Online hirdetés cikkek
Pénzkereseti lehetőség kkv-knak online
Ha egy cég úgy dönt, hogy nagyobb erőforrásokat áldoz online megjelenésre, akkor rengeteg lehetőség kínálkozik. A jó döntés kulcsa, a megfelelő kiválasztás.
Beelőzheti az Amazon a Facebook-ot a hirdetési piacon?
Első pillantásra meglepően hangzik, de méretét és hatalmas forgalmát ismerve talán nem is annyira hihetetlen, hogy az Amazon egyike azon tech cégeknek, akik hatalmas szeletet hasítanak ki az online hirdetési piacból – figyelmeztet a Kosárérték magazin legfrissebb cikke.
Nem erre az állásra, de jönnék
Hihetetlen ütemben termelődnek és terjednek a közösségi média felületein az álláshirdetések. Látszólag nagyon egyszerűen használható ez a vadászmező, valójában azonban sok olyan érzékeny pontja van a kommunikációnak, amelyen elcsúszhat egymás mellett a kereslet és a kínálat.
Így készítsünk hatékony bannert
Az emberek nem szeretik a netes reklámokat, nincs ezen mit szépíteni. Valójában egy csomó eszköz létezik arra, hogy megszabaduljanak tőlük és teljesen letiltsák a megjelenésüket a böngészőjükben. Ez persze frusztráló hirdetőként, de a kesergés helyett inkább jobb és kreatívabb bannerekkel kell megcélozunk a fogyasztókat.
Jönnek a hirdetések a Messengerre is
Újabb komoly hirdetési platformot nyit a vállalkozások számára a Facebook: jönnek a hirdetések a Messenger üzenetküldő alkalmazásra is.
Már büntetés jár a pop-up hirdetésekért
A Google hivatalos blogján jelezte, hogy elindult a felugró ablakokat használó weboldalakat érintő büntetése. Gondban lehetnek a webáruházak, akik akciókat hirdetnek a pop-up ablakokban és azok az oldalak, amelyek így biztatnak like-olásra. Íme, a részletek!
A jövő digitális trendjei az MTT Akadémián: A mobil eszközök forradalma
Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a mobil eszközökön alapuló marketing kampánystratégiákban és hirdetésekben is. Egy ingyenes rendezvényen ismerhetjük meg a legújabb trendeket!
Nem jogszerű a cookie figyelmeztetés a legtöbb oldalon
A webes tartalomszolgáltatók többsége jogsértő módon tárolja és használja a látogatók adatait, sokan szabálytalanul építik fel kampányaikat a közösségi oldalakon is. Ugyan már egyre több weboldalon találkozhatunk felugró ablakkal, amely a cookie-k használatára figyelmezteti a felhasználót, ez azonban még kevés. A 2018 májusában hatályba lépő uniós adatvédelmi rendelet bevezetése után tisztább feltételekre és szigorúbb büntetésekre számíthatnak az érintettek.
Nagyot húz a net, mégse használjuk ki
Még ebben az évtizedben eljutunk addig, hogy az állások 90%-ának betöltéséhez szükség lesz digitális képességekre és egymillió álláshely marad betöltetlen ezek hiánya miatt. A magyar kkv-k azonban egyelőre még nem érzik a nyomást, az utolsók között kullogunk minden mutató szerint. Ideje feljebb lépni!
Hozzávalók a hatékony online hirdetéshez
Manapság egyre népszerűbbek az online hirdetések. De mi dönti el, hogy hatékony vagy hatástalan lesz egy ilyen kampány? Hogyan érhető el, hogy ne csak kimenjenek az ajánlatok, hanem azok profitot is hozzanak? Erről lesz szó a továbbiakban.
Nem élhetünk a Google nélkül
Nem lehetőség, hanem a túlélés feltétele a Google fejlesztései által kínált lehetőségek követése. Bár ez keményen hangzik, win-win helyzetről van szó: aki használja az új tudást, többet keres majd, így a keresőóriás is nagyobbat kaszál rajta.
Öt hirdetési módszer, amit jobb, ha elkerülünk a Facebook-on
A Facebook hirdetésekkel nagyon hatékonyan lehet adatbázist építeni, a weboldal forgalmát növelni, eseményt reklámozni, rajongót gyűjteni, de vannak megoldások, amik többet ártanak, mint használnak, ezért jobb őket elkerülni.
Egyre személyesebbek lesznek az online reklámok
Az online marketing és reklámozás feltörekvőben van, ahogy életünket egyre inkább az interneten, okostelefonok és tabletek rengetegjében éljük. Ezért fontos tudni, hogyan alakul az online hirdetési szektor.
10 Facebook-hirdetésváltozás, amiről tudni kell
A Facebook hirdetési rendszere folyamatosan frissül. A közelmúltban sok apró változás történt, ami nagyon megkönnyítheti az életünket, némely esetben pedig növelheti az eredményeket. Íme egy összefoglaló a közelmúlt aktuális újdonságairól.
Az online mindig zöldebb
A Gutenberg-galaxis kora leáldozóban van. Izgalmas idők ezek, és mint már oly sokszor, most is azok maradnak sikeresek, akik hamar alkalmazkodnak a megváltozott játékszabályokhoz. Aki sikeresen játszik az online kommunikáció kifinomult húrjain, megsokszorozhatja bevételét.
Nagyot robbant az online álláspiac
2013-ban minden korábbi rekordot megdöntött az online meghirdetett állások száma. A munkáltatók leginkább fejlesztőket kerestek, de a mérnök és könyvelő állások is felkerültek a dobogóra. Legtöbben a területi képviselői, az asszisztensi és az adminisztrátori munkakörökre jelentkeztek.
5 tipp az Adwords használatához
A magyar online hirdetési torta harmadát kitevő Google Adwordsben komoly változtatásokat léptetett életbe a keresőóriás a nyár közepén. A változtatások egyszerűbbé, hatékonyabbá és nem utolsósorban olcsóbbá teszik a kis cégek online megjelenését.
Ezt kell tudnunk, ha hirdetni akarunk
Ha több helyen akarunk médiafelületet vásárolni – legyen szó nyomtatott sajtóról, online felületekről, esetleg rádió- vagy tévészpotokról –, azt tapasztaljuk, hogy szinte minden médium más gyakorlatot követ a felületek árazásában, a kedvezmények kialakításában és nem utolsó sorban a különböző megjelenési lehetőségek elnevezésében. Mivel ezáltal a médiavásárlás is elég összetett feladattá válik, az alábbiakban szakértőnk segít összefoglalni, hogy mire érdemes koncentrálni az egyeztetés során.
Nem érdemes hirdetni a közösségi oldalakon?
Egyre többen használják üzleti célra a közösségi oldalakat, többek között ennek köszönhető a LinkedIn és a Google+ előretörése – derült ki a KutatóCentum friss felméréséből. A hirdetőknek ugyanakkor érdemes figyelembe venniük, hogy a napi szintű közösségimédia-használók egyharmada nem figyeli az ezeken az oldalakon megjelenő reklámokat.
Hirdetési óriások a jogsértő oldalak ellen
Az AOL, a Condé Nast, a Google, a Microsoft és a Yahoo egyaránt vállalta, hogy a jövőben aktívan akadályozza majd, hogy a szerzői jogi tartalmakhoz jogsértő módon hozzáférést kínáló illetve a hamisított termékek értékesítésében érintett oldalakon hirdetések jelenjenek meg. Ezzel jelentős bevételi forrásuktól fosztanák meg ezen jogsértő oldalak üzemeltetőit.
Határon átnyúló álláskeresés
A „Videós állásportál a határon átnyúló munkaerőpiac integrációjáért” projekt célja egy interaktív állásportál létrehozása, amely a meglévő állásportálok és adatbázisok összekapcsolása mellett, dinamizálja a munkavállaló és munkáltató egymásrátalálását.
Külföldi piacokon erősít az Adverticum
A horvátországi Oglasnik és a szerbiai Infostud online kiadó vállalatok is az Adverticum AdServerét választották több milliós látogatottságú online portfolióik hirdetéseinek menedzselésére. Magyarország piacvezető médiaoldali adszervere szolgálja ki ezentúl az Infostud tíz weboldalából és az Oglasnik csoport öt médiumából álló felületeinek hirdetéseit.
Kevesebb az álláshidetés
Az év utolsó három hónapjában mérséklődött az álláshirdetési feladási kedv: a korábbi 14 százalékos bővülést ezúttal csupán 7 százalékos növekedés követte. Hasonló a tendencia az ingatlanhirdetések piacán is, egyedül a gépjárművek esetében volt érzékelhető a korábbi negyedévhez hasonló növekedés.
Magyar gazda menni internet
A magyar mezőgazdaság is megérett arra, hogy a gazdák és a felvásárlók az interneten kereskedjenek egymással - mutat rá a Magro.hu online piactér megnyitását megelőző piackutatás.
Eláraszthatják az internetet a magyar cégek
Ingyenes internetes megjelenést biztosít a magyar kiscégeknek a Neten a Cégem program, mely során a vállalkozások szakértői segítséggel tanulhatják meg az online tér nyújtotta előnyöket. A programot létrehozó Budapest Bank, Google Magyarország és HonlapABC hármas reményei szerint még idén 25 ezer vállalkozás nyit a digitális jelenlét felé, hoz létre honlapot, és alapozza meg jövőbeni sikereit az online eszközök segítségével.
Jövőre a lakóparkok többet költenek online reklámokra
A pénzügyi szektor válsága magával ránthatja a lakáspiacot is. Az ettől való félelem arra kényszeríti a lakóparkok építtetőit, hogy 2009-ben újragondolják reklámköltéseik nagyságát és azok hatékonyságát - olvasható az egyik ingatlanpiaci PR cég elemzésében.