Egy klasszikus farmermárka lett az új kedvenc

A farmerruházatot gyártó amerikai Levi Strauss negyedéves profitja csaknem 11-szeresére emelkedett és nőtt a bevétele is.

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A cég honlapján az szerepel, hogy az augusztus 31-ével zárult három hónapban az adózott eredménye 218 millió dollárra, részvényenként 55 centre nőtt az egy évvel korábbi 20,7 millió dollár, részvényenként 5 centről.

A Levis farmer újra topon
A Levis farmer újra topon
Fotó: Pixabay
Az egyszeri tételek nélküli részvényarányos nyereség 33 centről 34 centre emelkedett, szakértők 31 centre számította.

A vállalat negyedéves bevétele 7 százalékkal, 1,54 milliárd dollárra nőtt, szintén meghaladta a várt 1,5 milliárd dollárt.

A Levi's márka bevétele Amerikában 6 százalékkal, Európában 5 százalékkal, Ázsiában pedig 12 százalékkal nőtt éves összevetésben az augusztus végéig tartó három hónapban.

A vállalat mintegy 151 millió dollárt fizetett vissza a részvényeseknek, ebből 55 millió dollárt osztalék formájában.

A vállalat javította a folyó pénzügyi évre vonatkozó előrejelzéseit, és most mintegy 3 százalékos bevételnövekedést vár az eddig becsült 1-2 százalékkal szemben, a korrigált részvényarányos nyereség-várakozását pedig 1,25-1,30 dollárról 1,27-1,32 dollárra emelte. (MTI)

Véleményvezér

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.
A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo