A Labubu őrület mindent visz

A kínai játékgyártó Pop Mart bevétele 2024-ben megduplázódott, elérve az 1,8 milliárd dollárt, mivel a Labubu karakter minden képzeletet felülmúlóan hódít. Wang Ning, a Pop Mart vezérigazgatója elmondta, hogy a vállalat számára meglehetősen könnyű lesz elérni a 4,2 milliárd dolláros bevételt 2025-ben, ami több mint kétszerese lenne a 2024-es összegnek.

A rendkívül népszerű gyűjthető figurák mögött álló kínai játékmárka, a Pop Mart sikere az elmúlt években az egekbe szökött. Az elképesztő történet nagyrészt egy különös karakternek, a Labubunak köszönhető.

A Pop Mart éves bevétele több mint kétszeresére nőtt a Labubu kollekció 2023 októberi megjelenése óta, és a játékgyártó arra számít, hogy 2025-ben ismét megduplázódik ez az összeg.

A Labubu popkulturális ikonná vált. A Pop Mart üzletek előtt táborozó és Labubu figurákat kicsomagoló rajongók videói vírusként terjedtek a közösségi médiában.

A siker titka nagyrészt a Pop Mart vakdoboz-modelljében rejlik, amely csak akkor mutatja meg, hogy milyen típusú Labubu van benne, ha megvásárolják és kibontják.

Ez arra ösztönzi a leglelkesebb rajongókat, hogy több vakdobozt is vásároljanak, amíg meg nem kapják a kívánt Labubu-t. A dobozbontást reakcióvideókon rögzítik, amikor egy újabb csalódás vagy egy hatalmas öröm hullámait láthatják a nézők.

Véleményvezér

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán

A jövőben terepjáróval üldözhetik Hadházy Ákost Hatvanpusztán 

A bicskei rendőrök a szakmaiság csúcsán járnak.
A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo