Hirdetési piac cikkek


A magyarok költötték a legtöbbet a Facebookon politikai hirdetésekre Európában

A magyarok költötték a legtöbbet a Facebookon politikai hirdetésekre Európában 

A 2022-es parlamenti választás kampány utolsó másfél hónapjában több mint 3 milliárd forintot költöttek magyarok politikai hirdetésekre.
A mesterséges intelligencia megtámadta a hirdetési piacot

A mesterséges intelligencia megtámadta a hirdetési piacot 

Az emberiséget fenyegető legnagyobb veszély a dezinformációs világ.
A boltok akciós újságjai olyan népszerűek, hogy robbantják a hirdetési piacokat

A boltok akciós újságjai olyan népszerűek, hogy robbantják a hirdetési piacokat 

A retail média felrobbanthatja a hirdetői piacot.
Kínlódnak az internetes kereskedők

Kínlódnak az internetes kereskedők 

Megtorpant az e-kereskedelem, nem várt helyről kapott fenyegetést.
A hirdetési piacot is átrajzolja a járvány - kik nyerhetnek vele?

A hirdetési piacot is átrajzolja a járvány - kik nyerhetnek vele? 

A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből.
8 tipp, amivel a cégünk biztonságát növelhetjük a Facebookon

8 tipp, amivel a cégünk biztonságát növelhetjük a Facebookon 

Ha hozzáférésünk van a cégünk, az ügyfeleink Facebook hirdetési fiókjaihoz, akkor veszélyeztethetjük a pénzüket. Nem azzal, hogy rosszul költjük el, hiszen lehet, hogy nem is hirdetünk ténylegesen. Egyszerűen csak azzal, hogy hozzáférésünk van - írja a kozossegikalandozasok.hu.
Nem kavar be a kormány a futó reklámkampányokba

Nem kavar be a kormány a futó reklámkampányokba 

Nincs ok nagy ijedtségre a Magyar Reklámszövetség szerint, a településkép védelméről szóló új kormányrendelet valójában több mint három évet ad az új szabálynak való megfelelésre.
Az állam költ a legtöbbet hirdetésre a magyar piacon

Az állam költ a legtöbbet hirdetésre a magyar piacon 

A 2016-os reklámtorta 11,18%-os növekedése biztató képet fest a reklámpiacról, hiszen minden szegmens növekedett, de a változás mögött rejlő tendenciák miatt a reklámipar kevésbé mutat pozitív képet.
Jönnek  a hirdetések a Messengerre is

Jönnek a hirdetések a Messengerre is 

Újabb komoly hirdetési platformot nyit a vállalkozások számára a Facebook: jönnek a hirdetések a Messenger üzenetküldő alkalmazásra is.
Magyarország, a social media nagyhatalom

Magyarország, a social media nagyhatalom 

Régiós összevetésben is kiemelkedő eredményeket mutat fel a magyar reklámpiac. Egyre többet költenek el a vállalatok a digitális platformokon, lassan minden második magyar ember elérhető a közösségi médiában, és a tévés reklámbüdzsék sem csökkenek - derült ki a régió legnagyobb független ügynökséghálózata, a weCAN által készített CANnual Report 2016 kiadványból.

Útmutató a közép-kelet-európai reklámpiachoz  

A Közép-Kelet-Európa régió gazdaságát és reklámipari helyzetét áttekintő, közel 200 oldalas, ingyenesen elérhető kiadványt tett közzé a Café Communications. A CANnual Report 2015 segítségével, a régió vállalatai és a régión kívülről érkező cégek megismerhetik a közép-kelet-európai reklámipar játékszabályait és árnyalt képet kaphatnak az egyes országok reklámpiacairól.

Nem élhetünk a Google nélkül  

Nem lehetőség, hanem a túlélés feltétele a Google fejlesztései által kínált lehetőségek követése. Bár ez keményen hangzik, win-win helyzetről van szó: aki használja az új tudást, többet keres majd, így a keresőóriás is nagyobbat kaszál rajta.

Nem érdemes hirdetni a közösségi oldalakon? 

Egyre többen használják üzleti célra a közösségi oldalakat, többek között ennek köszönhető a LinkedIn és a Google+ előretörése – derült ki a KutatóCentum friss felméréséből. A hirdetőknek ugyanakkor érdemes figyelembe venniük, hogy a napi szintű közösségimédia-használók egyharmada nem figyeli az ezeken az oldalakon megjelenő reklámokat.

Merre megy a mobil hirdetési piac? 

A Berg Insight svéd telekommunikációs piacelemző cég öt előrejelzését tette közzé a mobil hirdetési piacra vonatkozóan.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés?

Konfliktusok helyett kontinuitás: mit adhat a bizalmi vagyonkezelés? 

Kár lenne pusztán adóoptimalizációs eszközként tekinteni a bizalmi vagyonkezelésre, hiszen sokkal több ennél.

Pénzszerzés

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez  

340 milliárd forint áll rendelkezésre vállalati innovációs pályázatokra.

Cégblog

Nagy dobás az OTP-től – ilyen még nem volt idehaza

Nagy dobás az OTP-től – ilyen még nem volt idehaza  

Magyarországon elsőként tette elérhetővé MobilBank alkalmazásában az NFC vagy a QR-kód segítségével történő pénzkérést.

Társadalom

Szokatlan módon közös közleményt adtak ki Európa csúcsvezetői

Szokatlan módon közös közleményt adtak ki Európa csúcsvezetői 

Európai vezetők támogatásukról biztosították Donald Trump béketárgyalási álláspontját.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo