Piac & marketing cikkek

hirdetés

Komoly gonddal néznek szembe a webáruházak – ezt a vevők is megérzik

Komoly gonddal néznek szembe a webáruházak – ezt a vevők is megérzik

A munkaerőhiány visszafogja az e-kereskedelmet, sok webshopnak le kell állítania az online hirdetéseket, mert nem tudnák kiszolgálni a megnövekedett keresletet. Minden eddiginél fontosabbá vált a munkaszervezés, a legtöbben ugyanis nem ismerik fel, hogy milyen nagy munka és költség új embert találni egy adott pozícióba.
A járványhelyzet után régi-új veszély fenyegeti a cégeket

A járványhelyzet után régi-új veszély fenyegeti a cégeket

A koronavírus-járvány és a távoli munkavégzés óriási lökést adott az üzleti folyamatok digitalizációjának. Bár az alkalmazott technológiák számos üzleti előnyt hoztak, a dokumentumok kezelésére és digitalizációjára szakosodott Iron Mountain friss kutatása szerint a gyors digitális transzformáció a pandémiás időszak után hasonló tempóban szorulhat vissza, és a piaci szereplők visszatérhetnek a korábban megszokott analóg módszerekhez.
Igencsak rögös lehet az út, ha podcast adásban éri jogsérelem cégünket

Igencsak rögös lehet az út, ha podcast adásban éri jogsérelem cégünket

Különösen nehéz helyzetben találhatja magát az a vállalat, amely egy podcast adásban hamis állítások miatt jogsérelmet szenved el. Ugyanis igencsak problémás lehet a helyreigazítás kérése, hiszen egy podcast nem minden esetben sajtótermék, így a tartalom közzététele sem minősül mindig médiaszolgáltatásnak – mutat rá az act Bán és Karika Ügyvédi Társulás.    
Félrevezető greenwashing vagy valódi értékeken alapuló versenyelőny: útmutató a zöld marketinghez

Félrevezető greenwashing vagy valódi értékeken alapuló versenyelőny: útmutató a zöld marketinghez

Az elmúlt években egyre fontosabb trenddé vált a fogyasztói társadalomnak a gyártók környezetbarát működése, a vásárolt termékek környezetre gyakorolt hatása, valamint a fenntarthatósági és környezettudatossági jelzők használata egy termék vagy szolgáltatás kapcsán. De milyen fogyasztóvédelmi követelményeknek kell megfelelniük a zöld reklámoknak? Milyen úgynevezett “zöld állításokat” használhatnak a vállalkozások a kommunikációjuk során?
Új világ kezdődött a fogyasztóvédelemben – mire figyeljenek a cégek?

Új világ kezdődött a fogyasztóvédelemben – mire figyeljenek a cégek?

A piacfelügyeleti törvény péntektől alkalmazható módosításainak köszönhetően még eredményesebben léphetnek fel a hatóságok a fogyasztók biztonsága érdekében. Növekszik a vállalkozások önkéntes intézkedéseinek szerepe, veszélyes termék forgalmazása miatt már a logisztikai szolgáltató is felelősségre vonható - hívta fel a figyelmet az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM).
hirdetés
Ha ezektől a webáruházaktól rendelt, önt is átverték

Ha ezektől a webáruházaktól rendelt, önt is átverték

Elfogott a rendőrség 11 embert, akik álwebáruházakat üzemeltettek, és háromezernél is több sértettnek százmillió forintot meghaladó kárt okoztak.
Magyar startupok piacra jutását segítik Szlovákiában

Magyar startupok piacra jutását segítik Szlovákiában

Hazai kezdő vállalkozások csatlakoztak a szlovák FinTech Hub programjához.
Új kihívások előtt a startupok

Új kihívások előtt a startupok

Ételpazarlás, közlekedési balesetek, környezetvédelem és túlterhelt egészségügyi rendszer – ezekre a problémákra is megoldást ad a technológia, derült ki a „Társadalmi hasznosság startupként? Lehetséges!” című online kerekasztal-beszélgetésen, amelyet a Microsoft Magyarország rendezett.  Az említett megoldásokon dolgozó startupok szerint a felhőtechnológia és a mesterséges intelligencia értő kezekben társadalmi és üzleti értelemben egyaránt képes értéket teremteni. A hazai startupok jórésze nagyvállalatokkal együttműködve fejleszt és a támogatásukkal keresi a piacra lépés lehetőségeit. 
Találomra költik a pénzüket a Facebookon a magyar kkv-k

Találomra költik a pénzüket a Facebookon a magyar kkv-k

A magyarországi kkv-k közel fele végez digitális marketing tevékenységet, ám döntő többségük előre átgondolt stratégia híján, lényegében találomra költ - derült ki az idén tavasszal felvett, harmadik, átfogó Digiméter kutatásból. Emellett a kampányok utólagos kiértékelése és általában a marketing célú adatok kezelése sem professzionális módszerekkel történik, ami nyilvánvalóan megnehezíti a tudatos tervezést. A kutatás azt is vizsgálta, hogy a vállalatok terveznek-e javítani a helyzeten.
Újabb ágazatot támogat a kormány - 15 milliárd forint a keret

Újabb ágazatot támogat a kormány - 15 milliárd forint a keret

Tizenöt milliárd forintos fejlesztési forráshoz jut a hazai ruha- és kreatív ipar - jelentette be Varga Mihály pénzügyminiszter.
hirdetés

Több magyar terméket vásároltunk a járvány hatására

Egy friss kutatásból kiderült, hogy a vásárlók több mint egyharmada 10 százalékkal többet is hajlandó fizetni egy termékért, ha az Magyarországon készült. A járvány ideje alatt megugrott azoknak a száma, akik több magyar árut vesznek. A fogyasztókat a hazai áruk kiválasztásában leginkább a védjegyek segítik. Ezek közül a Magyar Terméket tanúsító védjegyet nevezte meg a legtöbb megkérdezett a magyar eredetet mutató jelölések közül.

Megtorpanhat a digitalizáció – muszáj lesz lépéseket tenniük a vállalatoknak

Lelassulhat a digitális átállás a világjárvány enyhülésével, a látványos fellendülést akár kismértékű visszalépés is követheti – derül ki a McKinsey & Company tanácsadó Global Digital Sentiment felméréséből. A kutatás adatai szerint 65 millió európai, ezen belül 800 ezer magyar tervezi, hogy kevesebb időt fog eltölteni az online térben végzett tevékenységekkel, miután a pandémia véget ér.

Adatvédelmi gyorsteszt: így szerepeltek a magyar weboldalak

250 weboldalon található cookie banner technikai működését vizsgálták abból az alkalomból, hogy pont három éve, 2018. május 25-én élesedett az Általános Adatvédelmi Rendelet, a GDPR, ami szigorúan előírja többek között azt, hogy hogyan kell tájékoztatni a weboldalak látogatóit a személyes adataik kezeléséről.

Bolt helyett webshop - így rendeltünk online a járvány alatt

Gyakrabban rendeltünk online az elmúlt egy évben, inkább készpénzmentesen fizettünk, futárral szállíttattuk ki és a legnépszerűbb kategória a ruházat volt, de háztartási kis- és nagygépekre is nagy volt az online kereslet – derült ki egy friss kutatásából. Két év alatt megduplázódott, 6 százalékról 12 százalékra nőtt a legalább hetente online vásárlók aránya a 18-79 éves magyarok körében. A készpénztől való elfordulásban némi visszarendeződés érezhető 2020-hoz képest, ám a korábbi évekhez viszonyítva még így is alacsonyabb szinten látszik stabilizálódni a kizárólag készpénzes megoldásokat preferálók aránya.

Ráugrottak a magyarok az online számlanyitásra

A vártnál nagyobb kereslet mutatkozik az online számlanyitásra a K&H-nál.

Forradalmi szolgáltatással rukkolt elő a Shell

Karbonsemlegesítési szolgáltatást vezet be Magyarországon is a Shell. Az autósoknak lehetőségük lesz arra, hogy a megvásárolt üzemanyagok által okozott környezetterhelést kifizessék, a befolyó pénzből pedig a Shell természetalapú projekteket támogat.

Megjelent a felhívás - így kompenzálják az internetszolgáltatókat

A kisebb cégek nyújthatnak be kérelmet.

Kinyitottak a boltok: így lehet mostantól vásárolni az egyes üzletekben

A legtöbb, az elmúlt egy hónapban zárva tartott üzlet kinyitott, miután Magyarországon a beoltottak száma meghaladta a 2,5 milliót. A boltokban 10 négyzetméterenként egy vásárló tartózkodhat, ennek ellenőrzése a kereskedők feladata, amit különböző módon oldanak meg, és vannak olyan nagyáruházak, amelyek ennél is szigorúbb létszámkorlátot tartanak be.

Újra nyitva: hogyan kommunikálják ezt a vállalkozások?

Egy hónap után szerdán kinyithattak az üzletek.

Mit tanulhatnak a hazai webshopok a nemzetközi e-kereskedelem óriásaitól?

Óriásit robbant az e-kereskedelmi szektor a tavalyi évben, hiszen 2020-ban már a Föld lakosságnak több mint negyede, mintegy kétmilliárd fő vásárolt online. A webshopok számára azonban nem csak a növekvő forgalom jelent kihívást, de az átalakuló felhasználói igényeknek is meg kell felelniük ahhoz, hogy talpon tudjanak maradni a globális nagyágyúk mellett.

Az újranyitással elkezdik szórni a pénzt a magyarok - hogyan készülhetnek fel rá a cégek?

A koronavírus-járvány harmadik hullámában a vendéglátóipar mellett a szolgáltatóipar is elesett, az embereknek így a kiránduláson kívül nem igazán maradt más lehetőségük a szabadidős tevékenységre. A magyaroknak hónapok óta nincs hol elkölteniük a pénzüket, a járvány végén mindenki egyszerre akarja majd bepótolni a kimaradt élményeket, és költekezni kezdenek majd. 

Átírta a fogyasztási szokásokat a járvány - mire készülhetnek a cégek?

A koronavírus tartós hatással lesz a fogyasztói magatartásra. A járványt követően a kereslet élénkülése várhatóan erőteljes lesz, de jelentős eltérések lesznek fogyasztói csoportok és iparágak között - derült ki egy friss tanulmányból.

A járvánnyal új szakemberek kerültek előtérbe a cégeknél

A COVID-19 soha nem látott lehetőséget teremtett a humánerőforrás-menedzsment számára, hogy kitörjön eddigi „adminisztrátori” szerepköréből és kezébe vegye a kezdeményezést. A járványhelyzet növelte a HR szervezetek láthatóságát és stratégiai szinten vonta be a napi döntéshozatalba. A cégvezetők több, mint 80 százaléka szerint a HR szervezet vezető szerepet töltött és tölt be a pandémia okozta helyzet kezelésében.

Visszaterhelési követelések: súlyos millárdokat veszítenek az e-kereskedelmi cégek

A globális e-kereskedelmi piacon évente húsz százalékkal nő a bankkártya tulajdonosok által kezdeményezett visszaterhelési eljárások száma, 2020-ban több mint 30 milliárd dollárt tett ki az online értékesítő vállalkozások ezekből származó vesztesége. Az európai piacon már megjelent az első digitális fizetési szolgáltató, amely a vállalkozásokat teljes egészében mentesíti a visszaterhelésekhez kapcsolódó pénzügyi és adminisztrációs terhektől.

Megugrott a webshopok forgalma a járvány harmadik hullámában

A kéthetes boltzár katalizátorként hat a webáruházak forgalmára, a tavalyi 38-40 százalékos növekedés az idén a magasabb bázison is megismétlődhet az e-kereskedelemben - írja a Világgazdaság.

Mely cégeknek nem kell most bérleti díjat fizetni? Itt a lista

A kormány a szigorításokkal összefüggésben márciusra bérleti díj kedvezményt ad a vállalkozásoknak.

Hízik a bérszakadék: 70 ezerrel kevesebbet ér a nők munkája

A nemzetközi nőnapról egy egészen "kedves" és Magyarország számára cseppet sem hízelgő összeállítással emlékezett meg az Eurostat. Megmutatták, átlagosan mennyivel keresnek kevesebbet a nők férfi kollégáiknál. Hazánk helyezésére nem lehetünk büszkék.

Nincsen helyszíni átvétel: figyelmeztették a bezárt boltokat

A zárva tartásra kötelezett üzletek átvevőpontként sem működhetnek; házhoz vagy szabadon elérhető csomagpontra kell szállítaniuk a megrendelt termékeket - mondta az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára.

Ráharaptak a kkv-k az online továbbképzésre – így próbálják túlélni a vírusválságot

A magyar kis- és középvállalkozások vezetőinek negyede rendszeresen, közel 45 százalékuk legalább egyszer vett már részt nézőként tudásmegosztó online szemináriumokon annak érdekében, hogy az ott megszerzett tudással cége eredményességét növelje. Leginkább a bank és pénzügyi szektorban, az egészségügyben és az építőiparban dolgozók nyitottak a webináriumokra - derül ki a Generali Biztosító kkv-k körében végzett kutatásából.

Miért működik az inbound marketing, amikor minden más elhasal?

A koronavírus okozta korlátozások és gazdasági nehézségek mindenki számára komoly kihívást jelentenek. Vannak olyan területek ahol teljesen le kellett állni a működéssel, és vannak olyanok is, akikre csak részben volt hatással a pandémiás időszak. A legtöbb vállalkozás a túlélés érdekében kénytelen volt csökkenteni a kiadásait, aminek a két legfőbb elszenvedője egyértelműen a HR és a marketing volt.

Kommunikáció járvány alatt - mire figyeljenek most a cégek?

A koronavírus-járvány miatt mintha 5-6 évvel szaladt volna előre a világ az online szokásokkal kapcsolatban, ezért a vállalatoknak is dinamikusan kellett alkalmazkodniuk a digitális térben zajló változásokhoz. A krízishelyzetben az egyik legfontosabb, hogy a cégek stratégiát építsenek fel az online kommunikációjukra is. A két kulcsszó a hitelesség és a figyelem, hiszen a virtuális első benyomás soha nem volt még ennyire fontos a vállalkozói szférában, mint napjainkban - véli a kommunikációs szakember.

Magyar vállalatok mondták el, miként hatott rájuk a járvány

A koronavírus-járvány gazdasági hatásait vizsgálta az MKIK Gazdaság- és Vállalkozáskutató Intézet (GVI) a hazai cégek kapacitáskihasználtsága, válságkezelő intézkedései, valamint a bérek és az értékesítési árak változásai szempontjából. 

Ezek most a legértékesebb márkák a világon

Az Apple verhetetlen.

Milliárdos bírság megtévesztő reklámok miatt - mire figyeljenek a cégek?

Az év eleji időszakban számos cégnél döntenek reklámozási és marketing kérdésekben, ezzel pedig igen érzékeny területre lépnek. Az elmúlt két évben a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) ilyen ügyekben csaknem 6 milliárd forint bírságot szabott ki. Aki biztos akar lenni a dolgában, annak napi szinten követnie kell a jogszabályi háttér változásait – hívja fel a figyelmet a Bán és Karika Ügyvédi Társulás.

Kkv vagy nagyvállalat? Eltérő válaszok a távmunkára

Egy most publikált, európai felmérés szerint az 50 főnél kevesebb alkalmazottat foglalkoztató vállalkozásoknál dolgozók általánosságban kevesebb munkáltatói támogatást igényelnek a távmunkához, mint a nagyobb vállalatoknál dolgozó társaik.

Drágulási toplista: őrült hullámvasúton voltak a bolti árak 2020-ban

A koronavírus miatt a kiskereskedelem is rendhagyó évet zár, de a Privátbankár.hu Árkosár-felmérése a rendkívüli körülmények között is zavartalanul követte az árak alakulását a 13. évadban is. A pánikvásárlások  idején láttuk az első nagyobb áremelkedést az évben, de az igazán durva dráguláshoz nem kellett vásárlói roham: a nyár végén kétszámjegyűre gyorsult az élelmiszerár-emelkedés. Érdekesség, hogy a legnagyobb drágulást és a legnagyobb árcsökkenést is a zöldségosztályon tapasztalhattuk meg 2020-ban.

Az 5 legjobban várt elektromos autó 2021-ben

Az alternatív meghajtású járművek iránt érdeklődők örülhettek 2020-ban, hiszen világszerte jelentősen bővült a villanyautó-kínálat, és ez a trend várhatóan a jövőben is folytatódni fog. Bár a Covid-19 járvány negatív hatásai az autóipart is elérték, az elektromos járművek eladási mutatói rekordokat döntöttek az elmúlt hónapokban Európában.

Mérséklődött az ingatlanok drágulása

Idén egyre gyorsuló ütemben mérséklődött az ingatlanok drágulása, helyenként még csökkentek is az árak - derül ki az OTP Ingatlanpont összesítéséből.

Digitális fejlesztések: eddig 3,7 milliárd forintot nyertek el a magyar vállalkozások

A pályázat munkahelyek megvédését, és újabbak létrehozását is segíti.

Tízezrek hagyták utolsó pillanatra a kártyás fizetés bevezetését

2021-től kötelező a bankkártyás fizetési lehetőség, azonban a jelek szerint nem kapkodták el ennek bevezetését azok az online kasszás szolgáltatók - például boltok, vendéglők-, amelyeknél nincs elektronikus fizetési lehetőség.

Nem lehet megkerülni a Facebook-ot - Stockholm-szindrómában a kkv-k

A Facebook már nemcsak a kis- és közepes vállalkozások legnépszerűbb marketingeszköze, hanem a leghatékonyabbra értékelt is. A legtöbb kkv oda menekült a koronavírus „elől”, azonban a kék óriás egyre többet követel a sikerért cserébe, mégis jobban bíznak benne. Stockholm-szindrómában a kkv-k – derül ki a Marketing Commando tíz éve folyó felmérésének idei eredményéből.

Leáldozott a plázáknak? A földszintes bevásárló parkok lettek a befektetők új célpontjai

Továbbra is élénken érdeklődnek az intézményi befektetők a magyarországi földszintes bevásárló parkok (strip mallok) iránt. Ez a speciális üzletközpont-forma a koronavírus-járvány idején is erősen tartja magát a vidéki nagyvárosokban és a főváros környékén. A befektetői koncentráció a hazai likviditásbőség miatt ezen a területen is folytatódik. Magyar vevők is sorakoznak a partvonalon. Közben a plázáktól lassanként sok befektető elfordul, miközben az ottani bérlők egyre súlyosabb helyzetük miatt azonnal kormányzati segítséget kértek.

Veszélyes ajánlatok: ennek a trükknek még mindig sokan bedőlnek

Miközben európai lakói a még mindig tomboló koronavírus-világjárvány okozta elbocsátások miatt szorosabbra húzzák a nadrágszíjukat, és ezzel egy időben a társadalmi távolságtartási előírások eredményeképp kevesebb időt töltenek a fizikai üzletekben, egy kutatás feltárta, hogy a fogyasztók hajlandók nagyobb kockázatot is vállalni a személyes adataikkal kapcsolatban, csak hogy idén karácsonykor pénzt spórolhassanak. A Kaspersky új megállapításaiból kiderül, hogy a vásárlók 84 százaléka hajlandó megadni a személyes adatait, például az e-mail címét és a telefonszámát a kereskedőknek, hogy nagy árengedményekre tehessenek szert az ünnepi vásárlásaik során.

Visszafogott év végi vásárlási láz és bizonytalanság - még mindig sok a megtévesztő akció

A koronavírus miatt idén egy átlagos magyarországi internethasználó várhatóan leginkább a szűk családtagok, jellemzően 5-6 főnek vásárol majd karácsonyi ajándékokat, összességében mintegy 52 ezer forint értékben. A korábbi évekhez képest tehát várhatóan szűkül a megajándékozottak köre. Az egy főre vetített ajándékok értéke viszont ezzel párhuzamosan 8 százalékkal emelkedik - derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital 2020. évi közös felméréséből. A Gazdasági Versenyhivatal pedig nemcsak a webáruházak, de az ár-összehasonlító oldalak kapcsán is szigorú elvárásokat fogalmazott meg.

Nem múlik a dízelundor - milyen autóra hajtanak a magyarok?

Októberben a hazánkban forgalomba helyezett új személygépkocsiknak csupán 22 százaléka működött gázolajjal. Eközben a kiegészítő vagy kizárólag elektromos motorral ellátott autók aránya már elérte a 27 százalékot is. Míg korábban a dízeltől elpártolók zöme a benzines hajtás irányába mozdult, az elmúlt két évben egyre inkább már a részben vagy teljesen elektromos hajtású járművek szívják el a keresletet mindkét belsőégésű motorfajtától.

A Black Friday sem ússza meg: világosan látszik a járvány miatti óvatosság

Az egész novemberben tartó „fekete péntekezés” nem a karácsony előtti egyszeri reklámot jelenti már. Ráadásul a koronavírus-járvány erősen meghatározza a kiskereskedelmi akciókat is, a hatóság is árgus szemekkel figyel.

A hirdetési piacot is átrajzolja a járvány - kik nyerhetnek vele?

A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből.

Nagy ütést kapott a szórakoztatóipar – interjú Fülöp Zoltánnal

Sok rendezvényszervező vállalkozás nem fog felállni a járványhelyzetből – mondta a Piac & Profitnak adott interjúban Fülöp Zoltán, a több rendezvényt – köztük a Sziget és a Volt Fesztivált, a Balaton Soundot – összefogó Sziget Zrt. egyik fesztiváligazgatója, aki egyben az Akvárium Klubot is üzemeltető cég egyik tulajdonosa. A Sziget Zrt. bankhitellel próbálja áthidalni az idei évi veszteségeit.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
A Garantiqa-val a válság ellen – Investment 2 hitelgarancia

A Garantiqa-val a válság ellen – Investment 2 hitelgarancia

Az orosz-ukrán háború miatt kialakult válság egyre jelentősebb hatást gyakorol a vállalkozókra is.
hirdetés
Így tanulható a beszállítóvá válás

Így tanulható a beszállítóvá válás

Közel háromezer hazai cég vett részt abban az országos programban, amelynek keretében pénzügyi-, beszállítói-, exportfejlesztési és fenntarthatósági témákban cseréltek tapasztalatot.
„A Covid óta trendi lett egészségügybe fektetni” – mondja Straub Fanni, a Foglaljorvost.hu ügyvezetője

„A Covid óta trendi lett egészségügybe fektetni” – mondja Straub Fanni, a Foglaljorvost.hu ügyvezetője

Igazi sikertörténet a Foglajorvost.hu, amelyet több, mint egy évtized után adott el az OTP-nek Straub Fanni.

Költségkímélés

Spóroló üzemmódban a cégek - hol lehet meghúzni a nadrágszíjat?

Spóroló üzemmódban a cégek - hol lehet meghúzni a nadrágszíjat?

Bár jelenleg gazdasági világválságról még nem beszélhetünk, már jelen vannak a recesszió jelei.
Tartós, kiszámítható árak a változó körülmények között - Innovatív, előre mutató fejlesztések a dm-nél

Tartós, kiszámítható árak a változó körülmények között - Innovatív, előre mutató fejlesztések a dm-nél

A négy hónapon át nem emelkedő tartós áraknak, a jó ár-érték arányú dm márkás termékeknek, az online szolgáltatások fejlesztésének és a törzsvásárlóknak szóló kedvező ajánlatoknak is fontos szerepe van abban, hogy a dm az idei évet is sikeresen, forgalmi növekedéssel tudta zárni.

Adózás

Orbán Viktor munkahelygyilkos adóemeléstől beszélt

Orbán Viktor munkahelygyilkos adóemeléstől beszélt

A miniszterelnök szerint a globális minimumadó "munkahelygyilkos adóemelés", ezért a kormány nem járul hozzá, hogy Magyarországon bevezessék.

Cégblog

Tartós, kiszámítható árak a változó körülmények között - Innovatív, előre mutató fejlesztések a dm-nél

Tartós, kiszámítható árak a változó körülmények között - Innovatív, előre mutató fejlesztések a dm-nél

A négy hónapon át nem emelkedő tartós áraknak, a jó ár-érték arányú dm márkás termékeknek, az online szolgáltatások fejlesztésének és a törzsvásárlóknak szóló kedvező ajánlatoknak is fontos szerepe van abban, hogy a dm az idei évet is sikeresen, forgalmi növekedéssel tudta zárni.

Klímablog

Bombabiztos erőművet építenek Bécsben

Bombabiztos erőművet építenek Bécsben

2040-re klímasemleges lehet a távfűtés Bécsben - épülhet az első geotermikus erőmű.

Gazdaság

Spóroló üzemmódban a cégek - hol lehet meghúzni a nadrágszíjat?

Spóroló üzemmódban a cégek - hol lehet meghúzni a nadrágszíjat?

Bár jelenleg gazdasági világválságról még nem beszélhetünk, már jelen vannak a recesszió jelei.

Infokom

Veszélyesek lehetnek az okosjátékok

Veszélyesek lehetnek az okosjátékok

Az okoseszközök működtetése is rejthet adatvédelmi kockázatokat az ESET tanulmánya szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo