Mik viszik sikerre a vállalkozást?

Személyes jelenlét, videó és közösség. Ez a három kulcsfogalom az idei marketingtrendekben.  Az üzleti életben – legyen szó kisvállalkozóról vagy nagy cégről – ma már kihagyhatatlan, hogy a cégek jelen legyenek a közösségi médiában. Ám ez azzal is együtt jár, hogy a marketing akkor lesz eredményes, ha a cégtulajdonos valahogyan kiemelkedik mások közül.

Jelen kell lenni és egyedinek kell lenni a közösségi médiában – ez napjainkban már elengedhetetlenül szükséges minden vállalkozás számára. A márkaépítés és értékesítés folyamatában kihagyhatatlan a közösségi média és a hangos, mozgóképes megjelenések. Ám nem elég csak jelen lenni, hanem ki is kell emelkedni a többi vállalkozás közül. Ez azonban nem jelenti azt, hogy túlzásokba kell esni.

Videó, podcast, közösségi média: 2025 marketingtrendjei
Videó, podcast, közösségi média: 2025 marketingtrendjei
Fotó: Depositphotos


A színes, vibráló effektekkel tuningolt képek és videók korában megnőtt a belépési küszöb. Ma már sokszor nem is figyelnek fel az emberek egy egyszerű videóra, de olyan kérdések is felmerülhetnek, hogy saját gondolatok vagy mesterséges intelligencia ötletei adják a marketing gerincét. A szakértők szerint az online megjelenésekben és az üzleti videó készítésekor ezekre is figyelni kell, de a legfontosabb az önazonosság.

Őszinte és valódi

„A mesterséges intelligencia nagyon sok mindent ki tud váltani, a videós és képi filterekkel meglepő és látványos megjelenést lehet elérni. De igazából az őszinte és valódi megjelenés az értékes és ez az, amellyel leginkább bizalmat lehet építeni a vállalkozás és az érdeklődők között. Arccal is vállalnia kell önmagát a vállalkozónak, nagyon fontos a személyes ismertség” – emelte ki Dallos Zoltán, a DLX MEDIA Kft. ügyvezetője.

A szakember azt javasolja, hogy arra is figyeljünk, kihez szólunk, hol jelenítjük meg cégünket.

„Az üzleti ügyfelek esetében fontos az is, hogy a tartalom a kontextusnak megfelelő legyen. Ha valaki ugyanazt a tartalmat osztja meg több helyen, akkor mindenhol kicsit másra kell helyezni a hangsúlyt. A LinkedIn-en érdemes kicsit üzleti stílusban megjeleníteni, míg az Instagramon lehet egy lazább, hétköznapi hangulatú” – hozott gyakorlatias példákat a közösségi médiában való megjelenésre a szakértő.

Véleményvezér

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat

A kárpátaljai templom elleni támadás mögött az orosz titkosszolgálat is állhat 

Gyanús körülmények a kárpátaljai templom felgyújtási kísérlete körül.
Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak

Ursula elküldte a selyemzsinórt Orbán Viktornak 

Az orbáni hintapolitikát megelégelték az európai nagyhatalmak.
Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését

Orbán Viktor megírná Brüsszel helyett az unió költségvetését 

Drukkolunk Orbán Viktornak, hogy jobb költségvetést írjon Brüsszelnél.
Befellegzett a visegrádi négyeknek

Befellegzett a visegrádi négyeknek 

Mélyponton a magyar-lengyel kapcsolatok.
Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét

Hamar kitiltották a Harcosok Klubjából a könyvelők alelnökét 

Nem kívánatos a könyvelő a Harcosok Klubjában.
Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő

Arcul köpte az örményeket egy fideszes országgyűlési képviselő 

Oksabb lett volna, ha Hoppál Péter csendben marad.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo