Képtelenség letaszítani a trónról: megint ez lett a legértékesebb márka Kínában

A TikTok idén már a második egymást követő évben volt a legértékesebb márka Kínában a Brand Finance China 500 összeállítása szerint. A TikTok/Douyin közösségi hálózat márkaértéke egy év alatt 26 százalékkal, 105,8 milliárd dollárra nőtt.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Csere történt a lista második és a harmadik helyén. A második helyre jött föl a State Grid Corporation of China energiahálózati vállalat, amelynek a márkaértéke 20 százalékkal, 85,6 milliárd dollárra emelkedett. Eközben a harmadik helyre csúszott vissza a 10 százalékkal, 79,1 milliárd dollár márkaértékre dráguló China Industrial and Commercial Bank.

Tavaly is a TikTok végzett az élen
Tavaly is a TikTok végzett az élen
Fotó: Depositphotos

A következő három helyen is a bankok álltak: a negyedik a China Construction Bank (+19,5 százalék, 78,4 milliárd dollár), az ötödik az Agricultural Bank Of China (+16 százalék, 70,2 milliárd dollár), a hatodik pedig a Bank of China (+26,5 százalék, 63,8 milliárd dollár).

A hetedik helyen a Moutai szeszipari vállalat állt 58,4 milliárd dolláros márkaértékkel, ami 16,5 százalékos emelkedés egy év alatt.

A China Mobile telekommunikációs márka a kilencedik helyről a nyolcadik helyre lépett elő (47 milliárd dollár), a Tencent a tizedikről a kilencedeikre jött fel (44 milliárd dollár), a Ping An biztosítási márka a nyolcadik helyről a tizedikre esett vissza (43,2 milliárd dollár).

A leggyorsabban növekvő márka a Little Swan volt, amelynek értéke 210 százalékkal, 1,8 milliárd dollárra nőtt. Ezen a néven a Midea Group mosógépeket és légkondicionálókat gyárt.

Az összeállítás szerint Kína 100 legdrágább márkájának értéke elérte a 2 ezer milliárd dollárt.

A Top 100-ban szereplő 64 banki márka összesített értéke egy év alatt 4 százalékkal, 467,6 milliárd dollárra nőtt. Eközben a 13 biztosítási márka értéke 2 százalékkal, 133,9 milliárd dollárra csökkent.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo