Piac & marketing cikkek
	Mi lesz a hatása a mesterséges intelligenciának a balatoni kisvállalkozókra?
Nem kell misztifikálni az AI adta lehetőségeket.
	
	Két ebédet egy csapásra? Ha ezt a futárcéget választja, már megteheti
Erre már lehetősége nyílik, ha egymáshoz közeli helyekről rendel. 
	
	Nagyban zsákolnak: bővített a CornMill Kunmadarason
Fejlesztette csomagolási technológiáját a kukoricafeldolgozással, mezőgazdasági termékek, termények nagykereskedelmével foglalkozó vállalat.
	
	Nem csak úgy tűnik, valóban összement sok termék: a Nébih listázta
A zsugorinfláció, azaz a termékek méretének, súlyának csökkenése – változatlan ár mellett – sok árut utolért áprilisban, mutatta ki az élelmiszer-biztonsági hatóság.
	
	Könnyebb lesz megjavíttatni, ha elromlik valami
Jobban megéri majd, és könnyebb lesz a javíttatás, kevesebb hulladék képződik, és hátszelet kapnak a javítással foglalkozó vállalkozások.
	
	Európában kevesebbet tévéznek, kivétel a magyarok
Európában csökkent, Magyarországon változatlan a tévénézésre fordított idő.
	
	A világ legnépszerűbb repülőútjai, totógyilkos rangsor
A dubaji utak népszerűsége hatalmasat emelkedett.
	
	Bajban a videójáték-ipar
Megtorpant a videójáték őrület.
	
	Dübörgünk, csak Budapesten nyolc 5 milliárd forint feletti szálloda épül
Jó ütemben erősödik a turizmus.
	
	Millyen Budapest marketingje Svédországban? Vajon mi lehet a vonzerő?
Ajánlatok özönével csábítják Budapestre az északi turistákat.
	Le ne maradjon! Májusban indulnak a Marketing Szövetség megújított kurzusai
Idén teljesen megújul a Magyar Marketing Szövetség képzési rendszere. 
	Lakásbiztosítást az Auchantól? És már muncholni is lehet?
Az Auchan ezentúl lakásbiztosításokat is kínál.
	Halottlátónál és szabadulószobában is jártak mostanában a NAV-osok
Az online felületeken is gyakoriak az egészségmegőrzéssel, testi-lelki feltöltődéssel kapcsolatos szolgáltatások, termékek hirdetései. 
	Lépett a GVH: eljárás indul a Temuval szemben
A hatóság az elmúlt hetekben több bejelentést is kapott a platform intenzív kereskedelmi gyakorlata miatt.
	Új főtitkár az Országos Kereskedelemi Szövetség élén
Kozák Tamás váltja Vámos Györgyöt.
	Letarolja a piacot a Temu, de ez a hazai fogyasztóknak is fájni fog
Dömping árakkal, a hirdetési felületek leuralásával, tömegesen lehetetlenítheti el a hazai webáruházak működését a kínai e-kereskedő platform.
	Kevesebb pénzt költünk a neten, az infláció az online vásárlási szokásokat is nagyban átrajzolta
Megtorpant az online vásárlás korábbi növekedési üteme. 
	Kezdődik a pánik: kötelező lesz a Postával szállítani, a webshopokat továbbra sem tájékoztatják a részletekről
A részletek még továbbra sem ismertek. 
	Gyanús a Gazdasági Versenyhivatalnak a Temu, vizsgálódnak
A Temu online piactér kereskedelmi gyakorlatát érintő beadványokat vizsgál a Gazdasági Versenyhivatal.
	A magyar HR cég, a Viapan hallgatói közösségi teret nyit Pécsett
Kinyitott a Viapan Longue a pécsi egyetemen.
	Új riválist kap a hazai online kiskereskedelmi piac
Az Avokado 5-10 százalékot szakítana ki az FMCG szektorból.
	A Magyar Telekomtól érkezik a Yettel új márka- és marketingkommunikációs igazgatója
Márciustól Kovács András Péter vezeti a Yettel Márka- és marketingkommunikációs Igazgatóságát.
	Milliókat bukhatnak a cégek a mesterséges intelligencia miatt
Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia, amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak.
	Akcióba lendülnek a csalók, most könnyebben lehet bárkit is csőbe húzni
Az úgynevezett romantikus csalásra hívja fel a figyelmet az Este. 
	Megvan, mi lehet a webáruházak szuperstratégiája 2024-ben
A hazai webáruházak 67 százaléka számított forgalomnövekedésre tavaly. 
	Egyre nagyobb bajban vannak a hazai webáruházak a Temu miatt
A rendkívül agresszív hirdetési politikával kombinált árverseny révén máris a hazai e-kereskedelmi piac egyik domináns szereplőjévé vált.
	A gazdaságilag erős országok versenyelőnyének legfontosabb eleme a kreatívipar, amiben lemaradtunk
A kreatívipar a fejlett gazdaságok jövőjének egyik kulcs növekedési területe.
	A Temuról rendelne? Ezek a leggyakoribb csalások a webáruháznál
Az ESET kiberbiztonsági szakértői mutatnak néhány elterjedt csalást, amellyel a világ egyik legnagyobb e-kereskedelmi oldalán találkozhatunk.
	Betiltanák az egészségtelen termékek reklámozását
Az LMP szeretné elérni, hogy 2027. január 1-jétől ne lehessen reklámozni azt, ami egészségtelen.
	Bezár az ország egyik legforgalmasabb McDonald’s étterme
A Nyugati téren található műemléki épületet különleges belsőépítészeti elemek és természetes alapanyagok használatával építik újjá.
	Akadt olyan bliccelő, aki 2 millió forinttal tartozott a BKK-nak
A bliccelésért kiszabott legnagyobb büntetés a múlt évben több mint kétmillió forint volt. 
	Új világ kezdődött a céges autóknál
Az elmúlt időszak kiszámíthatatlansága a cégautóflotta-piacon is újraírta a szabályokat.
	Nagyobb lett a bírság, szigorúbban léphet fel idén az állam
Jelentősen átalakul a hazai fogyasztóvédelem 2024-ben. 
	Kizárják az utánvétes lehetőségből a nem fizetőket a webáruházak
Ringbe száll az Ecommerce Hungary az át nem vett csomagok elleni harcban.
	A televíziózás legerősebb vetélytársa a szabadidőnkért folyó harcban az internet
NMHH-kutatás: Így alakultak át a tévénézési szokások az elmúlt huszonöt évben.
	Súlyos bírságot kapott az egyik társkereső oldal
Megtévesztően kommunikált az Elittárs.
	A tévéből jól ismert reklámozót bírságolt a GVH
 Négy terméknél is megtévesztő kommunikációt folytattak. 
	Lecsapott a hatóság a Foodorára
A Gazdasági Versenyhivatal indított vizsgálatot.
	Lerántotta a leplet a Google: idén erre kerestek rá a neten a magyarok
A vállalat idén ismét közzétette a leggyakoribb keresések listáit, bemutatva, hogy mely témakörök érdekelték 2023-ban leginkább a felhasználókat.
	Nem hozott áttörést a Black Friday
A műszaki elektronika és a tartós fogyasztási cikkek globális piaca idén is kihívásokkal teli promóciós szezonnal néz szembe. 
	A webáruházaknál is érzik, kevesebbet költenek a vásárlók
A reálbérek idei átmeneti visszaesése, a vásárlók rendelkezésére álló szűkebb források a jelek szerint az év végi időszakban is éreztetik a hatásukat. 
	Ilyen se volt még, ingyenes podcast szoba és workshopterem
Közösségi térként és podcast szobaként is működő telekom üzlet nyílt.
	Berobban a mesterséges intelligencia a cégeknél
Mára minden harmadik kkv alkalmazza az MI-t marketingcélokra.
	Idén elmarad a roham vagy rekordot döntenek a futárszolgálatok a karácsonyi szezonban?
Bár látványosan növekszik az online megrendelések száma a múlt évi adatokhoz képest, ez nagyrészt a külföldi e-kereskedők térnyerésének köszönhető. 
	Jelképes bírság lett a vizsgálat vége a Kométánál
A húsipari vállalat kommunikációs kampányait vizsgálta a GVH. 
	Rákaptak a magyarok a műfenyőre - kiderült az is, mire utaznak a környező országok vásárlói
Jelenleg is zajlik a Black November, aminek csak egy része a Black Friday.
	Nem bírunk magunkkal, ha vásárolunk
Ugyan a magas inflációs környezetben nő a fogyasztói tudatosság, továbbra is meghatározóak az impulzusok a kelet-közép európai fogyasztók vásárlási szokásaiban. 
	Hatalmas a pusztulás a kkv-szektorban
Szemléletváltásra van szüksége a kkv-szektornak, nőtt a megszűnő cégek száma.