Messenger cikkek


Még mindig erős, de visszaesőben a Facebook

Még mindig erős, de visszaesőben a Facebook 

Továbbra is a Facebook vezet a közösségimédia-marketing szinte minden területén. A  marketingesek elkezdtek reagálni az organikus eredmények csökkenésére, ugyanakkor hirdetésekben még most is mindent visz a kék platform – derül ki a Social Media Examiner 2019 Social Media Marketing Industry Report tanulmányából.
Social Media 2018: közösséget építünk

Social Media 2018: közösséget építünk 

A Piac & Profit Social Media 2018 című konferenciáján az online marketingszakma elismert szakemberei adtak képet arról, hol tart ez a terület, és milyen új eszközök, megoldások állnak rendelkezésünkre az irdatlanul gyors fejlődésben.
Jön a gyerekeknek szánt messenger

Jön a gyerekeknek szánt messenger 

Hiánypótló megoldást jelentett be a Facebook: egy Messengert, amit 6-12 éves gyerekek használhatnak, a szüleik felügyelete alatt.
Új hirdetés lehetőség: üzenet a Messengeren

Új hirdetés lehetőség: üzenet a Messengeren 

A Facebook az utóbbi időben inkább csökkentette a hirdetés típusok számát, hiszen sok korábbi hirdetést olvasztott össze. Péládul az eseményeket, a rajongógyűjtést és a bejegyzés aktvitást tette be az aktivitások alá. Közben a platformok és a lehetőségek bővültek, megjelent például több hirdetésen belül a Messenger, mint elhelyezés és Messenger, mint célfelület - írja a Közösségi Kalandozások blog.
Százezrekbe kerülhet egy óvatlan képmegosztás

Százezrekbe kerülhet egy óvatlan képmegosztás 

Alig egy évtizedes múltja van annak, hogy egy kattintással ismerősök százai láthatják képeinket. Amíg csak mi vagyunk a képen, és saját magunk rendelkezünk a bennünket ábrázoló képek megosztásáról, jogi szempontból kevésbé bír jelentőséggel, hogy mit töltünk fel.
Legtitkosabb vágyainkat is megtudja a chatbot

Legtitkosabb vágyainkat is megtudja a chatbot 

A social media térhódításával egyetlen kattintással nyomot hagyunk, azonnal beazonosíthatók vagyunk és a gép lassan előbb tudja, mire vágyunk, mint mi magunk. A Piac és Profit szakmai konferenciáján a Netlight Consulting Kft. ügyvezetője részletesen bemutatta, mit tud és mire használható a Messenger és a chatbot a céges világban. Bártfai Balázs arra hívta fel a figyelmet, hogy ezek immár önálló üzleti felületként alkalmasak az ügyfélélmény emelésére.
Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon

Cégmarketing: van még keresnivalójuk a kis- és középvállalkozásoknak a Facebookon 

A közösségi médiás marketing magyar guruja szerint a Facebook egyre inkább azon van, hogy a felhasználó mindent nála csináljon, ide értve a Messengeren történő vásárlást is. Ezzel nagy fejfájást okoz más oldalaknak, de lehetőségek sorát kínálja a kkv-knak. Ezekről is beszélt Lévai Richárd a Piac & Profit Cégmarketing - 2017 konferenciáján.
Ezekre keresnek rá a jövő fogyasztói a neten

Ezekre keresnek rá a jövő fogyasztói a neten 

A gyerekek világszerte kevesebbet kommunikálnak, játszanak és kisebb a hozzáférésük a felnőtt tartalmakhoz a számítógépeken, mint egy évvel ezelőtt, de több oldalt nyitnak meg, amelyek a kábítószerekről, az alkoholról és a cigarettáról szólnak - áll a Kaspersky Lab jelentésében.
Az Instant Message 8 etikett szabálya

Az Instant Message 8 etikett szabálya 

Az IM gyorsasága mellett, a legkötetlenebb írásbeli kommunikációs mód. Egy sajátos határterület, ahol röviden, írásban „társalgunk”, ezért óhatatlanul túlzott kötetlenségre is csábít.
Márciusban jön a chates vásárlás

Márciusban jön a chates vásárlás 

Márciustól az Egyesült Államokban már a Viber csevegéseken belül is lehetőség lesz mobilos vásárlásra. Az instant vásárlást a világ többi részén ezt követően fokozatosan vezeti be idén a Viber. Az Instagram és a Messenger is beszáll az e-kereskedelembe.

Jönnek a hirdetések a Messengerre is 

Újabb komoly hirdetési platformot nyit a vállalkozások számára a Facebook: jönnek a hirdetések a Messenger üzenetküldő alkalmazásra is.

A Messenger sem lesz már a régi 

Fizetési lehetőség, megosztás és hirdetés érkezik a Messengerhez - számol be szakértőnk, Lévai Richard. Indulhat a fizetett feliratkozó gyűjtés ezen a platformon is!
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Tudatos fogyasztást céloznak a Sharity fejlesztései

Tudatos fogyasztást céloznak a Sharity fejlesztései 

A fenntarthatósági célok eléréséhez nemcsak a CO2-kibocsátást, hanem a felesleges, mértéktelen fogyasztást is csökkentenünk kell.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Az ingatlan és a részvény jobb a kötvénynél?

Az ingatlan és a részvény jobb a kötvénynél? 

A kötvények és betétek korának vége a magas infláció miatt, az infláció elleni védelmet ingatlanalapokkal és részvényalapokkal lehet biztosítani hosszabb távon.
Megéri inkább büntetést fizetni kiberbiztonsági fejlesztések helyett?

Megéri inkább büntetést fizetni kiberbiztonsági fejlesztések helyett? 

Sokáig nem hitték el a cégek, hogy tényleg jönnek a szigorúbb kiberbiztonsági szabályozások, sokan pedig a kivárásra, megúszásra játszottak.

Pénzszerzés

Nyílik a pénzcsap, akár 200 millió forint támogatást is lehet szerezni

Nyílik a pénzcsap, akár 200 millió forint támogatást is lehet szerezni  

Az Agrárminisztérium 50 milliárd forintos forrással hirdette meg a "Feldolgozó üzemek fejlesztésének támogatása" című felhívást, amelynek keretében a feldolgozóüzemek és kistermelők élelmiszer előállításhoz kapcsolódó kisebb beruházásait támogatja.

Adózás

Illegális dohányosokra utazik a NAV

Illegális dohányosokra utazik a NAV 

Július elején megkezdődött a dohánylevelek betakarításának szezonja.

Gazdaság

Van egy kis gond a magyar dinnyével

Van egy kis gond a magyar dinnyével  

Piaci nehézséget okoz a kánikula miatt korábban érő dinnye. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo