Szórják a pénzt a magyar vásárlók a Temun

A Revolut legfrissebb belső adatai alapján az idei Black Friday ismét rekordokat döntött a magyar vásárlók körében. A tranzakciók összvolumene 37 százalékkal haladta meg a 2023-as év számadatait, ugyanakkor az egy főre jutó átlagos költés 66 euróról 59 euróra csökkent, ami arra utal, hogy a vásárlók az idén gyakoribb, de kisebb összegű vásárlásokat végeztek a vásárlási szezonban.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Revolut Pay és a RevPontok használata is megnövekedett

Idén a Black Friday során a Revolut Pay és a RevPontok használata is jelentős növekedést mutatott. A Revolut Pay, az egyszerű alkalmazáson belüli fizetési megoldás, amely gyors és biztonságos kifizetéseket tesz lehetővé, 237 százalékos növekedést mutatott a 2023-as évhez képest. A RevPontok, a hűségprogram, amely a vásárlásokért jutalmazza az ügyfeleket és lehetővé teszi számukra, hogy a RevPointst légi mérföldekre, valamint szállás-, élmény- és vásárlási kedvezményekre váltsák, több mint 4 800 pontot értek el a vásárlók a Black Friday hét folyamán, ami arra utal, hogy a magyar vásárlók kihasználták az alkalmat, hogy pontokat gyűjtsenek a vásárlásaikkal (az ÁSZF-ek érvényesek).

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo