Kisvállalkozók tömege kerülhet bajba

A sokak által eddig használt Universal Analytics július 1-től fokozatosan elérhetetlenné válik, így mindenkinek át kell térnie a Google Analytics 4 rendszerre. Gál Kristóf, a Klikkmarketing tulajdonosa szerint ez jó hír a felhasználók számára, hiszen jobban célzott hirdetésekkel találkozhatnak a jövőben, azok a kisvállalkozók viszont, akik nem frissítenek időben, bármelyik pillanatban azt tapasztalhatják, hogy leálltak a mérései. Ez pedig kockázatos, mert a hirdetési rendszerek nem tudnak majd mire optimalizálni.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Köztudott, hogy minden weboldalba úgynevezett mérési azonosítókat lehet beépíteni, amivel az adott honlap tulajdonosa pontos képet kaphat arról, mekkora volt az oldal látogatottsága, az ott lévő felhasználók milyen tevékenységet végeztek, mennyi időt töltöttek el ott, milyen konverziós célokat értek el.

Gál Kristóf vállalkozófejlesztő szakember kiemelte, a mérőkódokkal azt is le lehet mérni, hogy az online marketing mennyire térül meg, hol vannak esetleg azok a metszetek, ahol érdemes további fejlesztéseket végezni.

Célzottabbak lesznek a hirdetések. Fotó: Pixabay
Célzottabbak lesznek a hirdetések. Fotó: Pixabay

Mint mondta, az egyik legnépszerűbb webanalitikai eszköz, a Google Analytics, új fejezetet nyitott a negyedik generáció, a GA4 bevezetésével. Ez a következő generációs webanalitikai platform új lehetőségeket kínál az üzleti szereplőknek adataik elemzésében és a felhasználói élmény javításában.

„A Google Analytics átállását az átlagemberek a saját bőrükön is érezhetik, hiszen relevánsabb hirdetések jelenhetnek meg számukra az online térben. Ennek az oka, hogy a GA4 a korábbinál jobban össze tudja fogni nemcsak a Google összes területét a keresésektől a Gmailen át, hanem a YouTube-ot is, ami így a hirdetési rendszerekkel sokkal kompatibilisebbé válik” – magyarázta a közel 100 hazai vállalkozás Analytics fiókját kezelő Klikkmarketing tulajdonosa.

Szempillantás alatt bajba kerülhet bárki

Gál Kristóf kérdésre válaszolva közölte, a vállalkozóknak mostantól egy sokkal pontosabb mérési rendszer lesz a kezében, sokkal jobban fogják látni az adatokat, hiszen a technológia teljesen más, mert eseményeket mér a Google, ami sokkal pontosabb eredményeket fog hozni.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo