Piac & marketing cikkek
	Új fizetési módok felé fordulnak a magyarok
Nő a fogyasztói érdeklődés az új fizetési technológiák iránt, a magyar fogyasztók digitális fizetéssel kapcsolatos ismeretei jelentősen nőttek az előző évhez képest.
	
	Most kerül igazán veszélybe a pénztárcánk - óriási bukta is lehet belőle
Számos apróságra kell figyelni a Black Friday és karácsonyi online vásárlásoknál.
	
	Nem sok esélye maradt a magyar üzleteknek: letarolhatják a piacot a külföldi e-kereskedők
Az elmúlt szűk évtizedben világszerte drámai piaci átalakulások történtek a kereskedelemben.
	
	Már borítékolható: a leggyakoribb átverésekre idén is lesz példa
Nagyon körültekintőnek kell lenniük azoknak, akik szeretnék, hogy a Black Friday-szezonban megvásárolt termékek valóban örömet okozzanak. 
	
	Visszafogott kedvezményekkel készülnek a kereskedők
Jellemzően 5-15 százalékos kedvezményeket kínáló, a korábbiaknál kisebb kampányokkal megtámogatott Black Friday-ra lehet számítani idén. 
	
	Megtudtuk, mit rejt majd a legtöbb karácsonyi ajándékcsomag
Toronymagasan vezeti a keresési toplistát az elektromos roller és az okosóra az elektronikai webáruházak kulcsszavai között. 
	
	Brüsszelnek elege van a nagy internetes óriáscégek törvényen felüliségéből
Az EU illegális termékkel kapcsolatos információkérést küldött az AliExpressnek.
	
	A hét mémje
Modern korunk kreatív műhelye kétségtelenül az internetes mém lett. Egy olyan műfaj, amely divatszerűen terjed embertől emberig a világhálón.
	
	Magyar startup reformálhatja meg a zeneipart
Ma már nem elég a művészi tehetség, vállalkozóként is boldogulni kell. Ehhez nyújt segítséget egy magyar fejlesztés. 
	
	Ezek a termékek után kapkodtak a magyarok a Black Friday-en
A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége.
	Étrendkiegészítőket forgalmazó vállalkozásokat vizsgáltak, mert megtévesztették a fogyasztókat
Azt állították, hogy a tablettáik alkalmasak daganatos és más betegségek gyógyítására.
	Kitolnák a reklámadó felfüggesztését
A Magyar Reklámszövetség egyeztetéseket kezdeményezett a kormánnyal.
	Az infláció megfogta a hazai webáruházak forgalmát
Az idén az online kiskereskedők is megérezték a lakossági reálbércsökkenést, ám a csomagvolumen így is növekedett. 
	Divatmárkát reklámozott burkoltan a TV2, több ország jogszabályát megsértve
Médiatanács: bírság a TV2 szolgáltatójának.
	Az elektromos autóeladások húzzák a Mercedest
A Mercedes-Benz 66 százalékkal növelte a tisztán elektromos autók eladását a harmadik negyedévben.
	Kiheverte a járványt az európai légi utasforgalom, jöhetnek az újabb rekordok
Jövőre már meghaladja az európai légi utasforgalom a járvány előttit.
	Fiatal egyetemisták tanulás mellett majd annyiért mennének dolgozni, mint egy kezdő pedagógus bére
Alázat, türelem és kreativitás a gólyák erőssége.
	Lenyomják a külföldi webáruházak a magyarokat
GKID-Mastercard: 2023-ban tovább polarizálódik az e-kereskedelem.
	Még mindig népszerűbbek a boltok a webshopoknál
A bevásárlóközpontok viszik a pálmát.
	Nagyon beindult a TikTok
A TikTok tulajdonosa megkétszerezte első negyedévi működési nyereségét.
	A webshopokban is imádnak vásárolni a nők
A nők online vásárlási szokásait és szállítási elvárásait vizsgálta a DODO.
	Gigászi átrendeződés a magyar online piacon
Korábban a Jófogás volt a magyar onlinebiznisz csúcstartója.
	Jön a három négyzetméteres rántotthús
Reméljük finom is lesz, nem csak nagy.
	Rengeteg nem várt levelet fog kapni mindenki
Egyre fontosabb a cégeknek a tévesen halottá nyilvánított e-mail marketing.
	Soha senki ki nem találja, miben vannak a világelsők között a magyar eladók
Globális felmérés: köszönésben világelsők között vannak a magyar eladók.
	Kamu szöveggel árulták az étrend-kiegészítőket, 117 milliós bírságot kaptak
Megtévesztő telemarketingért szabott ki több mint százmilliós bírságot a versenyhatóság.
	A versenyhivatal elkapta a Magyar Telekomot
A versenyhivatal csaknem 22 millió forintra bírságolta a Magyar Telekomot.
	Kisvállalkozók tömege kerülhet bajba
A sokak által eddig használt Universal Analytics július 1-től fokozatosan elérhetetlenné válik, így mindenkinek át kell térnie a Google Analytics 4 rendszerre. 
	Jobban jár, ha új készülék helyett felújított prémium okostelefont vesz
Átrendeződik a mobilpiac: új készülékek helyett a prémium felújított telefonokat keresik a vásárlók.
	Gond lehet a Lidl reklámjával
A  cég a reklámkampányaiban vélhetően megtévesztő módon állította, hogy a "Lidl a legolcsóbb élelmiszerlánc". 
	Folyik a pénz a streaming szolgáltatókba
Szakértői várakozások szerint a szórakoztató- és médiaipari bevételek globálisan folyamatosan növekvő tendenciát mutatnak 2027-ig.
	Jönnek az akciósan megvehető sztárok
Felajánlásokat is tehetnek a hírességek a virtuális termékeik mellé.
	Árgus szemekkel figyelik a cégek, mit keresünk a neten
Bizonyos trükkök bevetésével nagyságrendekkel lehet növelni a kereséseink hatékonyságán.
	Aggódhatnak a bankalkalmazottak, digitális fiókot adtak át, ahol egy kapszula szolgálja ki az ügyfeleket
Digitális kioszkot adott át a győri egyetemen az MBH Bank.
	Hatalmasat ugrott a magyar streamingpiac
Nőtt a streaming-előfizetések száma Magyarországon.
	Hadüzenet a Google-nak Brüsszelből
Az EU szerint a Google visszaél erőfölényével az uniós hirdetési piacon.
	A bíróság szerint is jogos a fogfehérítő forgalmazóira kiszabott bírság
A Fővárosi Törvényszék megerősítette a Gazdasági Versenyhivatal határozatát. 
	A dráguló megélhetés miatt nagy bajba kerültek a világmárkák
Dráguló megélhetés, sokak szerint lesz ez még rosszabb is.
	Vigyázat, gond van a mobilra letölthető ingyen játékokkal
Számos problémát talált a mobiltelefonra ingyenesen letölthető játékoknál a Gazdasági Versenyhivatal.
	Külföldről jött csomagok millióit nézte meg idén a NAV
Ebben az évben több mint 210 ezer vámkezelést és 28 millió e-kereskedelmi csomag vizsgálatát végezte el az adóhatóság. 
	A kisvállalkozók marketing korszaka érkezik a mesterséges intelligenciával
A mesterséges intelligencia demokratizálja a marketinget.
	Hiány van a boltokban az egyik alapélelmiszerből - a kereskedők kiakadtak az árstop miatt
Az árstopos termékből fakadó súlyos problémákra hívta fel a figyelmet az Országos Kereskedelmi Szövetség.
	Feje tetejére állt a netes vásárlás
Magyarországon 2020-tól kezdődően ugrásszerű növekedésnek indult az online értékesítés - csak egy éven belül több mint duplájára nőtt. 
	A reklámokon faragnak a cégek a költségekből
A magyar média- és kommunikációs piac nominálisan 3 százalékkal csökkenhet, ezzel 553 milliárd forintot érhet el 2023-ban. 
	Megdőlt a 120 milliós közösségi finanszírozási rekord Magyarországon
Van az EU pénzeknek alternatívája.
	Ilyen se volt még, influenszerek terjesztettek tisztességtelen hirdetéseket, büntetést kapnak
A versenyhivatal 19 millió forint bírságot szabott ki egy sportfogadás-tanácsadó oldal megtévesztő hirdetései miatt.
	Új időszámítás kezdődik a logisztikai parkoknál
A versenyképesség növelése érdekében létrejön a logisztikai parkok egységes rendszere.
	Felveszi a harcot a posta a csomagszállításban
Több mint hetven új munkahelyet teremtett a Magyar Posta az új, automatizált csomaglogisztikai üzemcsarnokában Zalaegerszegen.