Egy kis jel segít a Black Friday-küzdelemben

A magyar kereskedők is kezdenek harcba szállni a Black Friday-őrületben. A kisebb kereskedőknek viszont okos trükkökre van szükségük, hogy a nagyok reklámdömpingje mellett is elérjen a fogyasztóhoz az üzenetük. Segítünk!

Kép: Pixabay

Egyre nő a magyar online kiskereskedelemben a Black Friday jelentősége. Bár csak néhány éve gyűrűzött be hazánkba az amerikai szokás, népszerűségét jól mutatják a Google-keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók. Az idei szeptemberi adatok már több mint tízezer keresést mutattak.

A magyar kereskedők is egyre jobban látják, érdemes erre a napra – ami idén november 25-re esik – különleges kedvezményekkel készülni. Még akkor is, ha kisvállalkozásként nem tudjuk felvenni a versenyt a nagyok "őrült áraival". Van pár tippünk, hogy az extra árak helyett mit kínálhat a vásárlási őrület napján.

Azonban hiába készülünk kiváló akcióval, ha a vásárlók észre sem veszik, micsoda lehetőséget szalasztanának el, ha nem keresnék fel a boltunkat. A nagyvállalatok komoly marketingkampányokkal támogatják meg a különleges napot, de ehelyett is van olcsóbb megoldásunk a kicsiknek!

A Black Friday-, vagy fekete péntek-akció olyan téma, amit kiválóan, célzottan tudunk hirdetni a Google vagy a Facebook felületén. Ha pontosan ismerjük a célcsoportot, könnyen célozhatjuk nekik az üzenetet, hogy különösen érdemes a kiemelt napon vásárolni nálunk. A kulcsszavak pedig abban is segítenek, hogy a kifejezetten az akciókra vadászók is megtalálják az üzenetünket.

Ezt ráadásul nemcsak hirdetéssel érhetjük el, hanem a hazai céges posztokban még méltánytalanul mellőzött hashtag (#) használatával is. A hashtag abban segít, hogy egy kulcsszó vagy kifejezés elé illesztve sokkal egyszerűbben lehet rákeresni az adott témára, így a cégünkre is. Ha a posztjaink, a bejegyzéseink, a képeink alatt létrehozzuk a #hashtag-gel ellátott kulcsszavakat, arra rákattintva az érdeklődők minden olyan posztot megnézhetnek, amelyet ugyanazzal a hashtaggel láttak el. (Itt olvashat róla részletesebben.)

Ahhoz, hogy az akciónkra könnyedén rábukkanjanak az érdeklődő fogyasztók  #blackfriady, #feketepentek és #feketepéntek hashtagekkel lássuk el az ezzel kapcsolatos bejegyzéseinket valamennyi közösségi oldalon!

Véleményvezér

Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott

Lemondott a miniszterelnök, mert cége némi uniós pénzhez jutott 

A litvánoknál nulla tolerancia van, ha korrupcióról van szó.
Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride 

A műbalhék országa lettünk.
A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen

A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen 

Olyan jöhet Magyarországra, aki támogatja Izrael bombázását, olyan nem, aki ellenzi a palesztínok gyilkolását.
Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe

Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe 

Szolnok közbiztonsága elesett.
Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo