Jönnek a hirdetések a Messengerre is

Újabb komoly hirdetési platformot nyit a vállalkozások számára a Facebook: jönnek a hirdetések a Messenger üzenetküldő alkalmazásra is.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Kép:Facebook

Régóta szó van róla, hogy a Facebook hamarosan az üzenetküldő alkalmazását, a Messengert is elkezdené reklámfelületként használni. Szakértőnk már tavaly nyáron beszélt róla, hogy ez lehet a legnagyobb közösségi oldal következő nagy fejlesztése. Mostanra történt meg az ezzel kapcsolatos hivatalos bejelentés is. A döntés nem meglepő azért sem, mert a Facebooknak már a külön üzenetküldő alkalmazását is egymilliárd ember használja - igaz, ehhez hozzájárult, hogy a cég erős nyomást gyakorolt a felhasználókra: az üzeneteket már nem lehet máshogy megnézni.

A bejelentés szerint elindult a tesztelési fázis, vagyis a felhasználók egy szűkebb köre már láthatja, hogy jelennek majd meg a hirdetések az applikáció használatakor. A jó felhasználói élmény megtartása érdekében a reklámok nem a beszélgetések közben jelennek majd meg, viszont rögtön az alkalmazás megnyitásakor láthatóak lesznek. A Messenger nyitó lapján, a Kedvencek és a További beszélgetések közötti részen lesznek hirdetési felületek, ahol elég nagy méretű reklámok jelennek majd meg képpel, szöveggel és kattintható linkkel.

A cégeknek már most is van lehetősége hirdetésre használni a Messenger felületét, speciális hírfolyamokkal és szponzorált üzenetekkel.

A Facebook megeszi az internetet és az appokat
A közösségi média és az üzenetküldő platformok, az okostelefonoknak hála, egyre nehezebb helyzetbe hozzák a hagyományos webet és a mobil alkalmazásokat is. Hamarosan az a veszély fenyegeti a cégeket, hogy a Facebook (pontosabban a Facebook család) lesz az új internet. Na de mit tegyenek a cégek? Szakértőnk, Lévai Richárd közösségi média specialista segít!
 

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo