Ezek a termékek után kapkodtak a magyarok a Black Friday-en

A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége, ezzel szemben csupán a válaszadók hetede nyilatkozott úgy, hogy a Black Friday rendkívüli kedvezményei miatt elcsábul – derül ki a Reacty Digital és a Shoptet által készített reprezentatív felmérésből. Tízből hárman halasztanak el vásárlást a Black Friday-kor nyújtott kedvezmények reményében, és nagyjából ugyanennyien használják ki az akciókat a karácsonyi ajándékok megvásárlására. A friss kutatás adatai alapján idén a magyar felnőttek 45 százaléka tervez vásárolni a Black Friday időszakában és 43 ezer forint lehet az átlagos költés.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A magyarok döntő többsége (93 százalék) hallott már a Black Friday-ról, és tavaly tízből hárman vásároltak is az akció keretében – mutatják a Reacty Digital és a Shoptet friss, reprezentatív felmérésének adatai. Legfőképp a diákok (99 százalék) és a nyugdíjasok (96 százalék) ismerik ezeket az akciókat, aminek a keretében a válaszok alapján idén akár minden második magyar (45 százalék) vásárolhat.

Minden harmadik magyar Black Friday akcióban szerzi be a karácsonyi ajándékot (Fotó: Pixabay)
Minden harmadik magyar Black Friday akcióban szerzi be a karácsonyi ajándékot (Fotó: Pixabay)

Szeles Péter, a Reacty Digital ügyvezetője ez utóbbi adat kapcsán kiemelte, hogy az elmúlt évek tapasztalatai szerint a valós vásárlók aránya nem lesz ilyen magas.

„Az idei tervezett vásárlások nem maradnak el érdemben a korábbi évektől, ugyanakkor mivel az előző két évben ezeknek csak egy része valósult meg, azt gondoljuk, hogy várhatóan idén sem jut el mindenki a vásárlásig, aki most azt tervezi” – mondta Szeles Péter.

Idén is a ruházati cikkek lehetnek a legnépszerűbbek

A reprezentatív kutatás eredményei alapján a Black Friday akció keretében idén is ruházati cikket (35 százalék) terveznek venni a legtöbben, amit a háztartási- és vegyiáruk (30 százalék), valamint a háztartási kis- és nagygépek (26 százalék) követnek. A top3 kategória nem változott tavalyhoz képest, csak helyet cserélt a második és harmadik helyezett.

Szolgáltatás vásárlását a vásárolni tervezők fele (54 százalék) fontolgatja Black Friday akcióban. Elsősorban szállásfoglaláshoz (21 százalék) szeretnék kihasználni a várt kedvezményeket.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo