Egy kis jel segít a Black Friday-küzdelemben

A magyar kereskedők is kezdenek harcba szállni a Black Friday-őrületben. A kisebb kereskedőknek viszont okos trükkökre van szükségük, hogy a nagyok reklámdömpingje mellett is elérjen a fogyasztóhoz az üzenetük. Segítünk!

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

Egyre nő a magyar online kiskereskedelemben a Black Friday jelentősége. Bár csak néhány éve gyűrűzött be hazánkba az amerikai szokás, népszerűségét jól mutatják a Google-keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók. Az idei szeptemberi adatok már több mint tízezer keresést mutattak.

A magyar kereskedők is egyre jobban látják, érdemes erre a napra – ami idén november 25-re esik – különleges kedvezményekkel készülni. Még akkor is, ha kisvállalkozásként nem tudjuk felvenni a versenyt a nagyok "őrült áraival". Van pár tippünk, hogy az extra árak helyett mit kínálhat a vásárlási őrület napján.

Azonban hiába készülünk kiváló akcióval, ha a vásárlók észre sem veszik, micsoda lehetőséget szalasztanának el, ha nem keresnék fel a boltunkat. A nagyvállalatok komoly marketingkampányokkal támogatják meg a különleges napot, de ehelyett is van olcsóbb megoldásunk a kicsiknek!

A Black Friday-, vagy fekete péntek-akció olyan téma, amit kiválóan, célzottan tudunk hirdetni a Google vagy a Facebook felületén. Ha pontosan ismerjük a célcsoportot, könnyen célozhatjuk nekik az üzenetet, hogy különösen érdemes a kiemelt napon vásárolni nálunk. A kulcsszavak pedig abban is segítenek, hogy a kifejezetten az akciókra vadászók is megtalálják az üzenetünket.

Ezt ráadásul nemcsak hirdetéssel érhetjük el, hanem a hazai céges posztokban még méltánytalanul mellőzött hashtag (#) használatával is. A hashtag abban segít, hogy egy kulcsszó vagy kifejezés elé illesztve sokkal egyszerűbben lehet rákeresni az adott témára, így a cégünkre is. Ha a posztjaink, a bejegyzéseink, a képeink alatt létrehozzuk a #hashtag-gel ellátott kulcsszavakat, arra rákattintva az érdeklődők minden olyan posztot megnézhetnek, amelyet ugyanazzal a hashtaggel láttak el. (Itt olvashat róla részletesebben.)

Ahhoz, hogy az akciónkra könnyedén rábukkanjanak az érdeklődő fogyasztók  #blackfriady, #feketepentek és #feketepéntek hashtagekkel lássuk el az ezzel kapcsolatos bejegyzéseinket valamennyi közösségi oldalon!

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo