Új madarat kap az Auchan

A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal készült a hazai Auchan, hanem átfogó megújításon is átesik a márka, amelynek célja, hogy még közelebb kerüljön a vásárlókhoz. A vállalat új kommunikációs platformja három kulcsértékre épül: a kedvező ár-érték arányra, a széles választékra és a megbízható minőségre.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A logóból már jól ismert Auchan madárka új technológiai megoldással és mesterséges intelligencia bevonásával „elevenedik meg”, hogy barátságos és hasznos hírvivőként segítse a vásárlókat az eligazodásban, és abban, hogy a legjobb ajánlatok ismeretében nap mint nap jó fogyasztói döntéseket tudjanak hozni.

Lecserélték a régit, kisebb, de cukibb
Lecserélték a régit, kisebb, de cukibb
Fotó: Auchan
„Vásárlói kutatásra alapoztuk a márkakommunikációnk megújítását. A kihívás világos volt: miként ösztönözzük a vásárlókat arra, hogy az Auchant válasszák, és ne csak egyszer-egyszer, hanem rendszeresen – mondta el Vincze Géza, az Auchan Magyarország tavasszal kinevezett ügyvezető igazgatója. – Fontosnak tartottam, hogy személyesen is részt vegyek ebben a megújulásban. A kutatások alapján azonosítottuk az Auchan megkülönböztető jegyeit és előnyeit, amire új formában a továbbiakban is építeni akarunk. Az olyan kihívásokra pedig, mint a távolság és a bevásárlás időigénye, olyan válaszokat kerestünk az ügynökségeinkkel közösen, amelyekkel ezek is a javunkra fordíthatóvá válnak. Egy olyan márkastratégiát dolgoztunk ki, ami nemcsak racionálisan, hanem érzelmileg is kapcsolódik a vásárlókhoz.”

Az Auchan kampánya olyan hétköznapi élményekre épít, amelyekért megéri erőfeszítést tenni. Az átpozicionálás célja, hogy a vásárlást minőségi időtöltésként és tudatos, okos döntések soraként éljék meg a vásárlók, ehhez pedig széles körű támogatást kapnak az áruházlánctól.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo