10 Facebook-hirdetésváltozás, amiről tudni kell

A Facebook hirdetési rendszere folyamatosan frissül. A közelmúltban sok apró változás történt, ami nagyon megkönnyítheti az életünket, némely esetben pedig növelheti az eredményeket. Íme egy összefoglaló a közelmúlt aktuális újdonságairól.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Újabb apró változások a Facebook hirdetési rendszerében – Kép: Pixabay

A közösségi oldalak egyre nagyobb teret kapnak a céges kommunikációban, nem mindegy azonban, hogyan használjuk ezeket. A Facebook hirdetési rendszere folyamatosan frissül, a nemrégiben végrehajtott nagyobb változtatások mellett, melyekről itt írtunk korábban, sok apróbb változás is történik, melyek megkönnyíthetik életünket. Lévai Richárd, online marketing szakértő összefoglalta a legfrissebb fejlesztéseket, amelyekre ügyelnünk kell!

(Sok cég még mindig félreérti a közösségi oldalak használatának célját – és mikéntjét.)

1. Promote website: egyszerűsített link hirdetés

A boost post (bejegyzéskiemelés, promote post stb.) mintájára a Facebook kísérletezik egy egyszerűsített link kiemeléssel is. A létrehozás hasonlít a boost post és a promote page hirdetés létrehozására, de itt tudunk képet és linket megadni egyedileg.

2. A jelentéseknél végre megjelent az összesítő

Amelyik nézetet kiválasztottuk, a felső sorban látjuk az összesített adatokat.

3. A jelentések között új sablonokat érhetünk el, például a videoakciókat

Persze ezek mellett továbbra is érdemes használni a saját mentett jelentéseket is.

4. A  licitet és árakat beállító blokkban nem kell nekünk megadni a költségkeretet a jelentés-létrehozóban. A Facebook felajánl néhány alapgombot, ami egyszerűsítheti a dolgunkat.

5. A webes jelentéslétrehozóban megjelent a Feature phone link, amely megmutatja, hogy néz ki a hirdetésünk a butatelefonok képernyőjén. Mivel több mint 300 ezer magyar felhasználó használja a Facebookot butatelefonon, érdemes odafigyelnünk erre is. A dolog pikantériája, hogy butatelefont kizárni csak Power Editorban lehet az elhelyezések közül.

6. Egyszerűsödött az elhelyezésválasztás a Power Editorban

Eddig rádiógombokkal kellett variálni az elhelyezések kiválasztásánál, aminek köszönhetően például a butatelefonok kizárására két hirdetést kellett létrehozni. Most az egészet leegyszerűsítették, és néhány pipa segítségével pontosan azt választunk, amit akarunk.

7. Jobb hirdetéselőnézetet kaptunk a Power Editorban és a webes hirdetéskezelőben egyaránt.

8. Fejlettebb hirdetés-összefoglaló a webes kezelőben

A keretekkel felosztott megoldás nagyon jól áttekinthető, de sajnos egy fontos elem elveszett az új elrendezésben: a javasolt licit tartományt most már csak kattintás után láthatjuk.

9. Hasonló célközönséget már a webes kezelőből is tudunk létrehozni, nem kell hozzá Power Editor.

10. A promote postnál (boost post) már tudunk célközönséget összeállítani és menteni. Az elmentett célközönségeket azonban érdekes módon csak a promote postoknál és a Power Editorban tudjuk használni, a webes hirdetéskezelőben, a célközönségek között nem jelenik meg.

Sok apró változás, de némelyik nagyon megkönnyíti az életünket, némelyik pedig segít növelni az eredményeket.

Kilenc gyakori kérdés a Facebook-hirdetésekkel kapcsolatban
Március 4-ével változott a legnagyobb közösségi oldal hirdetési rendszere. Az új módszerek azonban számos kérdést vetettek fel, amelyekre Lévai Richárd közösségimarketing-szakértő válaszol.

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo