Az első öt órában a legnépszerűbb Black Friday termékkategóriák a televíziók, illetve a mosó- és szárítógépek voltak, a harmadik helyen pedig a mobiltelefonok állnak a termékek eladási száma alapján. A női kategóriák közül a cipők és lábbelik voltak a legnépszerűbbek, míg a férfiaknál a kiegészítők, például a kézitáskák, órák, napszemüvegek kapták a legtöbb rendelést az első 5 órában — közölte a cég.
A teljes délelőtti Black Friday forgalom 45 százalékát – 647 millió forintot – a Genius felhasználók generáltak. Leginkább olyan kategóriákban költöttek, mint a mosó- és tisztítószerek, pelenkák és babáknak szánt kiegészítők, állateledelek, elektromos fogkefék és kávék.
Genius
Azok a felhasználók, akik aktiválják a Genius előfizetéses hűségprogramot, a Genius logóval megjelölt termékek ingyenes csomagautomatás átvételét vagy kiszállítását vehetik igénybe, amennyiben elérik az előre meghatározott kosárértéket: 3.990 forintot csomagátvétel esetén, 8.990 forintot kiszállítás esetén. Az eMAG 4.990 forintos áron tette elérhetővé a Genius előfizetéses hűségprogram éves előfizetését. Az ajánlat részeként az erre előfizetők 5 darab, egyenként 1.000 forint értékű eMAG-utalványt kapnak, amelyeket 2 darab, egyenként 1.000 forint értékű meglepetés Fashion Days-utalvány egészít ki.
Hosszú távra gondoltak
„A délelőtt tapasztalt fekete pénteki tendenciák a nap folyamán is folytatódtak, a vásárlóink főleg hosszú távra szóló termékekre költöttek, kihasználva a jó ajánlatok lehetőségeit… Az online kártyás fizetés is emelkedő tendenciát mutatott a tavalyi évhez képest: 10 százalékos növekedéssel közel 60 százalékra emelkedett. Ez azt mutatja, hogy az emberek gyorsan hozzá akarnak jutni a Black Friday ajánlatokhoz” – mondta Daradics Kinga, az eMAG Magyarország ügyvezetője.