Új madarat kap az Auchan

A 27 éves jubileum alkalmából nem csak akciókkal és nyereményjátékkal készült a hazai Auchan, hanem átfogó megújításon is átesik a márka, amelynek célja, hogy még közelebb kerüljön a vásárlókhoz. A vállalat új kommunikációs platformja három kulcsértékre épül: a kedvező ár-érték arányra, a széles választékra és a megbízható minőségre. Az Auchan új madárkája új technológiai megoldással és mesterséges intelligencia felhasználásával készült, hogy barátságos és hasznos hírvivőként segítse a vásárlókat az eligazodásban, és abban, hogy a legjobb ajánlatok ismeretében nap mint nap jó fogyasztói döntéseket tudjanak hozni.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

„Vásárlói kutatásra alapoztuk a márkakommunikációnk megújítását. A kihívás világos volt: miként ösztönözzük a vásárlókat arra, hogy az Auchant válasszák, és ne csak egyszer-egyszer, hanem rendszeresen – mondta el Vincze Géza, az Auchan Magyarország tavasszal kinevezett ügyvezető igazgatója. – Fontosnak tartottam, hogy személyesen is részt vegyek ebben a megújulásban. A kutatások alapján azonosítottuk az Auchan megkülönböztető jegyeit és előnyeit, amire új formában a továbbiakban is építeni akarunk. Az olyan kihívásokra pedig, mint a távolság és a bevásárlás időigénye, olyan válaszokat kerestünk az ügynökségeinkkel közösen, amelyekkel ezek is a javunkra fordíthatóvá válnak. Egy olyan márkastratégiát dolgoztunk ki, ami nemcsak racionálisan, hanem érzelmileg is kapcsolódik a vásárlókhoz.”

Lecserélték a régit, kisebb, de cukibb
Lecserélték a régit, kisebb, de cukibb
Fotó: Auchan

Az Auchan kampánya olyan hétköznapi élményekre épít, amelyekért megéri erőfeszítést tenni. Az átpozicionálás célja, hogy a vásárlást minőségi időtöltésként és tudatos, okos döntések soraként éljék meg a vásárlók, ehhez pedig széles körű támogatást kapnak az áruházlánctól.

Az új platform egyik leglátványosabb eleme a kis madárkarakter életre keltése, amely nemcsak vizuálisan erősíti a márkaidentitást, hanem aktívan segíti a vásárlókat az eligazodásban. A madárka szerepe a jövőben folyamatosan bővül, személyisége pedig egyre inkább tükrözi majd a márka értékeit és céljait. Nemcsak a márka arca lesz, hanem aktív kapcsolatépítőként funkcionál majd a vásárlók és az Auchan között, amelynek hosszú távú célja, hogy ne csupán egy áruházként, hanem megbízható társként legyen jelen az emberek mindennapjaiban.

Véleményvezér

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.
Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében

Nagyot fordultak Trump hívei Ukrajna ügyében 

Orbán Viktor ukránellenes politikája számára rossz hír érkezett.
Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo