A Labubu őrület mindent visz

A kínai játékgyártó Pop Mart bevétele 2024-ben megduplázódott, elérve az 1,8 milliárd dollárt, mivel a Labubu karakter minden képzeletet felülmúlóan hódít. Wang Ning, a Pop Mart vezérigazgatója elmondta, hogy a vállalat számára meglehetősen könnyű lesz elérni a 4,2 milliárd dolláros bevételt 2025-ben, ami több mint kétszerese lenne a 2024-es összegnek.

A rendkívül népszerű gyűjthető figurák mögött álló kínai játékmárka, a Pop Mart sikere az elmúlt években az egekbe szökött. Az elképesztő történet nagyrészt egy különös karakternek, a Labubunak köszönhető.

A Pop Mart éves bevétele több mint kétszeresére nőtt a Labubu kollekció 2023 októberi megjelenése óta, és a játékgyártó arra számít, hogy 2025-ben ismét megduplázódik ez az összeg.

A Labubu popkulturális ikonná vált. A Pop Mart üzletek előtt táborozó és Labubu figurákat kicsomagoló rajongók videói vírusként terjedtek a közösségi médiában.

A siker titka nagyrészt a Pop Mart vakdoboz-modelljében rejlik, amely csak akkor mutatja meg, hogy milyen típusú Labubu van benne, ha megvásárolják és kibontják.

Ez arra ösztönzi a leglelkesebb rajongókat, hogy több vakdobozt is vásároljanak, amíg meg nem kapják a kívánt Labubu-t. A dobozbontást reakcióvideókon rögzítik, amikor egy újabb csalódás vagy egy hatalmas öröm hullámait láthatják a nézők.

Véleményvezér

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában

Sereghajtó Magyarország a fiatal diplomások számában 

A kormány által meghirdetett munkaalapú gazdaság önmagában kevés a felzárkózáshoz.
Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo