Hirdetési piac cikkek


A boltok akciós újságjai olyan népszerűek, hogy robbantják a hirdetési piacokat

A boltok akciós újságjai olyan népszerűek, hogy robbantják a hirdetési piacokat 

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot.
Kínlódnak az internetes kereskedők

Kínlódnak az internetes kereskedők 

Megtorpant az e-kereskedelem, nem várt helyről kapott fenyegetést.
A hirdetési piacot is átrajzolja a járvány - kik nyerhetnek vele?

A hirdetési piacot is átrajzolja a járvány - kik nyerhetnek vele? 

A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből.
8 tipp, amivel a cégünk biztonságát növelhetjük a Facebookon

8 tipp, amivel a cégünk biztonságát növelhetjük a Facebookon 

Ha hozzáférésünk van a cégünk, az ügyfeleink Facebook hirdetési fiókjaihoz, akkor veszélyeztethetjük a pénzüket. Nem azzal, hogy rosszul költjük el, hiszen lehet, hogy nem is hirdetünk ténylegesen. Egyszerűen csak azzal, hogy hozzáférésünk van - írja a kozossegikalandozasok.hu.
Nem kavar be a kormány a futó reklámkampányokba

Nem kavar be a kormány a futó reklámkampányokba 

Nincs ok nagy ijedtségre a Magyar Reklámszövetség szerint, a településkép védelméről szóló új kormányrendelet valójában több mint három évet ad az új szabálynak való megfelelésre.
Az állam költ a legtöbbet hirdetésre a magyar piacon

Az állam költ a legtöbbet hirdetésre a magyar piacon 

A 2016-os reklámtorta 11,18%-os növekedése biztató képet fest a reklámpiacról, hiszen minden szegmens növekedett, de a változás mögött rejlő tendenciák miatt a reklámipar kevésbé mutat pozitív képet.
Jönnek  a hirdetések a Messengerre is

Jönnek a hirdetések a Messengerre is 

Újabb komoly hirdetési platformot nyit a vállalkozások számára a Facebook: jönnek a hirdetések a Messenger üzenetküldő alkalmazásra is.
Magyarország, a social media nagyhatalom

Magyarország, a social media nagyhatalom 

Régiós összevetésben is kiemelkedő eredményeket mutat fel a magyar reklámpiac. Egyre többet költenek el a vállalatok a digitális platformokon, lassan minden második magyar ember elérhető a közösségi médiában, és a tévés reklámbüdzsék sem csökkenek - derült ki a régió legnagyobb független ügynökséghálózata, a weCAN által készített CANnual Report 2016 kiadványból.
Útmutató a közép-kelet-európai  reklámpiachoz

Útmutató a közép-kelet-európai reklámpiachoz  

A Közép-Kelet-Európa régió gazdaságát és reklámipari helyzetét áttekintő, közel 200 oldalas, ingyenesen elérhető kiadványt tett közzé a Café Communications. A CANnual Report 2015 segítségével, a régió vállalatai és a régión kívülről érkező cégek megismerhetik a közép-kelet-európai reklámipar játékszabályait és árnyalt képet kaphatnak az egyes országok reklámpiacairól.
Nem élhetünk a Google nélkül

Nem élhetünk a Google nélkül  

Nem lehetőség, hanem a túlélés feltétele a Google fejlesztései által kínált lehetőségek követése. Bár ez keményen hangzik, win-win helyzetről van szó: aki használja az új tudást, többet keres majd, így a keresőóriás is nagyobbat kaszál rajta.

Nem érdemes hirdetni a közösségi oldalakon? 

Egyre többen használják üzleti célra a közösségi oldalakat, többek között ennek köszönhető a LinkedIn és a Google+ előretörése – derült ki a KutatóCentum friss felméréséből. A hirdetőknek ugyanakkor érdemes figyelembe venniük, hogy a napi szintű közösségimédia-használók egyharmada nem figyeli az ezeken az oldalakon megjelenő reklámokat.

Merre megy a mobil hirdetési piac? 

A Berg Insight svéd telekommunikációs piacelemző cég öt előrejelzését tette közzé a mobil hirdetési piacra vonatkozóan.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra

Égető szüksége van a cégeknek az államilag támogatott lízingkonstrukciókra  

A hazai lízingpiac 2025 első félévében enyhe növekedést mutatott a finanszírozott összeg tekintetében, miközben a szerződések száma visszaesett.

Pénzszerzés

Belehúztak a magyar gazdagok, nagyot nőtt a vagyonuk

Belehúztak a magyar gazdagok, nagyot nőtt a vagyonuk 

Félévi vagyonmustra: Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága.

Adózás

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit

Mérsékelni kellene a legkisebb cégek és az egyéni vállalkozók adóterheit 

Az áfa alanyi adómentesség értékhatárának további többlépcsős emelését javasolja a Kamara.

Cégblog

Kiben bízz, ha mindenki mást mond?

Kiben bízz, ha mindenki mást mond? 

Az internet által az emberiség történetében először jutottunk el oda, hogy bárki szinte bármiről bármikor információhoz juthat.

Társadalom

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök

Cenzúrázta magát a köztársasági elnök 

Minden idők leggyengébb köztársasági elnöke címre pályázik Sulyok Tamás.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo