A közlemény idézte Guy Dymschizt, a DH Group társalapítóját és vezérigazgatóját, aki elmondta cégcsoportként rég túlnőttek a magyar Duna House branden, emellett pedig jelenleg is több almárkát üzemeltetnek, mint például a Credipass, a Metrohouse vagy a Primse.com. Mára elsősorban nemzetközi pénzügyi csoportot alkotnak.
2025-re a DH Group már 4 európai országban, több mint 5 ezer emberből álló hálózatokkal van jelen, és így nemzetközi szinten is komoly piaci szereplővé vált; jelenleg a DH Group konszolidált árbevételének több mint 70 százaléka külföldi piacokról származik, és a tisztított EBITDA több mint 80 százalékát a pénzügyi közvetítési szegmens adja.
Arra is felhívták a figyelmet, hogy a cégcsoport üzleti és piaci kilátásai továbbra is a terveknek megfelelően alakulnak: az olasz és lengyel lakás- és hitelpiacok felívelő szakaszban vannak, Magyarországon pedig az Otthon Start Program katapultálta rekordszintre az ingatlan- és hitelpiaci keresletet.
A társaság 2029-ig felvázolt növekedési stratégiájában szerepel például, hogy 2-4 új európai piacra lép be és 3-5 stratégiai akvizíciót hajt végre. A vezetőség jelenleg is több befektetési lehetőségről tárgyal Európa szerte.
A DH Group mint brandnév megújítását követően a Duna House Holding Nyrt., más néven a Duna House Group hivatalos cégnévváltozására a november végi közgyűlésen, határozat formájában kerülhet majd sor.