A százas listán szereplő 30 autógyártó együttes márkaértéke 3 százalékkal nőtt. A legértékesebb autómárka a BYD, márkaértéke 16 százalékkal, 14 milliárd dollárra emelkedett.
(MTI)
A TikTok idén már a második egymást követő évben volt a legértékesebb márka Kínában a Brand Finance China 500 összeállítása szerint. A TikTok/Douyin közösségi hálózat márkaértéke egy év alatt 26 százalékkal, 105,8 milliárd dollárra nőtt.
Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?
Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia
2025. november 4., Budapest
A százas listán szereplő 30 autógyártó együttes márkaértéke 3 százalékkal nőtt. A legértékesebb autómárka a BYD, márkaértéke 16 százalékkal, 14 milliárd dollárra emelkedett.
(MTI)