A Reacty Digital és a Shoptet felmérése alapján felülbecsüljük az akciókra adott reakciót, és valójában sokkal tudatosabbak a magyarok, mint azt gondolják magukról. A kutatásból kiderül, hogy a magyarok fele (51 százalék) egyértelműen úgy gondolja, hogy mindenki vásárol az akciók miatt, pedig sokszor nincs rá szüksége, a valóságban pedig jelentősen kevesebben tesznek így. Tízből négyen (43 százalék) nem tartják elég nagynak a kedvezményeket és csak a felnőttek ötöde (19 százalék) vásárol szinte mindig ilyenkor.
Ezek a termékek után kapkodtak a magyarok a Black Friday-en
A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége, ezzel szemben csupán a válaszadók hetede nyilatkozott úgy, hogy a Black Friday rendkívüli kedvezményei miatt elcsábul – derül ki a Reacty Digital és a Shoptet által készített reprezentatív felmérésből. Tízből hárman halasztanak el vásárlást a Black Friday-kor nyújtott kedvezmények reményében, és nagyjából ugyanennyien használják ki az akciókat a karácsonyi ajándékok megvásárlására. A friss kutatás adatai alapján idén a magyar felnőttek 45 százaléka tervez vásárolni a Black Friday időszakában és 43 ezer forint lehet az átlagos költés.
Véleményvezér

Megbukott az Elon Musk által támogatott legfelsőbb bírójelölt
A választásnak hatalmas tétje volt, kié lesz a többség a wisconsini legfelsőbb bíróság testületében.

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák
A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos
Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet
A két ország újabb listán ver minket.