Piac & marketing cikkek
	Szembemegy a játékpiaccal a LEGO
Miközben a globális játékpiac csökkent, 13 százalékkal nőtt az árbevételük tavaly. 
	
	180 fokos fordulat a cégeknél
Már nem az álláskeresők hajtanak a cégekre, hanem fordítva.
	
	Kaptak egy piros pontot a magyar vállalkozások
Az európai átlagnál szabályosabban tájékoztatnak a használt termékeket online árusító hazai cégek.
	
	„Átverős” ATM-ek miatt indult vizsgálat
A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított a bankautomatákat üzemeltető Euronet Banktechnikai Kft.-vel szemben.
	
	Dübörög a szépségipar
A NIQ évi 7,3 százalékos értéknövekedésről számol be a globális szépségiparban.
	
	A visszautasítástól való félelem bénítja a vállalkozásokat
Egy friss felmérés szerint a vállalkozások 33 százaléka a visszautasítástól való félelmet tartja ügyfélhiánya fő okának. 
	
	Amerikai cég ellen vizsgálódik az MNB
Megtiltották az OMR OIL LLC-nek, hogy Magyarországon jogosulatlanul bármely, az MNB engedélyéhez vagy bejelentéshez kötött tevékenységet végezzenek. 
	
	Valami nem stimmel a Normaflore reklámjaival
A Gazdasági Versenyhivatal vizsgálatot indított a Normaflore termékcsalád forgalmazójával, az Opella Healthcare Commercial Kft.-vel szemben. 
	
	Nagy változások lesznek idén az egyik csomagautomata szolgáltatónál
Az e-kereskedelmi piac idén ismét növekedési pályára állhat.
	
	Mitől tartanak igazán az informatikai vezetők?
Mindössze a cégek fele számít informatikai büdzséjének bővülésére az idén. 
	Ha ilyen levelet kap a Wizz Airtől, ne dőljön be!
Adathalász e-mailben árulnak csalók 10 eurós kupont.
	Bajban a hazai kereskedők, mindent leural a Temu
2024 legnagyobb vásárlótáborral és rendelési számmal bíró e-kereskedőjévé váltak.
	Sokba fáj a Lidlnek ez a két szó
Teljes kiőrlésűként hirdetettek egyes termékeket. Bírságolt a GVH.
	Pofátlan csalás jelent meg
Pénzvisszatérítés ígéretével keresik csalók az ügyfeleket az MVM Next nevében.
	Több mobil fogy, jönnek fel a kínai márkák
Nőtt a globálisan kiszállított okostelefonok száma tavaly.
	Újabb nagy webáruház került a hatóságok célkeresztjébe
Újabb nagy webáruházat vizsgál a GVH.
	Bajban vannak az e-kereskedők
Támogatja az Ecommerce Hungary Egyesület az Európai Bizottság által javasolt lépéseket. 
	A Super Bowl biznisz egy száguldó paripa
A Super Bowl verhetetlen üzlet.
	Mindent megtett az eMAG a magyar vállalkozásokért?
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) vizsgálja, hogy az eMAG vállalásának megfelelően támogatja-e a magyar vállalkozásokat.
	Mik viszik sikerre a vállalkozást?
Személyes jelenlét, videó és közösség. Ez a három kulcsfogalom az idei marketingtrendekben.
	A Shein körmére néznek
Az Európai Bizottság felszólította a kínai Shein, divatcikkeket áruló online platformot, hogy nyújtson be belső dokumentumokat és adjon részletesebb tájékoztatást.
	Megelőzték az elektromos autók a hibrideket
2025 januárja általános növekedést hozott a használt autók piacán, ezzel párhuzamosan az átlagárak is emelkedtek. 
	Veszélyes hirdetések: hogyan ismerjük fel ezeket?
A hirdetéseken keresztül terjedő rosszindulatú szoftverek még mindig nagy problémát jelentenek.
	Érdemes átgondolni a kkv-k marketingjét
Mi történne, ha betiltanák Magyarországon a TikTokot?
	Utolsó pillanatos, egyéjszakás kiruccanásra hajtanak a magyarok
Szakértők 2025-ben a last minute foglalások további erősödésére számítanak.
	A belarusz elnök, Aljakszandr Lukasenka elmondta, hogy mire nincs szüksége
Fehéroroszországnak nincs szüksége arra, hogy a Nyugat elismerje az elnökválasztást, amelyet vasárnap tartanak az országban – jelentette ki a fehérorosz vezető.
	Most már boltban is fizethetünk ezzel az új mobilos módszerrel
A CBA kiskereskedelmi üzletlánc kilenc üzletében, elsőként a magyar piacon, elindította a hazai fejlesztésű qvik fizetési megoldást.
	Nem mindenhol az Apple a legkelendőbb mobil
A tavalyi utolsó negyedévben 3,2 százalékkal csökkent az okostelefonok eladása Kínában az előző év azonos időszakához képest.
	A világ pusztulásának jelét látja a pesti lemezbolt saját világraszóló sikerében
„Megérett a világ a pusztulásra, ahol ezzel a teljesítménnyel a legjobbak közé lehet kerülni” – írja a Kalóz Records miután a Financial Times a világ legjobbjai közé választotta.
	A zuglói Pléh csárda globális hírnévre tör
Egy koreai influenszer megevett ott – többek között – két bazi nagy rántott húst, amit eddig több mint másfél millióan néztek meg.
	Nem boldogulnak a mesterséges intelligencia nélkül a magyar cégek?
A mesterséges intelligencia ijesztő tempóban hódítja meg a magyar kis- és középvállalkozások marketingeszköztárát.
	Dübörög a sportipar Közép-Kelet Európában
Nagy iramot diktál a sportipar a régióban.
	Lehet, Ön is innen rendelt? Hamis JYSK webshopok terjednek az interneten
 A dán vállalat most összegyűjtötte, hogyan ismerhetőek fel a hamis weboldalak.
	A boltok akciós újságjai olyan népszerűek, hogy robbantják a hirdetési piacokat
A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot.
	Erre sem futja: megtorpant a videójáték-vásárlás
A videójátékosok éves költése 2024-ben körülbelül 100 milliárd forint volt. 
	Ki nem találja, kik rajonganak legjobban a magyar pezsgőért
Ma már azok is bátran koccinthatnak pezsgővel, akik egyébként nem innának alkoholt.
	Műszaki cikkek, amelyekre 2024-ben haraptak a magyarok
Idén sem csökkent a technológia iránti érdeklődés a magyarok körében, sőt a vásárlók egyenesen megrohamozták a boltokat a legújabb eszközökért. 
	Ön mennyi pénzt költött idén karácsonyi ajándékokra?
Bár az infláció továbbra is meghatározza a fogyasztói szokásokat, az idei ünnepi időszak pozitív gazdasági kilátásokat ígér.
	Már algoritmusok is irányítják a médiaköltések többségét
A hazai reklámpiac várható növekedési üteme – 5,6 százalék – alig valamivel marad a világátlag alatt.
	Hogyan vásárolnak karácsonyi ajándékot a magyarok?
A legtöbben 5-10 órát töltenek a meglepetések kiválasztásával, amire összesen 50-100 ezer forintot költenek. 
	Miért drága a dubaji csoki?
Mi a titka?
	Készülhetnek a webáruházak – indul a fogyasztóvédelmi csúcshatóság
Célja lesz a fogyasztók védelmének biztosítása az online térben.
	Nincs minden rendben a karácsonyi vásárokon
A kormányhivatalok munkatársai a karácsonyi vásárokban is vizsgálják a fogyasztói jogok érvényesülését. 
	Súlyos büntetést kapott a GymBeam
Megtévesztően kommunikáltak, ezért 100 millió forintos bírságot szabott ki a táplálékkiegészítőket forgalmazó cégre a Gazdasági Versenyhivatal. 
	Így ne legyen lehúzás a karácsonyi vásárlásokból
A vásárlásainkat tudatosan és körültekintően végezzük, miközben tisztában vagyunk fogyasztói jogainkkal is.
	Romlott a magyarok boldogságszintje
Nálunk jóval alacsonyabb a boldogságszint, mint a régió többi országában. 
	Nem lett igaza a huhogóknak: felbátorodtak a magyar vásárlók?
A kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakit 3,6, az előző havit 1,2 százalékkal haladta meg.
	Szórják a pénzt a magyar vásárlók a Temun
Az idei Black Friday ismét rekordokat döntött a magyar vásárlók körében.