Képtelenség letaszítani a trónról: megint ez lett a legértékesebb márka Kínában

A TikTok idén már a második egymást követő évben volt a legértékesebb márka Kínában a Brand Finance China 500 összeállítása szerint. A TikTok/Douyin közösségi hálózat márkaértéke egy év alatt 26 százalékkal, 105,8 milliárd dollárra nőtt.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Csere történt a lista második és a harmadik helyén. A második helyre jött föl a State Grid Corporation of China energiahálózati vállalat, amelynek a márkaértéke 20 százalékkal, 85,6 milliárd dollárra emelkedett. Eközben a harmadik helyre csúszott vissza a 10 százalékkal, 79,1 milliárd dollár márkaértékre dráguló China Industrial and Commercial Bank.

Tavaly is a TikTok végzett az élen
Tavaly is a TikTok végzett az élen
Fotó: Depositphotos

A következő három helyen is a bankok álltak: a negyedik a China Construction Bank (+19,5 százalék, 78,4 milliárd dollár), az ötödik az Agricultural Bank Of China (+16 százalék, 70,2 milliárd dollár), a hatodik pedig a Bank of China (+26,5 százalék, 63,8 milliárd dollár).

A hetedik helyen a Moutai szeszipari vállalat állt 58,4 milliárd dolláros márkaértékkel, ami 16,5 százalékos emelkedés egy év alatt.

A China Mobile telekommunikációs márka a kilencedik helyről a nyolcadik helyre lépett elő (47 milliárd dollár), a Tencent a tizedikről a kilencedeikre jött fel (44 milliárd dollár), a Ping An biztosítási márka a nyolcadik helyről a tizedikre esett vissza (43,2 milliárd dollár).

A leggyorsabban növekvő márka a Little Swan volt, amelynek értéke 210 százalékkal, 1,8 milliárd dollárra nőtt. Ezen a néven a Midea Group mosógépeket és légkondicionálókat gyárt.

Az összeállítás szerint Kína 100 legdrágább márkájának értéke elérte a 2 ezer milliárd dollárt.

A Top 100-ban szereplő 64 banki márka összesített értéke egy év alatt 4 százalékkal, 467,6 milliárd dollárra nőtt. Eközben a 13 biztosítási márka értéke 2 százalékkal, 133,9 milliárd dollárra csökkent.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo