Piac & marketing cikkek

hirdetés

Organikus elérések a Facebookon

Organikus elérések a Facebookon

A közösségi oldalakon egyre nehezebb tartalmakat közvetíteni ingyen. Az üzemeltetők ma már inkább bevételeik növelésére koncentrálnak.
Csallóköz tündérvilága – Termálvíz, aquapark és gasztronómia

Csallóköz tündérvilága – Termálvíz, aquapark és gasztronómia

Csallóköz tündérvilága – Termálvíz, aquapark és gasztronómia Mintha csak otthon lennénk, - ismerős a táj - de persze külföldre utazunk: Szlovákia az idei Utazás kiállításon Csallóköz szépségeit helyezte előtérbe.
Hogyan hirdethetnek hatékonyan a cégek választási kampány idején?

Hogyan hirdethetnek hatékonyan a cégek választási kampány idején?

Politikai kampányidőszakban a cégeknek jelentős reklámzajjal kell megküzdeniük. Ahhoz, hogy az emberek figyelméből nekik is jusson, különös gonddal kell megtervezniük marketingstratégiájukat erre a pár hétre. A politikai pártok reklámokra való költése ilyenkor egy átlagos év legerősebb hónapjainak – november és december – szintjére pörgeti fel a reklámpiacot, meghaladja a teljes magyar online hirdető vállalkozó közösség kampányainak mértékét.
Gond lehet a Media Markt és az Euronics hirdetéseivel

Gond lehet a Media Markt és az Euronics hirdetéseivel

A Gazdasági Versenyhivatal úgy látja, a két műszaki áruházlánc megtéveszthette a fogyasztókat az akciós gyakorlata, az üzemeltetőik ellen ezért eljárás kezdődött.
Drasztikus lépés: ezen a weboldalon már ne keressen orosz árukat

Drasztikus lépés: ezen a weboldalon már ne keressen orosz árukat

Megszüntette az Oroszországból származó termékek megjelenítését Magyarország piacvezető termék- és ár-összehasonlító oldala és online vásárlási kalauza. Az Árukereső.hu ezzel tiltakozik az Ukrajnával szembeni agresszió ellen. 
hirdetés
5 trend, amely meghatározza a házhoz szállítást a következő években

5 trend, amely meghatározza a házhoz szállítást a következő években

A kézbesítési idő és a szállítási útvonalak lerövidítése, a központi óriásraktárakat felváltó kisebb depók, a vásárlók mind pontosabb tájékoztatása és a futárok magas szintű képzése – a mesterséges intelligencia alapú kiszállítási megoldásokat kínáló DoDo szakértői szerint ez az öt irány határozza meg a logisztikai fejlesztések jövőjét. A trendek alakulását a cseh startup szerint elsősorban az adatvezérelt megoldások terjedése és a futárok személyének felértékelődése befolyásolja – az okoslogisztikai technológiák a rendelések teljesítését gyorsabbá, pontosabbá és fenntarthatóbbá teszik.
Ingyenesen elérhető az egyik vállalati kommunikációs szoftver az ukrán kitettségű cégeknek

Ingyenesen elérhető az egyik vállalati kommunikációs szoftver az ukrán kitettségű cégeknek

Újra bekapcsolta a CHEQ Krízisplatformot a Talk-A-Bot. Közben a Vodafone és Telekom is díjmentessé tette a roamingot Ukrajnában.
Milyen hirdetéssel lehet a legjobban megfogni az embereket?

Milyen hirdetéssel lehet a legjobban megfogni az embereket?

Meglepő eredmény született.
Egyre pofátlanabbak a csalók - így húznak le a netes oldalak

Egyre pofátlanabbak a csalók - így húznak le a netes oldalak

Erőfeszítés nélküli, szupergyors gyógyulással, fogyással vagy nyelvtanulással kecsegtetnek a csodát ígérő termékeket árusító, tisztességtelen weboldalak.
Még a munkahelyünket is veszélyeztethetjük a facebookozással

Még a munkahelyünket is veszélyeztethetjük a facebookozással

Komoly biztonsági kockázatokkal jár a közösségi média használata.
hirdetés

Megszűnnek a sütik és ez nem tréfa

A Google 2023 végére kivezeti az úgynevezett harmadik feles sütiket a Chrome böngészőből, ami alapjaiban változtatja majd meg a cégek hirdetési magatartását.

5 trend, ami a kkv-k világára alapvető hatást gyakorol 2022-ben

Az elmúlt két év a bizonytalanság jegyében telt az üzleti világban. A globális járvány gyökeresen felforgatta a kereskedelmet, a munkavégzést és a pénzügyi világot is, de talán egyetlen egy szektor sem nézett szembe annyi nehézséggel, mint a kisvállalkozások. 

Hogyan tudsz pénzt keresni a Google-el – a nem fizetés is fontos

Ha csak a Google kereső rendszeréről beszélünk, akkor egy weboldal látogatottsága alapvetően két dologtól függ. A fizetett hirdetésektől és az organikus találati listától.

A K&H után újabb felhasználókat vettek célba a kiberbűnözők

Több napnyi intenzív támadókampány után a K&H ügyfelei mellett már a LinkedIn felhasználóinak is nagyon körültekintőnek kell lenniük, ugyanis az elmúlt órákban a kiberbűnözők tömegével küldtek ki olyan adathalász leveleket, amiben a platform felhasználóit próbálják rávenni a kattintásra.

Miért nem bírják sokáig a mobilok?

A mobiltelefonok előállításához ritka nyersanyagokat használnak, a gyártás, a szállítás és a használat pedig jelentős károsanyag-kibocsátással és hulladékkal jár. Éppen ezért aggasztó, hogy aránylag kevés időt töltenek el egy tulajdonosnál: a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) kutatása szerint a használt mobilok 53 százaléka legfeljebb két éves, 85 százaléka pedig nem idősebb öt évnél.

Hogyan adóznak az influenszerek?

Egyre többen keresnek pénzt az interneten bloggerként, vloggerként vagy influenszerként. A közösségi hálókon keresztül milliókhoz lehet eljutni egy-egy jól célzott üzenettel, amely komoly jövedelmet is hozhat. Az adózás ezeket a jövedelmeket sem kerüli el – nem mindegy azonban, hogyan adózunk utánuk. A Jalsovszky Ügyvédi Iroda szakértője néhány mindennapi példán keresztül mutatja be a buktatókat.

Nagyon pesszimista a hangulat - közel ötszáz webáruházat érint a törvénymódosítás

Tavaly novemberben fogadta el a parlament azt a törvénymódosítást, mely értelmében a nem vényköteles gyógyszereket január elsejétől csak és kizárólag patikai szakdolgozók szállíthatják ki. Az új szabályozás közel ötszáz webáruház és kiszállító partnercég működésére van hatással. A szabályozás következtében vannak online üzletek, melyek meg fognak szűnni, mások egyszerűen profilt váltanak, azonban ennél is nagyobb problémát jelenthet sok kereskedő számára a termékek és az alapanyagok árának növekedése – hívta fel a figyelmet Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

A pénzt nem keressük, hanem csináljuk

Elsőre talán kis különbséget látunk az angolszász és magyar kifejezés között az előállított vagyonra. Magyarul jellemzően azt a kifejezést használjuk, hogy pénzt keresek. Angolul a pénzt megszerzik, kiérdemlik, csinálják (earn money vagy make money). Elsőre kis különbségnek hathat a szavak cseréje, mégis fontos mentális és hozzáállásbeli különbséget rejt.

Mi lesz a Facebook-profilunkkal halálunk után?

Bonyolult és részleteiben még nem szabályozott a digitális javak átörökítése, pedig rohamos terjedésük miatt egyre fontosabbá válik, mi lesz a sorsuk halálunk után. Ezt mutatja, hogy már a hagyatéki eljárásokban is egyre gyakrabban jelennek meg a kriptopénzek, a közösségimédia-profilok vagy a felhőben tárolt dokumentumok. Kevesen tudják ugyanakkor, hogy megfelelő szabályozás, rendelkezés híján a kriptojavakhoz való hozzáférés az örökösök számára kérdésessé válhat, vagy hogy a techóriások csak saját, egyedi szabályaik alapján engednek hozzáférést az arra jogosultaknak az elhunytak adataihoz. Míg például a Facebookon az elhunyt üzeneteit nem láthatják, addig a Google-nál akár az összes levelet elolvashatják, és az ott tárolt dokumentumokat is letölthetik az erre feljogosított személyek.

Miért nem szeretik a magyar cégek a Facebookot?

Az emelkedő hirdetési költségek, a csökkenő organikus elérések, a gyakori problémák ellenére a cégek döntő többsége szerint még mindig megéri a Facebookot üzleti célra használni. Az adatvédelmi hiányosságok és főleg a közösségi platformokat övező botrányok problémákat okoznak a marketinggel foglalkozóknak.

Éles verseny, növekvő fogyasztói igények - mi történik a globális médiapiacon?

A világjárvány felgyorsította a már megmutatkozó iparági trendeket és megváltoztatta a szórakozással kapcsolatos magatartásunkat – derül ki a Deloitte legújabb Digital Media Trends felméréséből. A hosszú távú pontos következményeket még a média- és szórakoztatóipari (M&E) vállalatok sem ismerik teljesen, de az már biztosan látható, hogy a digitális média elfogadottsága már az idősebb generáció körében is rendkívüli ütemben emelkedik.

Sok pénzt bukhat, aki nem tudja, milyen jogok illetik meg a netes vásárlás során

Egyre többen intézik online a karácsonyi ajándékvásárlást, ennek ellenére sokan nincsenek tisztában azzal, milyen jogok illetik meg őket az internetes rendelés során, és mit tehetnek, ha nem elégedettek a kifizetett termékkel – derül ki a Magyar Országos Közjegyzői Kamara online felméréséből. A kitöltők fele nem tudta például, hogy az online rendelt termékekre is ugyanolyan garanciát kell vállalniuk az eladóknak, mintha egy üzletben vásárolták volna. Sokan azzal sincsenek tisztában, hogy nem kell búcsút mondaniuk a pénzüknek, ha a webshopot tulajdonló cég nem hajlandó visszafizetni a jogszerűen visszaküldött termék árát.

Nem lesz pardon: durva bírságra számíthat, aki átveri a magyarokat

Jövő nyártól bírságolással vehetik fel a kesztyűt a hatóságok a kettős minőséggel szemben.

Világvége hangulatban az oltatlanok, legalábbis ez derül ki a vásárlási szokásokból

Újra fellendülőben van a bolti vásárlás egy nemzetközi felmérés szerint. Az online kereskedelem bővülése mellett boltba is többet megyünk a PwC felmérése szerint - közölte a tanácsadó cég.

Vége a gigarazziának: mire jutott a hatóság?

Lezárult a téli szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés első szakasza.

Óriási kockázatokkal jár a home office

Az otthoni munkavégzéssel terjed a veszélyeket rejtő árnyékinformatika használata is, egy globális tanulmány szerint az otthonról dolgozók több mint fele, 56 százaléka használ nem munkahelyi alkalmazást vállalati eszközén és 66 százalékuk töltött fel erre vállalati adatokat.

Újabb feketelistára kerülhetnek a vállalkozások

A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló törvény értelmében már 2017 óta kötelező a vállalkozásoknak minősített adatokat szolgáltatni magukról, de hamarosan mindenki számára elérhetővé válik a nyilvántartási rendszer, ami hatással lesz a cégek mindennapjaira. Dr. Tóth Judit Lenke adatvédelmi szakjogász elmondta, azok a tényleges tulajdonosok, akiknek hiányosak lesznek az adatai, tiltólistára kerülhetnek a pénzintézeteknél. Ez azt jelenti, hogy azok a cégvezetők, akik nem tesznek eleget adatszolgáltatási kötelezettségüknek és megbízhatatlan minősítést kapnak, tiltó listára kerülnek az adott pénzintézetnél.

Újra itt van a Black Friday: mekkora bombát dobnak le a kereskedők?

Magyarországon immár 2014 óta tart a Black Friday őrület. Bár az eredeti, amerikai kezdeményezés továbbra is csak egynapos, és mindig a hálaadás utáni első péntekre esik, nálunk az utóbbi 2 évben már az egész november a Black Friday jegyében telik: a kereskedők fekete hetet, hónapot, hétvégét is tartanak és általánossá vált a többször is visszatérő (és akár egyenként is több napos) Black Friday akció. Ezzel az online kereskedelem tekintetében várhatóan idén is az év legerősebb hónapjává válik a november, az online forgalom pedig elérheti a 140 milliárd forintot – derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből.

Mit lehet tenni, ha nem jött meg a külföldről rendelt áru?

Az év bármely szakában kellemetlenséget okoz, ha az online rendelt termék nem érkezik meg, vagy hamar meghibásodik. Még fontosabb a megbízható szállítás és a lehető leggyorsabb garanciális ügyintézés, ha a webshopban kiválasztott árucikket karácsonyi ajándéknak szánjuk. Nehézségeinket tetézheti, ha külföldi felületen vásároltunk. A német, cseh vagy román webshopokkal való zöld ágra vergődésben is érdemes lehet az Európai Fogyasztói Központ (EFK) díjmentes közreműködését kérni.

Berobbantak a webáruházak – mint imádnak a netről rendelni a magyarok?

A Magyarországon üzemelő webáruházak 43 százalékának növekedett a forgalma a koronavírus-járvány kirobbanása óta - derül ki a 14. Nagy Webáruház Felmérés adataiból. Az egyik legmeglepőbb eredmény az volt, hogy a megkérdezett webshopok közel fele idén vagy tavaly indult. Ebből egyértelműen leszűrhető, hogy a piac elképesztő ütemben fejlődik.

5 tuti tipp üzletfejlesztéshez

Óriási kihívást, és gyakran új időszámítást jelent a kkv-k életében, amikor új piacok felé fordulnak, bővítik tevékenységi körüket vagy egyszerűen csak ugrásszerűen megnő az ügyfélkörük. Az üzletfejlesztés ugyanakkor legalább annyi buktatót rejthet magában, mint amekkora sikerrel kecsegtet, így nem árt jónéhány szempontot figyelembe venni, mielőtt belevágunk. Vajon elég stabil az informatikai rendszerünk és meg tudunk felelni a szigorú adatbiztonsági szabályoknak? Tudjuk menedzselni az esetlegesen megugró ügyfélforgalmat vagy elég rugalmas a pénzügyi tervünk a nagyobb volumenű beszerzések és a váratlan események kezeléséhez? 5 tipp a Brillit.com online üzleti platform szakértőitől, hogy szárnyalás helyett ne zuhanás legyen a nagyratörő elképzelések vége.

Gond van a Media Marktnál

Nemzetközi kibertámadás érte az áruházlánc weboldalát.

Büntetés komment-törlésért: erre GVH-bírságra minden vállalkozásnak figyelni kell

Az elmúlt időszakban jelentősen megnövekedett ételszállítás iránti kereslet miatt a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) az ételrendelésre és házhozszállításra szakosodott oldalak kapcsán elemezte, hogy miként kezelik a vásárlói értékeléseket. A GVH megállapításainak és javaslatainak megértését a Cerha Hempel Dezső és Társai Ügyvédi Iroda fogyasztóvédelmi és versenyjogi szakértői igyekeznek segíteni.

Átverős akciók, spórolás - miért nem jön be a Black Friday a magyaroknak?

Ez lesz már a hetedik éve, hogy ránk köszöntött az eredetileg amerikai fogyasztási ünnep, a Black Friday. Ami lassan hagyományosan a karácsonyi vásárlási szezon kezdetét is jelenti. Ugyanakkor hiába a felhajtás és a reklámáradat: kevesen vannak, akik kifejezetten a Fekete Péntekre időzítik az ünnepi vásárlást - sokan ugyanis csalódtak az akciókban, minden harmadik magyar átverésnek tartja. 

Munka a krízis után – mit várnak a cégektől a dolgozók?

Mire készüljünk, ha véget ér a krízis? Bár a cégek többsége még keresi az útját annak, hogy a krízishelyzet elmúltával miként ötvözi majd a járvány előtti rendszer előnyeit és a válság idejének tapasztalatait az új normák kialakítása során, a munkavállalók – a többség számára új lehetőséget jelentő – otthoni munkát megszokták, elfogadták és a jövőben is megtartanák – derül ki a Siemens friss, hazai online vizsgálatából.

Mennyire tudjuk beosztani a pénzt? Ezzel a pénzügyi személyiségteszttel kiderül

Eddig több mint 35 ezren töltötték ki a Pénziránytű Alapítvány pénzügyi személyiségtesztjeit. Az eddig a felnőtteknek és az általános iskolás korú gyerekeknek rendelkezésre álló tesztek mellett most már a középiskolások is ellenőrizhetik pénzügyi szokásaikat. Az eddigi teszteredmények a pénzügyi nevelő munka eredményességét bizonyítják.

Néhány hónap, és teljesen online lehet kft.-t alapítani

Az Európai Bizottság társasági jogra vonatkozó irányelve kötelezi a tagállamokat, hogy 2022. augusztus 1-jétől teljesen online eljárásokat biztosítsanak a kft.-k létrehozására – hívta fel a figyelmet Tóth Ádám a 32. Közép-Európai Közjegyzői Kollokviumon.

Kisvállalkozások digitális átállásának segítésére hirdettek programot

A Mastercard a kisvállalkozások digitális átállásának segítésére elindított egy globális kezdeményezést, a Strive-ot, amely a kisvállalkozások pénzügyi ellenálló képességének erősítésére, valamint talpra állásuk és növekedésük támogatására összpontosít.

Játszik a világ: nagyot kaszált a Lego

A Lego csoport árbevétele 46 százalékkal 23 milliárd dán koronára (1111 milliárd forint) nőtt az első fél évben a 2020-as év azonos időszakával összehasonlítva - közölte a játékgyártó.

Tényleg veszélyesek a Xiaomi telefonjai? Reagált a gyártó, lépésekre készülnek

A Xiaomi tételesen cáfolta meg a litván védelmi minisztérium által közzétett jelentés állításait, hozzátéve, hogy nagyon komolyan veszik a vádakat.

Hatékony a jegybanki védekezés - sok internetes csalás ellen léptek fel

Egy év alatt mintegy 1,3 millió alkalommal jelentek meg a legnépszerűbb internetes keresőprogramon az MNB figyelmeztetései a jogosulatlan befektetési szolgáltatókkal kapcsolatban.

Mennyire vagyunk közösségimédia-függők?

A közösségi média kritikus fontosságú kapcsolattartási lehetőséget biztosított a pandémia alatt az embereknek, különösen a fiataloknak. Egy friss kutatásból az derült ki, hogy a magyar közösségimédia-használók 40 százaléka többet használta a közösségi hálózatokat a helyi és az országos lezárások alatt, mint a világjárvány előtt. Miután azonban sokan napi több órát töltünk a közösségi oldalakon, különösen oda kell figyelnünk arra, hogy ne éljenek vissza a személyes adatainkkal.

Reménykeltő eredmények: így alakult át a szórakoztató- és médiaipar

A globális szórakoztató- és médiaipar bevételei a gazdaság növekedését meghaladó mértékben nőttek – az iparág 2021-ben 6,5 százalékos, 2022-ben pedig 6,7 százalékos növekedésre számíthat, amit a digitális tartalom és a reklámok iránti erős kereslet táplál. Eközben a mozik bevételei a korlátozások enyhülésével fellendülnek, de legalább 2024-ig nem érik el a járvány előtti szintet.

Nem született új rekord, de így is szárnyal a hazai hitelpiac

Júliusban négy hónap után először nem döntött rekordot a havi lakáshitelezés az MNB múlt csütörtökön közzétett információi alapján.

Trükkös tolvajprogram terjed – hogyan lehet kivédeni a támadást?

A Sophos új kutatást tett közzé, amely részletezi, hogy a kalózszoftvernek álcázott tolvajprogram hogyan szerez kriptovalutákat és információkat, miközben káros tartalmakat helyez el a célzott rendszereken, például kriptobányász eszközöket.

Berobbant az e-kereskedelem, de hogyan lesz hűséges ügyfél a karantén-vásárlóból?

A koronavírus-járvány minden bizonnyal örökre megváltoztatta fogyasztási szokásainkat, hiszen mindennél fontosabbá vált a kényelmes és mindenekelőtt biztonságos vásárlás. Az e-kereskedelemben soha nem látott eredményeket hozott a karantén-bumm: 2021 júniusában az online költések volumene 95 százalékkal meghaladta 2019 ugyanezen időszakában mért értéket. Habár egyelőre nem látjuk tisztán, mit tartogat a poszt-COVID időszak az e-kereskedelem számára, a webáruházak akkor járnak a legjobban, ha folyamatos fejlesztésekkel igyekeznek biztosítani a járvány alatt szerzett vásárlói bázisuk hosszú távú hűségét. Fizetési opciók, feliratkozás, mobiloptimalizálás - a Stylers Group szakértői 5 pontban gyűjtötték össze a legfontosabb tennivalókat, amelyekkel az e-kereskedők továbbra is hasíthatnak.

Mire és mennyit használják a magyarok a közösségi médiát?

A hosszan elnyúló járvány időszakában rendkívül gyorsan helyeződtek át személyes kapcsolataink az online térbe – és kizárólag oda. Bár a magyarok 10 éve viszonylag aktívan használják a közösségi médiát és a lakosság csupán 3 százalék nem használ efféle platformokat, a világjárvány alatt a magyarok több mint háromötöde szerint a közösségi média jelentette a létfontosságú kapcsolatot számukra. A Kaspersky megbízásából készült kutatás fényt derít arra, hogy melyek a leggyakrabban használt platformok, mi a közösségi média szerepe és hatása a magyarok életére.

Így készülnek a cégek a kis januárra

A nyári uborkaszezon végéhez érve a cégek év végi hajrát hirdetnek az utolsó negyedévre, ezért erősödő versenyre lehet számítani ősszel.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
A Garantiqa-val a válság ellen – Investment 2 hitelgarancia

A Garantiqa-val a válság ellen – Investment 2 hitelgarancia

Az orosz-ukrán háború miatt kialakult válság egyre jelentősebb hatást gyakorol a vállalkozókra is.
hirdetés
Így tanulható a beszállítóvá válás

Így tanulható a beszállítóvá válás

Közel háromezer hazai cég vett részt abban az országos programban, amelynek keretében pénzügyi-, beszállítói-, exportfejlesztési és fenntarthatósági témákban cseréltek tapasztalatot.
„A Covid óta trendi lett egészségügybe fektetni” – mondja Straub Fanni, a Foglaljorvost.hu ügyvezetője

„A Covid óta trendi lett egészségügybe fektetni” – mondja Straub Fanni, a Foglaljorvost.hu ügyvezetője

Igazi sikertörténet a Foglajorvost.hu, amelyet több, mint egy évtized után adott el az OTP-nek Straub Fanni.

Költségkímélés

Spóroló üzemmódban a cégek - hol lehet meghúzni a nadrágszíjat?

Spóroló üzemmódban a cégek - hol lehet meghúzni a nadrágszíjat?

Bár jelenleg gazdasági világválságról még nem beszélhetünk, már jelen vannak a recesszió jelei.
Tartós, kiszámítható árak a változó körülmények között - Innovatív, előre mutató fejlesztések a dm-nél

Tartós, kiszámítható árak a változó körülmények között - Innovatív, előre mutató fejlesztések a dm-nél

A négy hónapon át nem emelkedő tartós áraknak, a jó ár-érték arányú dm márkás termékeknek, az online szolgáltatások fejlesztésének és a törzsvásárlóknak szóló kedvező ajánlatoknak is fontos szerepe van abban, hogy a dm az idei évet is sikeresen, forgalmi növekedéssel tudta zárni.

Adózás

Orbán Viktor munkahelygyilkos adóemeléstől beszélt

Orbán Viktor munkahelygyilkos adóemeléstől beszélt

A miniszterelnök szerint a globális minimumadó "munkahelygyilkos adóemelés", ezért a kormány nem járul hozzá, hogy Magyarországon bevezessék.

Cégblog

Tartós, kiszámítható árak a változó körülmények között - Innovatív, előre mutató fejlesztések a dm-nél

Tartós, kiszámítható árak a változó körülmények között - Innovatív, előre mutató fejlesztések a dm-nél

A négy hónapon át nem emelkedő tartós áraknak, a jó ár-érték arányú dm márkás termékeknek, az online szolgáltatások fejlesztésének és a törzsvásárlóknak szóló kedvező ajánlatoknak is fontos szerepe van abban, hogy a dm az idei évet is sikeresen, forgalmi növekedéssel tudta zárni.

Klímablog

Bombabiztos erőművet építenek Bécsben

Bombabiztos erőművet építenek Bécsben

2040-re klímasemleges lehet a távfűtés Bécsben - épülhet az első geotermikus erőmű.

Gazdaság

Spóroló üzemmódban a cégek - hol lehet meghúzni a nadrágszíjat?

Spóroló üzemmódban a cégek - hol lehet meghúzni a nadrágszíjat?

Bár jelenleg gazdasági világválságról még nem beszélhetünk, már jelen vannak a recesszió jelei.

Infokom

Veszélyesek lehetnek az okosjátékok

Veszélyesek lehetnek az okosjátékok

Az okoseszközök működtetése is rejthet adatvédelmi kockázatokat az ESET tanulmánya szerint.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo