Online vásárlás volt a legnépszerűbb a Black Friday során
A Temu lett a magyar vásárlók kedvenc online kereskedője, mivel itt költöttek a legtöbbet, míg az offline vásárlás nem mutatott jelentős eltérést a szokásos mintázatoktól, nem voltak lényeges változások a szokásos vásárlási trendekhez képest. Ez arra utal, hogy míg az online vásárlás ebben az időszakban felpörgött, és az összes vásárlás 53 százalékát tette ki, a fizikai boltban történő vásárlás viszonylag stabil maradt a Black Friday idején.
Belföldön vagy külföldön költenek a magyar vásárlók?
Az idei Black Friday során a külföldi költés a vásárlások 54 százalékát tette ki, míg a belföldi vásárlások 46 százalékot képviseltek. Ez összhangban van a 2023-as trendekkel, amikor Magyarországon a vásárlások 45 százaléka belföldi kereskedőknél, 55 százaléka pedig nemzetközi üzletekben történt, hangsúlyozva a fogyasztók egyre globálisabb vásárlási preferenciáit.
Biztonságosabb vásárlási élmény
A Revolut készen állt a vásárlói védelmére és 103 700 euró értékű csalást akadályozott meg az idei Black Friday alkalmával. A vásárlók biztonságának megőrzésében kiemelkedő szerepet játszottak az egyszer használatos betéti kártyák is, amelyek használata 34 százalékkal nőtt az előző évhez képest. A Revolut egyszer használatos betéti kártyákat kínál a biztonságosabb online vásárlás érdekében, így minden Revolut ügyfél élvezheti a biztonságosabb és zökkenőmentes vásárlási élményt.