Merre megy a mobil hirdetési piac?

A Berg Insight svéd telekommunikációs piacelemző cég öt előrejelzését tette közzé a mobil hirdetési piacra vonatkozóan.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A cég elemzése szerint a mobilszolgáltatók a hirdetés-támogatott üzleti modellek mentén fognak fejlődni. Az árérzékeny, alacsony jövedelemmel rendelkező fiatal felhasználók lehetnek majd azok, akik hirdetésbefogadással ingyenesen lebeszélhető perceket és szöveges üzeneteket kaphatnak - olvasható az ICT Press hírügynökség weboldalán.

Az okostelefonok növelni fogják a hagyományos internet hirdetési bevételeit. A mobil hirdetések eloszlása tekintetében pedig azt jósolja a Berg Insight, hogy nagy része a mobilkészülékeken keresztül internetezőktől fog származni. Az interneten hirdető cégek számára ezért létfontosságú lesz, hogy olyan kreatívokat készítsenek, melyek minél több készüléken és kijelzőn jeleníthetők meg.

A piacelemző szerint a "tétlen" képernyő óriási hirdetési lehetőségeket hordoz magában, hiszen felhasználók döntő többsége szinte mindenhová magával viszi mobilkészülékét és naponta többször is ellenőrzi annak kijelzőjét. A tétlen képernyőbe ágyazott hirdetések kiaknázása robbanásszerű hirdetési növekedéshez vezethet - írja az ICT Press.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo