Hirdetési piac cikkek


Kínlódnak az internetes kereskedők

Kínlódnak az internetes kereskedők 

Megtorpant az e-kereskedelem, nem várt helyről kapott fenyegetést.
A hirdetési piacot is átrajzolja a járvány - kik nyerhetnek vele?

A hirdetési piacot is átrajzolja a járvány - kik nyerhetnek vele? 

A tavaly még szárnyaló magyarországi hirdetési piac szereplői a koronavírus-járvány miatt idén komoly visszaeséssel néznek szembe - derül ki a kelet- és közép-európai reklámpiacok folyamatait összefoglaló kiadvány, a CANnual Report 2020-as kötetéből.
8 tipp, amivel a cégünk biztonságát növelhetjük a Facebookon

8 tipp, amivel a cégünk biztonságát növelhetjük a Facebookon 

Ha hozzáférésünk van a cégünk, az ügyfeleink Facebook hirdetési fiókjaihoz, akkor veszélyeztethetjük a pénzüket. Nem azzal, hogy rosszul költjük el, hiszen lehet, hogy nem is hirdetünk ténylegesen. Egyszerűen csak azzal, hogy hozzáférésünk van - írja a kozossegikalandozasok.hu.
Nem kavar be a kormány a futó reklámkampányokba

Nem kavar be a kormány a futó reklámkampányokba 

Nincs ok nagy ijedtségre a Magyar Reklámszövetség szerint, a településkép védelméről szóló új kormányrendelet valójában több mint három évet ad az új szabálynak való megfelelésre.
Az állam költ a legtöbbet hirdetésre a magyar piacon

Az állam költ a legtöbbet hirdetésre a magyar piacon 

A 2016-os reklámtorta 11,18%-os növekedése biztató képet fest a reklámpiacról, hiszen minden szegmens növekedett, de a változás mögött rejlő tendenciák miatt a reklámipar kevésbé mutat pozitív képet.
Jönnek  a hirdetések a Messengerre is

Jönnek a hirdetések a Messengerre is 

Újabb komoly hirdetési platformot nyit a vállalkozások számára a Facebook: jönnek a hirdetések a Messenger üzenetküldő alkalmazásra is.
Magyarország, a social media nagyhatalom

Magyarország, a social media nagyhatalom 

Régiós összevetésben is kiemelkedő eredményeket mutat fel a magyar reklámpiac. Egyre többet költenek el a vállalatok a digitális platformokon, lassan minden második magyar ember elérhető a közösségi médiában, és a tévés reklámbüdzsék sem csökkenek - derült ki a régió legnagyobb független ügynökséghálózata, a weCAN által készített CANnual Report 2016 kiadványból.
Útmutató a közép-kelet-európai  reklámpiachoz

Útmutató a közép-kelet-európai reklámpiachoz  

A Közép-Kelet-Európa régió gazdaságát és reklámipari helyzetét áttekintő, közel 200 oldalas, ingyenesen elérhető kiadványt tett közzé a Café Communications. A CANnual Report 2015 segítségével, a régió vállalatai és a régión kívülről érkező cégek megismerhetik a közép-kelet-európai reklámipar játékszabályait és árnyalt képet kaphatnak az egyes országok reklámpiacairól.
Nem élhetünk a Google nélkül

Nem élhetünk a Google nélkül  

Nem lehetőség, hanem a túlélés feltétele a Google fejlesztései által kínált lehetőségek követése. Bár ez keményen hangzik, win-win helyzetről van szó: aki használja az új tudást, többet keres majd, így a keresőóriás is nagyobbat kaszál rajta.
Nem érdemes hirdetni a közösségi oldalakon?

Nem érdemes hirdetni a közösségi oldalakon? 

Egyre többen használják üzleti célra a közösségi oldalakat, többek között ennek köszönhető a LinkedIn és a Google+ előretörése – derült ki a KutatóCentum friss felméréséből. A hirdetőknek ugyanakkor érdemes figyelembe venniük, hogy a napi szintű közösségimédia-használók egyharmada nem figyeli az ezeken az oldalakon megjelenő reklámokat.

Merre megy a mobil hirdetési piac? 

A Berg Insight svéd telekommunikációs piacelemző cég öt előrejelzését tette közzé a mobil hirdetési piacra vonatkozóan.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Adózás

Ketyeg az óra, néhány napja maradt a cégeknek és lejár egy fontos határidő

Ketyeg az óra, néhány napja maradt a cégeknek és lejár egy fontos határidő  

Rohamosan közeleg a külföldiáfa-visszatérítési kérelmek benyújtási határideje.

Jogi kisokos

Sötétben tapogatóznak a hazai cégek

Sötétben tapogatóznak a hazai cégek  

A hazai vállalatok jelentős része nincs tisztában azzal, milyen környezeti, társadalmi és vállalatirányítási szempontoknak kell megfelelniük.

Cégblog

Tombol az ESG-átvilágítási láz

Tombol az ESG-átvilágítási láz 

Egyre fontosabb szempont lesz a felvásárlások és összeolvadások során.

Klímablog

Nemsokára tényleg lesz magyar narancs

Nemsokára tényleg lesz magyar narancs 

Eltűnhet a málna, terem a banán, új háziállatok lesznek a magyar mezőgazdaságban.

Infokom

 Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál

Új szelek fújnak a nagyvállalatoknál  

Habár az utóbbi években csökken a keresleti nyomás az IT munkaerőpiacon, a jó technológiai szakemberekre továbbra is egyre nagyobb szükség van.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo