Friday: vége a magyarok impulzív vásárlásainak?
Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150-160 milliárd forintot.
Új csalások terjednek, most így próbálják ellopni a pénzünket
De a bűnözők nem pihennek, újabb és újabb módszerek felé fordulnak.
Vége a Packetának
A Packeta és a FoxPost egyesítése után a tulajdonosok a lokális márka megtartása mellett döntöttek, ezért az új vállalat FoxPost néven működik tovább.