A közleményben felidézték, hogy 1998-ban családi vállalkozásként alapították a Duna House-t, amely 2003-tól kezdve, Magyarország legismertebb ingatlanközvetítő franchise hálózatává fejlődött.
2010-ben alkották meg a nemzetközi terjeszkedést célzó stratégiát, amelyben a Metrohouse lengyel ingatlanközvetítő hálózat 2016-os, majd az olaszországi HGroup (és a Credipass pénzügyi közvetítő brand) 2022-es felvásárlása jelentette a legfontosabb lépéseket.
Korábban a Budapesti Értéktőzsdén (BÉT) arról tájékoztattak, hogy a Duna House csoport franchise ingatlanhálózatának jutalékbevétele idén a harmadik negyedévben történelmi csúcsra, 5,2 milliárd forintra emelkedett, ami éves összevetésben 35 százalékos, az előző negyedévhez képest pedig 21 százalékos növekedés.
Ezt megelőzően közölték, hogy a Duna House nettó árbevétele 18 százalékos emelkedéssel 21,86 milliárd forintra, adózott eredménye 74 százalékos emelkedéssel 1,84 milliárd forintra nőtt az első félévben 2024 azonos időszakához képest.
A Duna House a BÉT prémium kategóriás kibocsátója. Részvényei hétfőn délelőtt 0,85 százalékkal, 1190 forintra erősödtek, árfolyamuk az utóbbi egy évben 820 és 1660 forint között mozgott.
(MTI)