Szórják a pénzt a magyar vásárlók a Temun

A Revolut legfrissebb belső adatai alapján az idei Black Friday ismét rekordokat döntött a magyar vásárlók körében. A tranzakciók összvolumene 37 százalékkal haladta meg a 2023-as év számadatait, ugyanakkor az egy főre jutó átlagos költés 66 euróról 59 euróra csökkent, ami arra utal, hogy a vásárlók az idén gyakoribb, de kisebb összegű vásárlásokat végeztek a vásárlási szezonban.

Online vásárlás volt a legnépszerűbb a Black Friday során

A Temu lett a magyar vásárlók kedvenc online kereskedője, mivel itt költöttek a legtöbbet, míg az offline vásárlás nem mutatott jelentős eltérést a szokásos mintázatoktól, nem voltak lényeges változások a szokásos vásárlási trendekhez képest. Ez arra utal, hogy míg az online vásárlás ebben az időszakban felpörgött, és az összes vásárlás 53 százalékát tette ki, a fizikai boltban történő vásárlás viszonylag stabil maradt a Black Friday idején.

Belföldön vagy külföldön költenek a magyar vásárlók?

Az idei Black Friday során a külföldi költés a vásárlások 54 százalékát tette ki, míg a belföldi vásárlások 46 százalékot képviseltek. Ez összhangban van a 2023-as trendekkel, amikor Magyarországon a vásárlások 45 százaléka belföldi kereskedőknél, 55 százaléka pedig nemzetközi üzletekben történt, hangsúlyozva a fogyasztók egyre globálisabb vásárlási preferenciáit.

Biztonságosabb vásárlási élmény

A Revolut készen állt a vásárlói védelmére és 103 700 euró értékű csalást akadályozott meg az idei Black Friday alkalmával. A vásárlók biztonságának megőrzésében kiemelkedő szerepet játszottak az egyszer használatos betéti kártyák is, amelyek használata 34 százalékkal nőtt az előző évhez képest. A Revolut egyszer használatos betéti kártyákat kínál a biztonságosabb online vásárlás érdekében, így minden Revolut ügyfél élvezheti a biztonságosabb és zökkenőmentes vásárlási élményt. 

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo