Piac & marketing cikkek

A Magyar Telekomtól érkezik a Yettel új márka- és marketingkommunikációs igazgatója
Márciustól Kovács András Péter vezeti a Yettel Márka- és marketingkommunikációs Igazgatóságát.

Milliókat bukhatnak a cégek a mesterséges intelligencia miatt
Ma már szinte a mindennapok része a mesterséges intelligencia, amelyet egyre szélesebb körben alkalmaznak.

Akcióba lendülnek a csalók, most könnyebben lehet bárkit is csőbe húzni
Az úgynevezett romantikus csalásra hívja fel a figyelmet az Este.

Megvan, mi lehet a webáruházak szuperstratégiája 2024-ben
A hazai webáruházak 67 százaléka számított forgalomnövekedésre tavaly.

Egyre nagyobb bajban vannak a hazai webáruházak a Temu miatt
A rendkívül agresszív hirdetési politikával kombinált árverseny révén máris a hazai e-kereskedelmi piac egyik domináns szereplőjévé vált.

A gazdaságilag erős országok versenyelőnyének legfontosabb eleme a kreatívipar, amiben lemaradtunk
A kreatívipar a fejlett gazdaságok jövőjének egyik kulcs növekedési területe.

A Temuról rendelne? Ezek a leggyakoribb csalások a webáruháznál
Az ESET kiberbiztonsági szakértői mutatnak néhány elterjedt csalást, amellyel a világ egyik legnagyobb e-kereskedelmi oldalán találkozhatunk.

Betiltanák az egészségtelen termékek reklámozását
Az LMP szeretné elérni, hogy 2027. január 1-jétől ne lehessen reklámozni azt, ami egészségtelen.

Bezár az ország egyik legforgalmasabb McDonald’s étterme
A Nyugati téren található műemléki épületet különleges belsőépítészeti elemek és természetes alapanyagok használatával építik újjá.

Akadt olyan bliccelő, aki 2 millió forinttal tartozott a BKK-nak
A bliccelésért kiszabott legnagyobb büntetés a múlt évben több mint kétmillió forint volt.
Új világ kezdődött a céges autóknál
Az elmúlt időszak kiszámíthatatlansága a cégautóflotta-piacon is újraírta a szabályokat.
Nagyobb lett a bírság, szigorúbban léphet fel idén az állam
Jelentősen átalakul a hazai fogyasztóvédelem 2024-ben.
Kizárják az utánvétes lehetőségből a nem fizetőket a webáruházak
Ringbe száll az Ecommerce Hungary az át nem vett csomagok elleni harcban.
A televíziózás legerősebb vetélytársa a szabadidőnkért folyó harcban az internet
NMHH-kutatás: Így alakultak át a tévénézési szokások az elmúlt huszonöt évben.
Súlyos bírságot kapott az egyik társkereső oldal
Megtévesztően kommunikált az Elittárs.
A tévéből jól ismert reklámozót bírságolt a GVH
Négy terméknél is megtévesztő kommunikációt folytattak.
Lecsapott a hatóság a Foodorára
A Gazdasági Versenyhivatal indított vizsgálatot.
Lerántotta a leplet a Google: idén erre kerestek rá a neten a magyarok
A vállalat idén ismét közzétette a leggyakoribb keresések listáit, bemutatva, hogy mely témakörök érdekelték 2023-ban leginkább a felhasználókat.
Nem hozott áttörést a Black Friday
A műszaki elektronika és a tartós fogyasztási cikkek globális piaca idén is kihívásokkal teli promóciós szezonnal néz szembe.
A webáruházaknál is érzik, kevesebbet költenek a vásárlók
A reálbérek idei átmeneti visszaesése, a vásárlók rendelkezésére álló szűkebb források a jelek szerint az év végi időszakban is éreztetik a hatásukat.
Ilyen se volt még, ingyenes podcast szoba és workshopterem
Közösségi térként és podcast szobaként is működő telekom üzlet nyílt.
Berobban a mesterséges intelligencia a cégeknél
Mára minden harmadik kkv alkalmazza az MI-t marketingcélokra.
Idén elmarad a roham vagy rekordot döntenek a futárszolgálatok a karácsonyi szezonban?
Bár látványosan növekszik az online megrendelések száma a múlt évi adatokhoz képest, ez nagyrészt a külföldi e-kereskedők térnyerésének köszönhető.
Jelképes bírság lett a vizsgálat vége a Kométánál
A húsipari vállalat kommunikációs kampányait vizsgálta a GVH.
Rákaptak a magyarok a műfenyőre - kiderült az is, mire utaznak a környező országok vásárlói
Jelenleg is zajlik a Black November, aminek csak egy része a Black Friday.
Nem bírunk magunkkal, ha vásárolunk
Ugyan a magas inflációs környezetben nő a fogyasztói tudatosság, továbbra is meghatározóak az impulzusok a kelet-közép európai fogyasztók vásárlási szokásaiban.
Hatalmas a pusztulás a kkv-szektorban
Szemléletváltásra van szüksége a kkv-szektornak, nőtt a megszűnő cégek száma.
Új fizetési módok felé fordulnak a magyarok
Nő a fogyasztói érdeklődés az új fizetési technológiák iránt, a magyar fogyasztók digitális fizetéssel kapcsolatos ismeretei jelentősen nőttek az előző évhez képest.
Most kerül igazán veszélybe a pénztárcánk - óriási bukta is lehet belőle
Számos apróságra kell figyelni a Black Friday és karácsonyi online vásárlásoknál.
Nem sok esélye maradt a magyar üzleteknek: letarolhatják a piacot a külföldi e-kereskedők
Az elmúlt szűk évtizedben világszerte drámai piaci átalakulások történtek a kereskedelemben.
Már borítékolható: a leggyakoribb átverésekre idén is lesz példa
Nagyon körültekintőnek kell lenniük azoknak, akik szeretnék, hogy a Black Friday-szezonban megvásárolt termékek valóban örömet okozzanak.
Visszafogott kedvezményekkel készülnek a kereskedők
Jellemzően 5-15 százalékos kedvezményeket kínáló, a korábbiaknál kisebb kampányokkal megtámogatott Black Friday-ra lehet számítani idén.
Megtudtuk, mit rejt majd a legtöbb karácsonyi ajándékcsomag
Toronymagasan vezeti a keresési toplistát az elektromos roller és az okosóra az elektronikai webáruházak kulcsszavai között.
Brüsszelnek elege van a nagy internetes óriáscégek törvényen felüliségéből
Az EU illegális termékkel kapcsolatos információkérést küldött az AliExpressnek.
A hét mémje
Modern korunk kreatív műhelye kétségtelenül az internetes mém lett. Egy olyan műfaj, amely divatszerűen terjed embertől emberig a világhálón.
Magyar startup reformálhatja meg a zeneipart
Ma már nem elég a művészi tehetség, vállalkozóként is boldogulni kell. Ehhez nyújt segítséget egy magyar fejlesztés.
Ezek a termékek után kapkodtak a magyarok a Black Friday-en
A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége.
Étrendkiegészítőket forgalmazó vállalkozásokat vizsgáltak, mert megtévesztették a fogyasztókat
Azt állították, hogy a tablettáik alkalmasak daganatos és más betegségek gyógyítására.
Kitolnák a reklámadó felfüggesztését
A Magyar Reklámszövetség egyeztetéseket kezdeményezett a kormánnyal.
Az infláció megfogta a hazai webáruházak forgalmát
Az idén az online kiskereskedők is megérezték a lakossági reálbércsökkenést, ám a csomagvolumen így is növekedett.
Divatmárkát reklámozott burkoltan a TV2, több ország jogszabályát megsértve
Médiatanács: bírság a TV2 szolgáltatójának.
Az elektromos autóeladások húzzák a Mercedest
A Mercedes-Benz 66 százalékkal növelte a tisztán elektromos autók eladását a harmadik negyedévben.
Kiheverte a járványt az európai légi utasforgalom, jöhetnek az újabb rekordok
Jövőre már meghaladja az európai légi utasforgalom a járvány előttit.
Fiatal egyetemisták tanulás mellett majd annyiért mennének dolgozni, mint egy kezdő pedagógus bére
Alázat, türelem és kreativitás a gólyák erőssége.
Lenyomják a külföldi webáruházak a magyarokat
GKID-Mastercard: 2023-ban tovább polarizálódik az e-kereskedelem.
Még mindig népszerűbbek a boltok a webshopoknál
A bevásárlóközpontok viszik a pálmát.
Nagyon beindult a TikTok
A TikTok tulajdonosa megkétszerezte első negyedévi működési nyereségét.
A webshopokban is imádnak vásárolni a nők
A nők online vásárlási szokásait és szállítási elvárásait vizsgálta a DODO.