Nem kavar be a kormány a futó reklámkampányokba

Nincs ok nagy ijedtségre a Magyar Reklámszövetség szerint, a településkép védelméről szóló új kormányrendelet valójában több mint három évet ad az új szabálynak való megfelelésre.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

A Magyar Reklámszövetség OOH (Közterület) Tagozata a hirdetőkben  kialakult értelmezési bizonytalanság miatt elkészítette állásfoglalását a kormány 104/2017. (IV.28.) Korm. rendelet településkép védelméről szóló törvény reklámok közzétételével kapcsolatos rendelkezéseinek végrehajtásával kapcsolatban.  A 2017. április 28-án megjelent és 30 napos hatállyal érvénybe lépő 104/2017 kormányrendelet a végrehajtási rendelete a tavaly elfogadott a településkép védelméről szóló 2016. évi LXXIV. törvénynek.

A rendelkezés 3 és fél évet ad a piacnak az új szabályozásnak való megfelelésre
A rendeletnek megfelelően a 30 nap elteltével, május 28-tól csak olyan ÚJ eszköz helyezhető ki, amely megfelel az abban foglalt kritériumoknak, mindemellett a régi, már meglévő és a településképi törvénynek nem megfelelő eszközök a szerződésük lejártáig, de legkésőbb 2020. december 31-ig változatlanul kint maradhatnak és az eddig megszokott módon használhatók - hangsúlyozza a Reklámszövetség állásfoglalása. A rendelkezés 3 és fél évet ad a piacnak az új szabályozásnak való megfelelésre, tehát 2021. január 1-től kell minden használatban lévő eszköznek megfelelnie az új paramétereknek.

A közterületen történő reklámozás lehetősége tehát nem szűnik meg, a tervezett kampányok zökkenőmentesen megvalósíthatók. A 3 és fél év elegendő időt biztosít a közterületi piac szereplőinek, hogy az új szabályozásnak megfeleljenek, és mindeközben teljesüljön az a kormányzati szándék is, hogy a reklámzaj csökkenjen.

Véleményvezér

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.
Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben

Újabb megszorítás a szenzációsnak ígért évben 

A betegek is pórul járnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo