Fekete péntek: egy oldalra gyűjtik a webshopos kedvezményeket

Pár héten belül a blackfriday2018.hu. Az gyűjtőoldalon, ahol a tisztességes e-kereskedők kapnak lehetőséget arra, hogy összefogva nagyobb szeletet hasítsanak ki nagy akciós napon felpörgő online kereskedelmi forgalomból.

Míg 2017-ben inkább csak egy landing oldalt raktak össze a jeles napra, idén a szándékaik szerint strukturáltabb felépítésre lehet számítani: lesznek árukategóriák, vagy akár termékszintű információk is. “Például egy árucikket, mondjuk egy bizonyos típusú táskát könnyebben meg lehessen találni” – mondta Zabari István, a blackfriday2017.hu ötletgazdája a Kosárérték.hu-nak.

Ez a péntek más lesz, mint a többi
Alig másfél hónap és újra itt az év legjobban várt akciós napja, a Fekete Péntek, azaz a Black Friday, amellyel egyébként a karácsonyi kereskedelmi szezon is kezdetét veszi.
Idén korábban kezdik a szervezést is – ez a héten már indult -, de így is kicsit későn. “Ha organikusban gondolkodnánk, már el kellett volna indulnunk hamarabb” – vallotta be a szervező. Mindenesetre így is több idejük lesz felkészülni, mint tavaly, és igyekeznek majd előre csepegtetni információkat a várható akciós termékekről. Ezzel szeretnék megelőzni az idén november 23-ra eső akciós napon várható hatalmas zajt, hogy a potenciális vásárlók előre tudják majd, miért érdemes felkeresni az adott napon az oldalon található e-kereskedőket.

Összeadják, ami van

Tavaly a résztvevők befizetései teljes mértékben hirdetésre lettek költve, erről pedig részletes elszámolást kaptak a partnerek. István szándéka ez évben sem haszonszerzés lesz, de a fenntarthatóság érdekében szükségesnek tartja, hogy a részvevők befizetéseiből legyen finanszírozva a szervezési és működési költség is.

Az ebben az évben tervezett nettó 40 000 Forint részvételi díjból, 30 000 Forintot fordítanak transzparens módon online hirdetésre. Ilyen összegből a kisebb e-kereskedők egymagukban nem tudnak versenybe szállni a sokmilliós marketingbüdzsé felett rendelkező nagyokkal szemben. “De ha 40-en összefogunk, és együtt okosan költjük el ezt pénzt, akkor látható eredményt érhetünk el. Együtt erősebbek vagyunk” – mondta a szervező.

Így hozzuk ki a legtöbbet a Black Friday-ből
Amerikában az egyik legkedveltebb vásárlási nap a Black Friday, és úgy tűnik, egyre inkább Magyarországon is az. Ám a várható tumultusban jó, ha felkészültek vagyunk: fogadja meg alábbi tanácsainkat, hogy igazán jól járjon a Fekete Pénteken.

Véleményvezér

Francia-német ellentét állhat a befagyasztott orosz vagyon körüli vita mögött

Francia-német ellentét állhat a befagyasztott orosz vagyon körüli vita mögött 

A németek keményebbek lennének Moszkvával.
A bíróság betiltotta a kormánypropagandát

A bíróság betiltotta a kormánypropagandát 

Elharapódzott a hazudozás.
Na erre mit lép Trump, Putyin megfenyegette az USA-t

Na erre mit lép Trump, Putyin megfenyegette az USA-t 

Putyin keménykedik Venezuela ügyében.
Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat

Jól hat a putyini propaganda, egyre több orosz gyűlöli az európaiakat 

A gyűlöletet könnyű szítani.
Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo