Mik viszik sikerre a vállalkozást?

Személyes jelenlét, videó és közösség. Ez a három kulcsfogalom az idei marketingtrendekben.  Az üzleti életben – legyen szó kisvállalkozóról vagy nagy cégről – ma már kihagyhatatlan, hogy a cégek jelen legyenek a közösségi médiában. Ám ez azzal is együtt jár, hogy a marketing akkor lesz eredményes, ha a cégtulajdonos valahogyan kiemelkedik mások közül.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Jelen kell lenni és egyedinek kell lenni a közösségi médiában – ez napjainkban már elengedhetetlenül szükséges minden vállalkozás számára. A márkaépítés és értékesítés folyamatában kihagyhatatlan a közösségi média és a hangos, mozgóképes megjelenések. Ám nem elég csak jelen lenni, hanem ki is kell emelkedni a többi vállalkozás közül. Ez azonban nem jelenti azt, hogy túlzásokba kell esni.

Videó, podcast, közösségi média: 2025 marketingtrendjei
Videó, podcast, közösségi média: 2025 marketingtrendjei
Fotó: Depositphotos


A színes, vibráló effektekkel tuningolt képek és videók korában megnőtt a belépési küszöb. Ma már sokszor nem is figyelnek fel az emberek egy egyszerű videóra, de olyan kérdések is felmerülhetnek, hogy saját gondolatok vagy mesterséges intelligencia ötletei adják a marketing gerincét. A szakértők szerint az online megjelenésekben és az üzleti videó készítésekor ezekre is figyelni kell, de a legfontosabb az önazonosság.

Őszinte és valódi

„A mesterséges intelligencia nagyon sok mindent ki tud váltani, a videós és képi filterekkel meglepő és látványos megjelenést lehet elérni. De igazából az őszinte és valódi megjelenés az értékes és ez az, amellyel leginkább bizalmat lehet építeni a vállalkozás és az érdeklődők között. Arccal is vállalnia kell önmagát a vállalkozónak, nagyon fontos a személyes ismertség” – emelte ki Dallos Zoltán, a DLX MEDIA Kft. ügyvezetője.

A szakember azt javasolja, hogy arra is figyeljünk, kihez szólunk, hol jelenítjük meg cégünket.

„Az üzleti ügyfelek esetében fontos az is, hogy a tartalom a kontextusnak megfelelő legyen. Ha valaki ugyanazt a tartalmat osztja meg több helyen, akkor mindenhol kicsit másra kell helyezni a hangsúlyt. A LinkedIn-en érdemes kicsit üzleti stílusban megjeleníteni, míg az Instagramon lehet egy lazább, hétköznapi hangulatú” – hozott gyakorlatias példákat a közösségi médiában való megjelenésre a szakértő.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo