Míg 2017-ben inkább csak egy landing oldalt raktak össze a jeles napra, idén a szándékaik szerint strukturáltabb felépítésre lehet számítani: lesznek árukategóriák, vagy akár termékszintű információk is. “Például egy árucikket, mondjuk egy bizonyos típusú táskát könnyebben meg lehessen találni” – mondta Zabari István, a blackfriday2017.hu ötletgazdája a Kosárérték.hu-nak.
Összeadják, ami van
Tavaly a résztvevők befizetései teljes mértékben hirdetésre lettek költve, erről pedig részletes elszámolást kaptak a partnerek. István szándéka ez évben sem haszonszerzés lesz, de a fenntarthatóság érdekében szükségesnek tartja, hogy a részvevők befizetéseiből legyen finanszírozva a szervezési és működési költség is.
Az ebben az évben tervezett nettó 40 000 Forint részvételi díjból, 30 000 Forintot fordítanak transzparens módon online hirdetésre. Ilyen összegből a kisebb e-kereskedők egymagukban nem tudnak versenybe szállni a sokmilliós marketingbüdzsé felett rendelkező nagyokkal szemben. “De ha 40-en összefogunk, és együtt okosan költjük el ezt pénzt, akkor látható eredményt érhetünk el. Együtt erősebbek vagyunk” – mondta a szervező.