Képtelenség letaszítani a trónról: megint ez lett a legértékesebb márka Kínában

A TikTok idén már a második egymást követő évben volt a legértékesebb márka Kínában a Brand Finance China 500 összeállítása szerint. A TikTok/Douyin közösségi hálózat márkaértéke egy év alatt 26 százalékkal, 105,8 milliárd dollárra nőtt.

Csere történt a lista második és a harmadik helyén. A második helyre jött föl a State Grid Corporation of China energiahálózati vállalat, amelynek a márkaértéke 20 százalékkal, 85,6 milliárd dollárra emelkedett. Eközben a harmadik helyre csúszott vissza a 10 százalékkal, 79,1 milliárd dollár márkaértékre dráguló China Industrial and Commercial Bank.

Tavaly is a TikTok végzett az élen
Tavaly is a TikTok végzett az élen
Fotó: Depositphotos

A következő három helyen is a bankok álltak: a negyedik a China Construction Bank (+19,5 százalék, 78,4 milliárd dollár), az ötödik az Agricultural Bank Of China (+16 százalék, 70,2 milliárd dollár), a hatodik pedig a Bank of China (+26,5 százalék, 63,8 milliárd dollár).

A hetedik helyen a Moutai szeszipari vállalat állt 58,4 milliárd dolláros márkaértékkel, ami 16,5 százalékos emelkedés egy év alatt.

A China Mobile telekommunikációs márka a kilencedik helyről a nyolcadik helyre lépett elő (47 milliárd dollár), a Tencent a tizedikről a kilencedeikre jött fel (44 milliárd dollár), a Ping An biztosítási márka a nyolcadik helyről a tizedikre esett vissza (43,2 milliárd dollár).

A leggyorsabban növekvő márka a Little Swan volt, amelynek értéke 210 százalékkal, 1,8 milliárd dollárra nőtt. Ezen a néven a Midea Group mosógépeket és légkondicionálókat gyárt.

Az összeállítás szerint Kína 100 legdrágább márkájának értéke elérte a 2 ezer milliárd dollárt.

A Top 100-ban szereplő 64 banki márka összesített értéke egy év alatt 4 százalékkal, 467,6 milliárd dollárra nőtt. Eközben a 13 biztosítási márka értéke 2 százalékkal, 133,9 milliárd dollárra csökkent.

Véleményvezér

Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában

Nőtt Ukrajna támogatottsága Európában 

Az ukránok állnak győzelemre, legalábbis Európában.
Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter

Amerika ellen konspiráló kommunista diktátorokkal menetelt együtt a magyar külügyminiszter 

1956 népének külügyminisztere együtt ünnepelt egy volt KGB ügynökkel.
Ötödik helyen a magyar eladósodás

Ötödik helyen a magyar eladósodás 

A lengyelek jobban sáfárkodtak a hiteleikkel.
A szegénység mércén hetedik helyen Magyarország

A szegénység mércén hetedik helyen Magyarország 

Mennyit kell dolgozni egy lakásért?
Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust

Szijjártó Péter fia sem veti meg a luxust  

Magánrepülővel utazott, amelyről Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő osztott meg képeket. 
Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo