Jönnek a hirdetések a Messengerre is

Újabb komoly hirdetési platformot nyit a vállalkozások számára a Facebook: jönnek a hirdetések a Messenger üzenetküldő alkalmazásra is.

Mit remélt Magyarország az EU-tagságtól és mi lett mindebből 20 év alatt?
Devizahitelezés, euróbevezetés, uniós pénzek, kilátások - online Klasszis Klubtalálkozó élőben Medgyessy Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is Magyarország korábbi miniszterelnökétől!

2024. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:Facebook

Régóta szó van róla, hogy a Facebook hamarosan az üzenetküldő alkalmazását, a Messengert is elkezdené reklámfelületként használni. Szakértőnk már tavaly nyáron beszélt róla, hogy ez lehet a legnagyobb közösségi oldal következő nagy fejlesztése. Mostanra történt meg az ezzel kapcsolatos hivatalos bejelentés is. A döntés nem meglepő azért sem, mert a Facebooknak már a külön üzenetküldő alkalmazását is egymilliárd ember használja - igaz, ehhez hozzájárult, hogy a cég erős nyomást gyakorolt a felhasználókra: az üzeneteket már nem lehet máshogy megnézni.

A bejelentés szerint elindult a tesztelési fázis, vagyis a felhasználók egy szűkebb köre már láthatja, hogy jelennek majd meg a hirdetések az applikáció használatakor. A jó felhasználói élmény megtartása érdekében a reklámok nem a beszélgetések közben jelennek majd meg, viszont rögtön az alkalmazás megnyitásakor láthatóak lesznek. A Messenger nyitó lapján, a Kedvencek és a További beszélgetések közötti részen lesznek hirdetési felületek, ahol elég nagy méretű reklámok jelennek majd meg képpel, szöveggel és kattintható linkkel.

A cégeknek már most is van lehetősége hirdetésre használni a Messenger felületét, speciális hírfolyamokkal és szponzorált üzenetekkel.

A Facebook megeszi az internetet és az appokat
A közösségi média és az üzenetküldő platformok, az okostelefonoknak hála, egyre nehezebb helyzetbe hozzák a hagyományos webet és a mobil alkalmazásokat is. Hamarosan az a veszély fenyegeti a cégeket, hogy a Facebook (pontosabban a Facebook család) lesz az új internet. Na de mit tegyenek a cégek? Szakértőnk, Lévai Richárd közösségi média specialista segít!
 

Véleményvezér

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján

Szégyenteljes helyre került Magyarország a jogállamisági index alapján 

A magyar jogásztársadalom levizsgázott.
Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában

Schmitt Pál szelleme kísért Norvégiában 

A makulátlanság egy elengedhetetlen szempont Norvégiában.
Lengyelországnak jót tett a kormányváltás

Lengyelországnak jót tett a kormányváltás 

A lengyel gazdasági csoda nem három napig tart.
Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában

Magyarország Európában az utolsó helyen az egészségügyi kiadások rangsorában 

Mindenképpen javítani kellene a finanszírozáson.
Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek

Magyarország a technikai államcsőd felé tart, megszorítások jöhetnek 

A világgazdaság számai egyre javulnak, miközben a magyar államháztartás senyved.
Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben

Magyar Péter szerint levitézlett, idegen nyelven nem beszélő magyar politikusok vannak Brüsszelben 

Tényleg ciki Brüsszelben az idegen nyelvet alig tudó magyar képviselők jelenléte.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo