Egy kis jel segít a Black Friday-küzdelemben

A magyar kereskedők is kezdenek harcba szállni a Black Friday-őrületben. A kisebb kereskedőknek viszont okos trükkökre van szükségük, hogy a nagyok reklámdömpingje mellett is elérjen a fogyasztóhoz az üzenetük. Segítünk!

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép: Pixabay

Egyre nő a magyar online kiskereskedelemben a Black Friday jelentősége. Bár csak néhány éve gyűrűzött be hazánkba az amerikai szokás, népszerűségét jól mutatják a Google-keresések növekvő számai, valamint a gomba módjára szaporodó, különleges hazai Black Friday akciók. Az idei szeptemberi adatok már több mint tízezer keresést mutattak.

A magyar kereskedők is egyre jobban látják, érdemes erre a napra – ami idén november 25-re esik – különleges kedvezményekkel készülni. Még akkor is, ha kisvállalkozásként nem tudjuk felvenni a versenyt a nagyok "őrült áraival". Van pár tippünk, hogy az extra árak helyett mit kínálhat a vásárlási őrület napján.

Azonban hiába készülünk kiváló akcióval, ha a vásárlók észre sem veszik, micsoda lehetőséget szalasztanának el, ha nem keresnék fel a boltunkat. A nagyvállalatok komoly marketingkampányokkal támogatják meg a különleges napot, de ehelyett is van olcsóbb megoldásunk a kicsiknek!

A Black Friday-, vagy fekete péntek-akció olyan téma, amit kiválóan, célzottan tudunk hirdetni a Google vagy a Facebook felületén. Ha pontosan ismerjük a célcsoportot, könnyen célozhatjuk nekik az üzenetet, hogy különösen érdemes a kiemelt napon vásárolni nálunk. A kulcsszavak pedig abban is segítenek, hogy a kifejezetten az akciókra vadászók is megtalálják az üzenetünket.

Ezt ráadásul nemcsak hirdetéssel érhetjük el, hanem a hazai céges posztokban még méltánytalanul mellőzött hashtag (#) használatával is. A hashtag abban segít, hogy egy kulcsszó vagy kifejezés elé illesztve sokkal egyszerűbben lehet rákeresni az adott témára, így a cégünkre is. Ha a posztjaink, a bejegyzéseink, a képeink alatt létrehozzuk a #hashtag-gel ellátott kulcsszavakat, arra rákattintva az érdeklődők minden olyan posztot megnézhetnek, amelyet ugyanazzal a hashtaggel láttak el. (Itt olvashat róla részletesebben.)

Ahhoz, hogy az akciónkra könnyedén rábukkanjanak az érdeklődő fogyasztók  #blackfriady, #feketepentek és #feketepéntek hashtagekkel lássuk el az ezzel kapcsolatos bejegyzéseinket valamennyi közösségi oldalon!

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo