Az eMAG vásárlói pénteken öt óra alatt 1.4 milliárd forintot költöttek — de mire?

A Black Friday akció első óráiban egy ügyfél átlagosan 1,8 rendelést adott fel.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Az első öt órában a legnépszerűbb Black Friday termékkategóriák a televíziók, illetve a mosó- és szárítógépek voltak, a harmadik helyen pedig a mobiltelefonok állnak a termékek eladási száma alapján. A női kategóriák közül a cipők és lábbelik voltak a legnépszerűbbek, míg a férfiaknál a kiegészítők, például a kézitáskák, órák, napszemüvegek kapták a legtöbb rendelést az első 5 órában — közölte a cég.

A teljes délelőtti Black Friday forgalom 45 százalékát – 647 millió forintot – a Genius felhasználók generáltak. Leginkább olyan kategóriákban költöttek, mint a mosó- és tisztítószerek, pelenkák és babáknak szánt kiegészítők, állateledelek, elektromos fogkefék és kávék.

Az eMAG a Black Friday akciókat nem veszi tréfának
Az eMAG a Black Friday akciókat nem veszi tréfának
Fotó: eMAG

Genius

Azok a felhasználók, akik aktiválják a Genius előfizetéses hűségprogramot, a Genius logóval megjelölt termékek ingyenes csomagautomatás átvételét vagy kiszállítását vehetik igénybe, amennyiben elérik az előre meghatározott kosárértéket: 3.990 forintot csomagátvétel esetén, 8.990 forintot kiszállítás esetén. Az eMAG 4.990 forintos áron tette elérhetővé a Genius előfizetéses hűségprogram éves előfizetését. Az ajánlat részeként az erre előfizetők 5 darab, egyenként 1.000 forint értékű eMAG-utalványt kapnak, amelyeket 2 darab, egyenként 1.000 forint értékű meglepetés Fashion Days-utalvány egészít ki.

Hosszú távra gondoltak

„A délelőtt tapasztalt fekete pénteki tendenciák a nap folyamán is folytatódtak, a vásárlóink főleg hosszú távra szóló termékekre költöttek, kihasználva a jó ajánlatok lehetőségeit… Az online kártyás fizetés is emelkedő tendenciát mutatott a tavalyi évhez képest: 10 százalékos növekedéssel közel 60 százalékra emelkedett. Ez azt mutatja, hogy az emberek gyorsan hozzá akarnak jutni a Black Friday ajánlatokhoz” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.

Véleményvezér

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.
Elszabadult a gyümölcslevek ára, de Magyarországon nagyon

Elszabadult a gyümölcslevek ára, de Magyarországon nagyon 

Sok országban kedvezményes áfa jár a zöldségek-gyümölcsök mellé.
Győr polgármestere kirúgta a luxus fideszest

Győr polgármestere kirúgta a luxus fideszest 

Sokat akart a szarka.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo