A Reacty Digital és a Shoptet felmérése alapján felülbecsüljük az akciókra adott reakciót, és valójában sokkal tudatosabbak a magyarok, mint azt gondolják magukról. A kutatásból kiderül, hogy a magyarok fele (51 százalék) egyértelműen úgy gondolja, hogy mindenki vásárol az akciók miatt, pedig sokszor nincs rá szüksége, a valóságban pedig jelentősen kevesebben tesznek így. Tízből négyen (43 százalék) nem tartják elég nagynak a kedvezményeket és csak a felnőttek ötöde (19 százalék) vásárol szinte mindig ilyenkor.
Ezek a termékek után kapkodtak a magyarok a Black Friday-en
A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége, ezzel szemben csupán a válaszadók hetede nyilatkozott úgy, hogy a Black Friday rendkívüli kedvezményei miatt elcsábul – derül ki a Reacty Digital és a Shoptet által készített reprezentatív felmérésből. Tízből hárman halasztanak el vásárlást a Black Friday-kor nyújtott kedvezmények reményében, és nagyjából ugyanennyien használják ki az akciókat a karácsonyi ajándékok megvásárlására. A friss kutatás adatai alapján idén a magyar felnőttek 45 százaléka tervez vásárolni a Black Friday időszakában és 43 ezer forint lehet az átlagos költés.
Mire készülhet a kormány?
Meg lehet még menteni az idei évet az ezer sebből vérző gazdaságban?
Online Klasszis Klub élőben Győrffy Dórával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a közgazdászt, egyetemi tanárt!
2025. július 16. 15:30
Véleményvezér

Teljes bukta lett Orbán Viktor igazságpillanata

Elutasították Magyar Péter feljelentését Orbán Viktor ellen

Vatikán már nem békepárti, a pápa az ukrán elnököt fogadta

Magyar Péter nyilvánosságra hozta, hogy szerinte hol lopott milliárdokat a Fidesz

A szabadság hőseként ünnepelték Karácsony Gergelyt az Európai Parlamentben
