Jönnek az akciósan megvehető sztárok

Egy újításnak köszönhetően hírességek, influenszerek, sportolók hozhatnak létre virtuális és igény szerint kézzel fogható termékeket, rajongói kártyákat, klubkártyákat, amelyek lehetővé teszik, hogy folyamatos kedvezményeket és előnyöket kínáljanak rajongóinak a kijelölt elfogadóhelyeken.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kedvenc sztárjainktól, sportolóinktól ma már nem csak kézzel fogható relikviákat vásárolhatunk, mint mondjuk egy bögre, póló vagy valami egyedi tárgy, hanem kedvezményeket is kaphatunk. A merchandising iparág már most is hatalmas: 2022-ben az Egyesült Államokban a forgalom meghaladta a 92.2 milliárd dollárt, de a szakértők becslése szerint ez az összeg világszinten 2030-ra elérheti a hihetetlenül magas 489,8 milliárd dolláros értéket.

Olcsóbb koncertjegyekhez juthatnak a rajongók (Fotó: Bercode/Pixabay)
Olcsóbb koncertjegyekhez juthatnak a rajongók (Fotó: Bercode/Pixabay)

Ezt az óriási piacot változtathatja meg alapjaiban egy több száz hazai egyesület, kamara, klub és szövetség tagkártyáját kezelő, magyar tulajdonosi körrel alapított amerikai startup cég, amely virtuális és augmented reality (kiterjesztett valóság) merchandising termékekkel bővítette ki üzleti modelljét.

„A virtualmerch-ökön elhelyezett, úgynevezett „bercode-okkal” (előnyt biztosító vonalkód) számos üzletben és kereskedőnél kedvezményesen vásárolhatnak. Az igazi értékét azonban az adja, hogy a különböző szolgáltatási szinteken biztosított virtualmerch-ökhöz a sztárok, különböző felajánlásokat tesznek. Ilyen lehet egy videóüzenet a rajongónak, személyes találkozás vagy betekintés egy videóklip forgatására” – mutatott rá Jáger László, a Bercode Platform alapítója.

A hazai sztárok közül elsők közt állt a cég élére Vastag Csaba, Fonogram-díjas előadó, az X-Faktor első évadának győztese, míg az Egyesült Államokban Keyla Wood színésznő, Robert Mack vizuális művész és Simo Ben televíziós személyiség, író csatlakozott nemrégiben.

NFT: új kapuk nyílnak meg a sztárok és rajongóik előtt

Miközben a Benefit Barcode és magát a rendszert alkotó Bercode Platform folyamatosan fejleszti ez irányú modelljét, máris egy újabb nagy ugrásra készülnek: meghódítják az NFT-k világát is.

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo