Merre megy a mobil hirdetési piac?

A Berg Insight svéd telekommunikációs piacelemző cég öt előrejelzését tette közzé a mobil hirdetési piacra vonatkozóan.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A cég elemzése szerint a mobilszolgáltatók a hirdetés-támogatott üzleti modellek mentén fognak fejlődni. Az árérzékeny, alacsony jövedelemmel rendelkező fiatal felhasználók lehetnek majd azok, akik hirdetésbefogadással ingyenesen lebeszélhető perceket és szöveges üzeneteket kaphatnak - olvasható az ICT Press hírügynökség weboldalán.

Az okostelefonok növelni fogják a hagyományos internet hirdetési bevételeit. A mobil hirdetések eloszlása tekintetében pedig azt jósolja a Berg Insight, hogy nagy része a mobilkészülékeken keresztül internetezőktől fog származni. Az interneten hirdető cégek számára ezért létfontosságú lesz, hogy olyan kreatívokat készítsenek, melyek minél több készüléken és kijelzőn jeleníthetők meg.

A piacelemző szerint a "tétlen" képernyő óriási hirdetési lehetőségeket hordoz magában, hiszen felhasználók döntő többsége szinte mindenhová magával viszi mobilkészülékét és naponta többször is ellenőrzi annak kijelzőjét. A tétlen képernyőbe ágyazott hirdetések kiaknázása robbanásszerű hirdetési növekedéshez vezethet - írja az ICT Press.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo