Black friday cikkek


A bombasztikus ajánlat sokszor átverés - vigyázat, nyakunkon a Black Friday!

A bombasztikus ajánlat sokszor átverés - vigyázat, nyakunkon a Black Friday! 

A Black Friday eseménynap alkalmával az e-kereskedelmi cégek minden év novemberében a megszokottnál vonzóbb ajánlatokkal célozzák meg a vásárlókat. Ezt az eredetileg online kereskedelemhez kapcsolódó napot sok esetben a hagyományos bolti értékesítést végző kereskedők is átveszik.
Felkészültél a rohamra?

Felkészültél a rohamra? 

Közeleg a karácsony, hamarosan óriási lesz a tolongás az áruházakban és bevásárlóközpontokban – és ezzel együtt a webshopokban is. A Micro Focus szakértői szerint a cégeknek már most érdemes ellenőrizniük, hogy online rendszereik képesek lesznek-e ellenállni a rohamnak mind a vásárlók, mind a kiberbűnözők oldaláról.
Hogy készüljünk a karácsonyi rohamra e-kereskedőként?

Hogy készüljünk a karácsonyi rohamra e-kereskedőként? 

Atiyeh Nabilt, a szerverbérlés, üzemeltetés és hoszting szolgáltatásokat nyújtó Rackforest ügyvezetője a Kosárérték Magazinnak nyilatkozott arról, hogyan érdemes elkezdeni a kapacitásbővítést a Black Friday előtt.
Egy hónap és Black Friday: hasznos tippek eladóknak

Egy hónap és Black Friday: hasznos tippek eladóknak 

Már gőzerővel folyik a felkészülés a Fekete Péntekre, azaz a Black Friday-re, a karácsonyi szezont megnyitó akciós napra. A 7 Digits szakértőjének segítségével adunk néhány gyakorlati tippet azoknak a cégeknek, amelyek szintén harapnának egyet az ünnepi tortából.
Fekete péntek: egy oldalra gyűjtik a webshopos kedvezményeket

Fekete péntek: egy oldalra gyűjtik a webshopos kedvezményeket 

Pár héten belül a blackfriday2018.hu. Az gyűjtőoldalon, ahol a tisztességes e-kereskedők kapnak lehetőséget arra, hogy összefogva nagyobb szeletet hasítsanak ki nagy akciós napon felpörgő online kereskedelmi forgalomból.
Ez a péntek más lesz, mint a többi

Ez a péntek más lesz, mint a többi 

Alig másfél hónap és újra itt az év legjobban várt akciós napja, a Fekete Péntek, azaz a Black Friday, amellyel egyébként a karácsonyi kereskedelmi szezon is kezdetét veszi. A korábban csak az Amerikai Egyesült Államokban ismert esemény vitathatatlanul népszerűvé vált világszerte, most már a magyarok csaknem 90 százaléka hallott már róla és felük tervezi is, hogy vásárol ezen a napon valamit.
A webes vásárlásnál is ragaszkodunk a készpénzhez

A webes vásárlásnál is ragaszkodunk a készpénzhez 

A hagyományos kiskereskedelemhez képest továbbra is háromszoros sebességgel bővül a hazai online értékesítés, a szektor 2017-ben átlépte a 360 milliárd forintos forgalmat. A bővülés mértéke jelzi, az ágazat továbbra is dinamikusan fejlődik.
A NAV is készül a Black Friday-re

A NAV is készül a Black Friday-re 

A NAV tapasztalatai szerint egyre többen rendelnek a Black Friday idején az internetről. Nem mindegy azonban, honnan érkezik az áru: Magyarországról, az Európai Unióból vagy távolabbról. Az Unión kívülről érkező áruk biztonságos rendeléséhez szolgál hasznos tanácsokkal a Nemzeti Adó- és Vámhivatal honlapja.
Megszaporodtak a csaló webáruházak

Megszaporodtak a csaló webáruházak 

A fekete péntek – és a közelgő karácsonyi ünnepek – alkalmával megszaporodnak a hamis internetes áruházak - figyelmeztet G DATA. Ezek jó esetben csak silány minőségű terméket szállítanak, rossz esetben viszont bankkártyaadatainkat is ellopják, e-mail címünket pedig levélszeméttel árasztják el.
50 éve volt az első Black Friday őrület

50 éve volt az első Black Friday őrület 

Immár 5. éve hódít a Black Friday hazánkban is, elsősorban az e-kereskedelemben. Az Ecommerce Hungary várakozásai szerint ezen a napon legalább 1. 000.000 darab kedvezményes árú termékkel várják a kereskedők a már a karácsonyra készülő vásárlókat. A hazai e-kereskedelem meghatározó szereplőit tömörítő egyesület a körültekintő tájékozódás fontosságára is felhívja a figyelmet.

Minden harmadik ember vásárolhat a Black Friday-en 

Közeledik az online webáruházak nagy napja, a Black Friday. 10-ből 9 ember ismeri az akciót és túlnyomó többségük online vásárol ezen a napon – derül ki a CIB Bank reprezentatív kutatásából. A pénzintézet várakozásai szerint idén minden harmadik ember vásárolni fog az év egyik legnagyobb leárazásának keretében és a webáruházak forgalma akár háromszorosára is nőhet ezen a napon.

30 milliárdos forgalmat várnak az idei fekete péntekre 

Újra itt a fekete péntek, és nagyobb, mint eddig bármikor. Idén rekordszámú kereskedő csatlakozik az Amerikából átvett kezdeményezéshez. A webáruházak 62 százaléka jelezte, hogy nála is lesz Black Friday. A GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei negyedik felméréséből kiderül, hogy az e-kereskedők csak a fekete péntek napjára mintegy 1,1 millió rendelést és 25-30 milliárd forintos forgalmat várnak.

Öt tipp, amivel elkerülhetjük a Black Friday csapdáit 

A Black Friday tökéletes alkalom, hogy tudatos pénzügyi gondolkodásra tanítsuk a gyerekeket. De mi van, ha a szülő is a vásárlási pszichózis áldozatául esik? A K&H összegyűjtött öt tippet, amivel elkerülhetjük a Fekete Péntek csapdáit.

A Halloween indítja be a karácsonyi csúcsszezont a játékboltokban 

A magyarok közel 90 százaléka ismeri a Halloween eredetét, olvasott róla, több mint 80 százalékuk töklámpást is készít, de csak harmaduk megy el szabadtéri rendezvényre, és körülbelül ugyanennyien öltöznek be rémisztő jelmezekbe egy-egy buli kedvéért.

Így többszörözd meg forgalmad Black Friday-en 

Közeleg a Black Friday, a webáruházak nagy napja. Íme öt pontban összefoglalva az iparág magyarországi szereplőinek, hogy mivel érdemes készülni az év legfontosabb kereskedelmi időszakára.

Száguld az e-kereskedelem, de már látszik a vége 

A forintban kifejezve mintegy 310 milliárdos online piac, 2016-ban arányaiban háromszor gyorsabban bővült a teljes hazai kiskereskedelemnél, a jelenlegi növekedési ütem korlátai azonban már látszanak – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatássorozatának idei első felméréséből.

Jól járt, aki rágyúrt a Fekete Péntekre 

Az eNET kutatása szerint idén közel 2,1 millió felnőtt internetező vásárolt a Fekete Pénteken. Nemcsak az online, hanem az offline, hagyományos üzletekben hirdetett akciók is népszerűek voltak. Elsősorban játékokat, ruhát, számítástechnikai eszközöket és konyhai termékeket vettek az akciókat kedvelők. A netezők 30%-a ma már tudatosan készül erre a napra. Minden ellenérzés dacára idehaza is hagyománnyá válik a Black Friday.

Erősen sikerült a szezon rajt 

Idén minden eddiginél koncentráltabban indult az ünnepi szezon az e-kereskedelemben: a webáruházak 54%-a készült akciókkal a múlt heti Fekete Péntekre. Az óriási láznak pedig úgy tűnik meg is lesz a hatása: a kereskedők 18%-os bővülést várnak az idei ünnepi szezontól – derül ki a GKI Digital és az Árukereső.hu közös, Online Kiskereskedelmi Index kutatás-sorozatának idei negyedik felméréséből.

Most vásárol karácsonyra? Ellenőrizze, meddig viheti vissza! 

Itt a Black Friday: a mai napon kezd magasba szökni az adventi bevásárlási láz. Főként az időszak elején megvásárolt termékek esetében okozhat gondot, hogy az ajándékba vásárolt árut a fogyasztók karácsony után esetleg már nem vihetik vissza. Mivel hibátlan termék visszavételére általában semmilyen jogszabály nem kötelezi a kereskedőt, igen eltérő gyakorlat alakult ki az egyes termékfajtákat kínáló üzletláncoknál. Ebben segítünk eligazodni a Fogyasztóvédők Magyarországi Egyesülete (FOME) és a CP Contact közös kutatásának segítségével.

Az evésről és alvásról is lemondanánk a vásárlásért 

Elég komoly akció esetén még személyes áldozatokat is vállalnánk. Alvást, sportot és az étkezést is kihagynánk, hogy jelentősen olcsóbban szerezhessünk meg egy-egy műszaki cikket. Családi eseményt, munkát, illetve baráti találkozót azonban már nem halasztanánk el egy friss kutatás eredményei szerint.

Ne csak egyetlen napról szóljon a Black Friday 

Az idei Black Friday a szakemberek várakozásai szerint még a tavalyinál is nagyobb durranás lehet a kereskedelemben. Az akciókkal, leárazásokkal becsábított fogyasztók tömegeinek azonban hosszú távon is hasznát veheti egy vállalat. Mutatjuk, hogyan!

Egy kis jel segít a Black Friday-küzdelemben 

A magyar kereskedők is kezdenek harcba szállni a Black Friday-őrületben. A kisebb kereskedőknek viszont okos trükkökre van szükségük, hogy a nagyok reklámdömpingje mellett is elérjen a fogyasztóhoz az üzenetük. Segítünk!

Így hozzuk ki a legtöbbet a Black Friday-ből 

Amerikában az egyik legkedveltebb vásárlási nap a Black Friday, és úgy tűnik, egyre inkább Magyarországon is az. Ám a várható tumultusban jó, ha felkészültek vagyunk: fogadja meg alábbi tanácsainkat, hogy igazán jól járjon a Fekete Pénteken.

A magyarok is ráharaptak a Black Fridayre 

Egyre nő a magyar online kiskereskedelemben a Black Friday jelentősége. Bár csak néhány éve gyűrűzött be hazánkba az amerikai szokás, népszerűségét jól mutatják a Google-keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók.

A Black Friday-el kezdődik a vadászidény a gyanútlanokra 

Az online áruházak és a fizetési rendszerek elleni adathalász támadások növekedése várható az ünnepi szezon közeledtével, amely az úgynevezett Fekete Péntek napján kezdődik, majd Kiber Hétfővel folytatódik a karácsonyi szezon végéig.

Spórolós tippek a Fekete Péntekre 

A kisvállalkozások nem tudnak akkora kedvezményekkel harcba szállni a vásárlók figyelméért a Fekete Pénteken, mint a nagyvállalatok. De nem is kell! Van pár tippünk, hogy az extra árak helyett mit kínálhat a vásárlási őrület napján.

Már most gyúrjunk a Black Friday-re 

Az idei év bővelkedett olyan eseményekben, amelyek felpörgethették az eladásokat a kiskereskedelemben, gondoljunk csak a foci-EB-re, az Olimpiára, a most zárult iskolakezdési akciókra. De máris kopogtat a következő nagy esemény, a Black Friday, amivel kezdetét veszi az ünnepi szezon a boltokban – és érdemes már most készülni rá.

Nem csak karácsonykor lehet ám eladni 

Tény, hogy az online értékesítésben is a karácsonyi szezon a legerősebb, de a tavalyi Black Friday megmutatta, hogy kiemelt napokra érdemes rászervezni a szezon előtt és esetleg után is. A Webshop Experts kampánynaptárának segítségével adunk néhány tippet, mikorra lehet időzíteni az idei kampányokat.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók?

Milyen ingatlanra harapnak a külföldi vásárlók? 

Noha a számuk az előző évihez képest csökkent, 2023-ban némileg erősödött a külföldi vásárlók súlya a hazai lakáspiacon.
Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen

Igazi kincs lehet az Ön személyes bankára, és nem is elérhetetlen 

Miközben a kamatok világszerte egyre alacsonyabbak, és a forint is veszít értékéből, idén is rekordokat döntögettek a tőzsdeindexek és a nemesfémek.
Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó

Nehéz helyzetben a családok, ahol beteg lesz hirtelen egy idős hozzátartozó 

Az öngondoskodás egy újabb szintje.

Pénzszerzés

Ne béremelést kérjen jövőre – mutatjuk, mivel jár jobban

Ne béremelést kérjen jövőre – mutatjuk, mivel jár jobban 

Január elsejével lép hatályba a kedvezményes adózású lakhatási támogatási rendszer.

Adózás

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának

Ezért örülhet a magyar adófizető Donald Trump megválasztásának 

A kormány újraélesztené az Egyesült Államok által korábban felmondott kettős adóztatás tilalmáról szóló egyezményt.

Cégblog

Félrevezették a befektetőket, bírságolt az MNB

Félrevezették a befektetőket, bírságolt az MNB  

Az MNB 250 millió forint piacfelügyeleti bírságot szabott ki a Banus Port Zrt.-re.

Klímablog

Ráharaptak a cégek az elektromos autókra

Ráharaptak a cégek az elektromos autókra  

4200 cég igényelt forrást összesen 5005 tisztán elektromos hajtású személygépkocsi, kisteherautó vagy kisbusz beszerzéséhez.

Gazdaság

Magyarország legdrágább utcái

Magyarország legdrágább utcái  

Éveken át budapesti közterületek álltak az első helyen a legdrágább lakóingatlanok listáján.

Infokom

Nem kell félni a mesterséges intelligenciától?

Nem kell félni a mesterséges intelligenciától? 

A Unisys friss kutatása szerint mind az alkalmazottak, mind a munkáltatók pozitívnak ítélik meg a mesterséges intelligencia munkahelyi hatását.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo