Black friday cikkek
Odalett a Black Friday varázsa
Mennyit költünk idén karácsonyra?
Black Friday és a karácsony: nyakló nélkül veszik fel a hiteleket a magyarok
November elejével elindult az üzletekben a Black Friday-hoz kötődő, illetve a karácsonyi ünnepkör előtti akciók szezonja.
Megjárják, akik kamuakciókkal sumákolnak
Szigorúan fellépnek az akciós árakkal trükköző kereskedőkkel szemben.
Átszínezte a Black Fridayt a dm
A drogéria akciók helyett a teljes aznapi forgalma 5 százalékát, több mint 37 millió forintot adományként ajánl fel a WWF Magyarország élőhely-rehabilitációs projektjére.
Szórják a pénzt a magyar vásárlók a Temun
Az idei Black Friday ismét rekordokat döntött a magyar vásárlók körében.
Már a karácsonyi roham előtt ráugrottak ezekre a termékekre a magyarok
A Black Friday és a Black November jóval előrébb hozta a karácsonyi ajándékkeresést és az ünnepekre való felkészülést.
Elképesztő trükkökkel verik át most a vásárlókat
A Black Friday-akciók veszélyeire figyelmeztet az NMHH.
Az eMAG vásárlói pénteken öt óra alatt 1.4 milliárd forintot költöttek — de mire?
A Black Friday akció első óráiban egy ügyfél átlagosan 1,8 rendelést adott fel.
Imádják a magyarok a Black Friday-t, tombolni fog a kereskedelem
A Black Friday népszerűsége Magyarországon továbbra is töretlen.
Kifakult a Black Friday: vége a magyarok impulzív vásárlásainak?
Bár a Black Friday már nem olyan vonzó a vásárlók számára, mint régebben, az idei forgalom így is elérheti a 150-160 milliárd forintot.
Tavaly 81 millió csomag érkezett Ferihegyre
Az online kereskedelem terjedése a vámhatóságok munkáját is érinti.
Nem hozott áttörést a Black Friday
A műszaki elektronika és a tartós fogyasztási cikkek globális piaca idén is kihívásokkal teli promóciós szezonnal néz szembe.
Rákaptak a magyarok a műfenyőre - kiderült az is, mire utaznak a környező országok vásárlói
Jelenleg is zajlik a Black November, aminek csak egy része a Black Friday.
Most aztán különösen elszaporodhatnak az online csalások - mutatjuk, mire kell figyelni
A Black Friday és a kiberhétfő közeledtével a csalók nagyobb sebességbe kapcsolnak.
Amikor már a bankok is Black Friday-t játszanak, olcsó hitelt vegyenek
A bankoknál is kezdődik a Black Friday, jóváírásokkal akciózzák a személyi kölcsönöket.
Most kerül igazán veszélybe a pénztárcánk - óriási bukta is lehet belőle
Számos apróságra kell figyelni a Black Friday és karácsonyi online vásárlásoknál.
Már borítékolható: a leggyakoribb átverésekre idén is lesz példa
Nagyon körültekintőnek kell lenniük azoknak, akik szeretnék, hogy a Black Friday-szezonban megvásárolt termékek valóban örömet okozzanak.
Visszafogott kedvezményekkel készülnek a kereskedők
Jellemzően 5-15 százalékos kedvezményeket kínáló, a korábbiaknál kisebb kampányokkal megtámogatott Black Friday-ra lehet számítani idén.
Most derül ki: a Black Friday vagy az infláció az erősebb?
Tizedik alkalommal rendezik meg a Black Friday akcióját Magyarországon.
Ezek a termékek után kapkodtak a magyarok a Black Friday-en
A magyarok fele azt gondolja, hogy az akciós időszakokban mindenki vásárol olyan terméket is, amire nincs szüksége.
Túlköltekezést és vásárlási kényszert hoz a Black Friday
Vásárlási kényszer, felesleges termékek vásárlása, túlköltekezés, vásárlásfüggőség, avagy ismét nyakunkon a Black Friday.
Eddig tartott az őrület: a Black Friday már nem hozza lázba a vásárlókat?
A Black Friday iránti világszintű érdeklődés 43 százalékkal csökkent 2019. és 2020. között.
Így szerezhet 40 ezer forinttal olcsóbban mobiltelefont
Komoly segítséget nyújthat a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság mobilkészülékcsere-programjában igénybe vehető 40 ezer forintos támogatás.
Most kerülhetnek komoly bajba a figyelmetlen kereskedők
A tartósan magas infláció és az emelkedő árak még fogékonyabbá teszik a vásárlókat a különféle akciókra.
Akciókkal még az a pénz is kicsalogatható az emberek zsebéből, ami nincs
Black Friday 2022: a megélhetési válság ellenére is növekedhet a magyarok költekezési kedve.
Vége a tisztességtelen akcióknak
Május végén hatályba lép egy jogszabály-módosítás, amelynek következtében a kereskedelmi vállalkozásoknak a kedvezményes ár mellett fel kell tüntetni az elmúlt legalább harminc napban alkalmazott legalacsonyabb árat is. Az árrendelet módosításának célja a kereskedők akciótartási gyakorlatának újraszabályozása és a fogyasztók megtévesztésének visszaszorítása, különös tekintettel az olyan országos kampányok során mint például az év végi Black Friday.
Netes vásárlás: lehet, te is csalás áldozatává váltál az elmúlt hetekben
A Black Friday közeledtével növekedés észlelhető az e-fizetési oldalakat utánzó adathalász támadások számában. Az e-fizetési rendszereknek álcázott pénzügyi adathalász támadások száma 2021. szeptemberéről (627 560) 2021. októberére (1 935 905) összességében több mint a duplájára nőtt, ami 208 százalékos növekedést jelent. Többek között ezekkel a megállapításokkal szolgál a Kaspersky jelentése.
Újra itt van a Black Friday: mekkora bombát dobnak le a kereskedők?
Magyarországon immár 2014 óta tart a Black Friday őrület. Bár az eredeti, amerikai kezdeményezés továbbra is csak egynapos, és mindig a hálaadás utáni első péntekre esik, nálunk az utóbbi 2 évben már az egész november a Black Friday jegyében telik: a kereskedők fekete hetet, hónapot, hétvégét is tartanak és általánossá vált a többször is visszatérő (és akár egyenként is több napos) Black Friday akció. Ezzel az online kereskedelem tekintetében várhatóan idén is az év legerősebb hónapjává válik a november, az online forgalom pedig elérheti a 140 milliárd forintot – derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital legfrissebb Online Kiskereskedelmi Index jelentéséből.
Most van igazán nagy nyomás a vásárlókon
A Black Friday szokása négy-öt évvel ezelőtt kezdett el begyűrűzni hazánkba, és alaposan megváltoztatta a vásárlói szokásokat. Míg a korábbi években jellemző volt a karácsony előtti, decemberi nagy roham mind az online térben, mind pedig az üzletekben, mára ez szétvált, és az arányok eltolódtak. Bár a vásárlóközönség Magyarországon is nyitott az eredetileg amerikai gyakorlatra, azonban itthon sok kereskedő megpróbál visszaélni az akciók nyújtotta lehetőségekkel, vagy éppen hiteltelenné teszi ezt az egyébként remek kezdeményezést – hívta fel a figyelmet Krajnyák Tamás, a Laptophardware.hu operatív vezetője.
Átverős akciók, spórolás - miért nem jön be a Black Friday a magyaroknak?
Ez lesz már a hetedik éve, hogy ránk köszöntött az eredetileg amerikai fogyasztási ünnep, a Black Friday. Ami lassan hagyományosan a karácsonyi vásárlási szezon kezdetét is jelenti. Ugyanakkor hiába a felhajtás és a reklámáradat: kevesen vannak, akik kifejezetten a Fekete Péntekre időzítik az ünnepi vásárlást - sokan ugyanis csalódtak az akciókban, minden harmadik magyar átverésnek tartja.
Hosszú évek után megtorpanhat az e-kereskedelem?
A tavalyi évhez képest átlagosan 6 ezer forinttal kevesebbet költhetünk a Black Friday akciók során – ez derül ki a LogiNet és a Reacty Digital közös, reprezentatív felmérése alapján. Valós lehetőség a hazai online piac megtorpanása vagy az érdeklődés átterelődéséről beszélhetünk?
Készülhetnek a kereskedők - komoly változás jön jövőre
Egy uniós irányelv módosítása után 2022. május 28-tól lényegesen szigorúbb szabályok vonatkoznak majd az árkedvezmények feltüntetésére vagyis a leértékelések és az árcsökkentések fogyasztói kommunikációjára.
Erre a karácsonyra sokáig emlékezni fogunk - a kereskedők is
Bár még bő egy hónap hátra van 2020-ból, az mostanra már egyértelműen kijelenthető, hogy a kereskedelmen belül az online piac lett az egyik nyertese a koronavírus-járványnak. A Black Friday időszak után, az év végi szezon hajrája ugyanakkor még hátra van, aminek kimenetele, dinamikája talán sose volt még ennyire többismeretlenes egyenlet. Ebben az új, megváltozott piaci környezetben a vásárlók reakciói (és anyagi lehetőségei) is jóval kiszámíthatatlanabbá váltak. A GKI Digital és az Árukereső.hu friss publikációja ezt a különleges év végi időszakot járja körbe.
Visszafogott év végi vásárlási láz és bizonytalanság - még mindig sok a megtévesztő akció
A koronavírus miatt idén egy átlagos magyarországi internethasználó várhatóan leginkább a szűk családtagok, jellemzően 5-6 főnek vásárol majd karácsonyi ajándékokat, összességében mintegy 52 ezer forint értékben. A korábbi évekhez képest tehát várhatóan szűkül a megajándékozottak köre. Az egy főre vetített ajándékok értéke viszont ezzel párhuzamosan 8 százalékkal emelkedik - derül ki az Árukereső.hu és a GKI Digital 2020. évi közös felméréséből. A Gazdasági Versenyhivatal pedig nemcsak a webáruházak, de az ár-összehasonlító oldalak kapcsán is szigorú elvárásokat fogalmazott meg.
A Black Friday sem ússza meg: világosan látszik a járvány miatti óvatosság
Az egész novemberben tartó „fekete péntekezés” nem a karácsony előtti egyszeri reklámot jelenti már. Ráadásul a koronavírus-járvány erősen meghatározza a kiskereskedelmi akciókat is, a hatóság is árgus szemekkel figyel.
Reklámozás Black Friday alatt - hogyan ne büntessék meg a céget?
A fogyasztók és vállalkozások egyaránt készülnek a fekete péntek típusú kampányok rejtette lehetőségekre – de lesben áll a Gazdasági Versenyhivatal is. A GVH már 2015-ben metodikusan vizsgálni kezdte a piacon megjelent Black Friday típusú stratégiákat és az utóbbi 5 évben több ehhez kapcsolódó döntést hozott. Az ellenőrzés idén is elkerülhetetlen.
Jön a Black Friday – hogyan lehet elkerülni a webshop katasztrófát?
A járvány elleni védekezést segítő friss korlátozások miatt az év végi vásárlási szezonban ismét robbanásszerűen bővülhet itthon az e-kereskedelmi forgalom.
Idén még a Black Friday is más lesz
A naptár és a hivatalos számolgatás szerint november 27-én lenne a Black Friday napja. Viszont előreláthatóan folytatódik majd az a magyar Black Friday hagyomány, mely alapján lesznek webáruházak, akik a naptárban előbbre lapozva csapnak bele ezzel a címkével az akciózásba - írja friss elemzésében a Blokkk.com.
Idén előbb beköszönthet az online vásárlási láz
A koronavírus járvány miatt az e-kereskedelem legpörgősebb időszaka akár két-három héttel korábban megkezdődhet. Az állítás az Egyesült Államokban működő Coresight Research tanácsadó cég kutatásán alapszik, a tendencia azonban az európai piacokon is várható.
Magyarország és a Black Friday
A Black Friday, magyarul megnevezve fekete péntek egy világ egyik legnagyobb akció őrülete, amikor az ünnepi időszak előtti intervallumban óriási akciókkal készülnek mind az üzletek, mind az online web-boltok.
Egész Európában belehúzott a Black Friday
A Black Friday kedvezményei Európa-szerte egyre több fogyasztót csábítanak vásárlásra. Olaszországban, Németországban és Franciaországban erőteljesen megugrott a műszaki fogyasztási cikkek értékesítése. Itthon a TV-k, kávéfőzők, mosógépek voltak a slágertermékek.
Trump nem hiszi el, hogy a GDP tizedét elviszi a klímaváltozás
"Nem hiszem el!" Ez volt a sommás véleménye az 1656 oldalas Nemzeti Klíma Jelentésben foglalt kivetítésekről, melyben szakemberek világosan kijelentették, hogy ha a kormány nem cselekszik, a klímaváltozás óriási károkat okoz az állampolgároknak és a gazdaság egészének. A tanulmányban több megállapítás mintha kifejezetten úgy lenne megfogalmazva, hogy egyértelműen kifejezze: Trump eddigi ritka hadoválásai a témában valótlanságok. Al Gore beszólt a kormánynak.
Ma tömeg lesz az offline és online üzletekben is
A Black Friday erősen kötődik a karácsonyhoz: az akcióban részt vevők 83 százaléka karácsonyi ajándékokat is tervez ekkor vásárolni. A teljes lakosság 40 százaléka vásárolt már valaha a Black Friday-en, akiknek háromnegyede visszatérő vásárló - derül ki a Cofidis Hitel Monitor országos reprezentatív kutatásának friss adataiból.
Black Friday: nagyot lehet szakítani, de drága is lehet az ára
A Black Friday magyarországi népszerűségének növekedésével együtt jár az is, hogy egyre több panasz érkezik az akciókkal kapcsolatban. A fogyasztóvédelmi hatóságok is fokozottan figyelnek erre az időszakra, ezért a kereskedőknek érdemes szakértőkkel előre egyeztetniük az akcióik tartalmát, mivel ha hibáznak, akár több millió forintos bírságot is kaphatnak.
Még Black Friday-kor sem érdemes elmenni a falig
A karácsonyi szezonban a személyi kölcsönök iránti igény is fokozódhat, de nem szabad elhamarkodottan dönteni. Egy 500 ezer forintos hitelnél a legjobbak és legdrágábbak között 300 ezer forint, egy 1,5 milliósnál akár 700 ezer forint eltérés is lehet a visszafizetendő összegben a BankRáció.hu szerint.
A Black Friday után már késő lehet a bánat
A megkérdezettek 55 százaléka már legalább egyszer megbánta, hogy nem vásárolt meg egy terméket jelentős leárazás idején – derül ki a MediaMarkt friss kutatásából. A felmérés eredményei arra is engednek következtetni, hogy Black Friday során bizalommal fordulnak a vásárlók a nagy márkák felé, továbbá a korábbinál kevesebben tartanak a webáruház lefagyásától, illetve a kiszállítással kapcsolatos problémáktól.
Fekete pénteken se higgyünk a milliós kedvezményben
A Black Friday időszakára létrehozott hamis webáruházak hihetetlennek tűnő ajánlatokkal kecsegtetnek, ha pedig bedőlünk nekik, nemcsak egy adott tétel árát, de a bankkártya-adatainkat is bukhatjuk.
Pénteken kezdődik a roham, brutális évvégére számíthatnak a játékboltok
A közel 45 milliárd forintos játékpiac fele realizálódik az idei karácsonyi időszakban, amikor hagyományos áruházi vásárlás esetén 6800 forintot, online 8300 forintot költenek a magyar családok játékokra alkalmanként – derült ki a REGIO JÁTÉK adataiból. A legtöbb fa alá társas- és kreatív játékok, ruhák és sporteszközök kerülnek karácsonykor, az ajándékokat a szülők több mint kétharmada a Black Friday akciók keretében tervezi megvásárolni.