Jönnek az akciósan megvehető sztárok

Egy újításnak köszönhetően hírességek, influenszerek, sportolók hozhatnak létre virtuális és igény szerint kézzel fogható termékeket, rajongói kártyákat, klubkártyákat, amelyek lehetővé teszik, hogy folyamatos kedvezményeket és előnyöket kínáljanak rajongóinak a kijelölt elfogadóhelyeken.

Földbe áll a magyar gazdaság? Okozhat földrengést az amerikai elnökválasztás? Mire lesz elég a kormány akcióterve?
Online Klasszis Klub élőben Pogátsa Zoltánnal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdász-szociológustól!

2024. október 31. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kedvenc sztárjainktól, sportolóinktól ma már nem csak kézzel fogható relikviákat vásárolhatunk, mint mondjuk egy bögre, póló vagy valami egyedi tárgy, hanem kedvezményeket is kaphatunk. A merchandising iparág már most is hatalmas: 2022-ben az Egyesült Államokban a forgalom meghaladta a 92.2 milliárd dollárt, de a szakértők becslése szerint ez az összeg világszinten 2030-ra elérheti a hihetetlenül magas 489,8 milliárd dolláros értéket.

Olcsóbb koncertjegyekhez juthatnak a rajongók (Fotó: Bercode/Pixabay)
Olcsóbb koncertjegyekhez juthatnak a rajongók (Fotó: Bercode/Pixabay)

Ezt az óriási piacot változtathatja meg alapjaiban egy több száz hazai egyesület, kamara, klub és szövetség tagkártyáját kezelő, magyar tulajdonosi körrel alapított amerikai startup cég, amely virtuális és augmented reality (kiterjesztett valóság) merchandising termékekkel bővítette ki üzleti modelljét.

„A virtualmerch-ökön elhelyezett, úgynevezett „bercode-okkal” (előnyt biztosító vonalkód) számos üzletben és kereskedőnél kedvezményesen vásárolhatnak. Az igazi értékét azonban az adja, hogy a különböző szolgáltatási szinteken biztosított virtualmerch-ökhöz a sztárok, különböző felajánlásokat tesznek. Ilyen lehet egy videóüzenet a rajongónak, személyes találkozás vagy betekintés egy videóklip forgatására” – mutatott rá Jáger László, a Bercode Platform alapítója.

A hazai sztárok közül elsők közt állt a cég élére Vastag Csaba, Fonogram-díjas előadó, az X-Faktor első évadának győztese, míg az Egyesült Államokban Keyla Wood színésznő, Robert Mack vizuális művész és Simo Ben televíziós személyiség, író csatlakozott nemrégiben.

NFT: új kapuk nyílnak meg a sztárok és rajongóik előtt

Miközben a Benefit Barcode és magát a rendszert alkotó Bercode Platform folyamatosan fejleszti ez irányú modelljét, máris egy újabb nagy ugrásra készülnek: meghódítják az NFT-k világát is.

Véleményvezér

Összeomlott a kubai gazdaság

Összeomlott a kubai gazdaság 

Fidel Castro öröksége a csőd.
Kitalálja, a Lehel Csarnokban vagy New Yorkban olcsóbb a gyümölcs?

Kitalálja, a Lehel Csarnokban vagy New Yorkban olcsóbb a gyümölcs? 

Megéri gyümölcsért is Amerikába menni. 
Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről

Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről 

Németország bekeményíthet Putyinnal szemben.
Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt

Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt 

Volna mit tanulnunk a lengyelektől.
Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója

Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója 

Egy szomorú pillanata a magyar gazdaságtörténelemnek.
Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire

Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire 

A magyarok több mint háromnegyede nem bízik az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo