Mészáros Lőrinc mondása cipőket ad el

A kiugróan sikeres vállalkozó müncheni utazásával kapcsolatos széles körben ismertté vált megjegyzését lehetőségként használta ki egy cipőmárka.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

Mikor az ország leggazdagabb emberét arról kérdezték, hogyan érkezett Németországba a Bajnokok Ligája döntőjére, Mészáros Lőrinc azt válaszolta: „Gondolom, nem gyalog”.

Ez a mondat rendkívül gyorsan bejárta az internetet, és azóta megszámlálhatatlan mennyiségű mém és poén született ennek felhasználásával. A Nap Híre észrevette, hogy a Dorko is meglátta benne a lehetőséget, és meghirdettek vele egy nyereményjátékot.

A Dorki fantáziát látott Mészáros Lőrinc mondatában
A Dorki fantáziát látott Mészáros Lőrinc mondatában
Fotó: Facebook/Dorko

A Dorko kirakott a Facebook-oldalára egy pólót, amin egy cipő látható, alatta pedig az a felirat olvasható, hogy „Gondolom, nem gyalog” (a „nem” áthúzva). A magyar márka közösségi médiás játékot is indított a szlogennel, amely néhány nap alatt mémmé vált.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo