Új hirdetés lehetőség: üzenet a Messengeren

A Facebook az utóbbi időben inkább csökkentette a hirdetés típusok számát, hiszen sok korábbi hirdetést olvasztott össze. Péládul az eseményeket, a rajongógyűjtést és a bejegyzés aktvitást tette be az aktivitások alá. Közben a platformok és a lehetőségek bővültek, megjelent például több hirdetésen belül a Messenger, mint elhelyezés és Messenger, mint célfelület - írja a Közösségi Kalandozások blog.

Messengerre, mint célfelületre már Facebookból, Instagramból és Messenger nyitóoldalról is tudunk vinni forgalmat olyan különböző hirdetés típusokból, mint a forgalom, a konverzió, bejegyzések, stb.

Ez bővült most egy továbbival, az Üzenetek (Messages) hirdetési céllal. Ez a Facebook besorolásában a Megfontolási fázisba került, de természetesen különböző célokra használható attól függően, hogy a célcsoportunk hol található éppen a vásárlási folyamatban. Magában a hirdetésben célzás és kreatív szinten ugyanazok a lehetőségek vannak, mint ha a Forgalom típust választottuk volna. Ok, de akkor mi a különbség? Mi értelme egy új hirdetési típusnak?

Kép: Közösségi Kalandozások

Az, hogy új optimalizálást kaptunk vele. Az Üzenetek típusú hirdetéseket ugyanis tudjuk Válaszokra optimalizálni. Pontosabban csak erre tudjuk. Vagyis itt azoknak próbálja megjeleníteni a Facebook a hirdetéseinket, akik valószínűleg elkezdenek beszélgetni velünk Messengeren.

Persze, ha ilyen hirdetést futtatunk, nem árt ha van egy Messenger botunk, ami tudja fogadni és kezelni a beérkező felhasználókat - hívja fel a figyelmet Lévai Richárd, social media szakértő.

Mit tud a chatbot?

A chatbotok legnagyobb előnye, hogy a platform már ott van a zsebünkben. Nem kell külön telepíteni, bármelyik csevegő alkalmazás (Messenger, Viber, Skype) velünk van a telefonunkon. Nem kell pötyögni, főleg nem mobilon – néhány kattintás után szinte minden kiderül rólunk, mit akarunk vásárolni, milyen az érdeklődésünk, hova utaznánk, hol ennénk vagy innánk, és már érkeznek is az ajánlatok. Ami viszont előny, hogy ezek az ajánlatok pontosan megfelelnek érdeklődésünknek, személyre szabottak, így nem tekintjük bosszantó reklámnak, vagy spamnek – ismertet meg a legfontosabb tudnivalókkal Bártfai Balázs a Piac és Profit konferenciáján, amiről itt olvashatnak bővebben.

címlapkép: Flickr

Személyként viselkednek a márkák a csetappokon
A fiatalok többet lógnak a csetappokon, mint az interneten. Nem véletlen, hogy a cégek ide is egyre inkább be akarnak törni. Új célcsoportok elérésére törekednek a csetalkalmazásokban.

Véleményvezér

A Visegrádi Négyek közül Magyarország fogadta be a legkevesebb ukrán menekültet

A Visegrádi Négyek közül Magyarország fogadta be a legkevesebb ukrán menekültet 

A magyar humanitárius segítség az ukránoknak minimális.
Mikor van karácsony Orbán Viktor szerint?

Mikor van karácsony Orbán Viktor szerint? 

Az ortodox karácsony januárban van, a nyugati keresztény pedig decemberben.
Egy ország jólétének alapja, hogy van-e egy erős jómódú középosztálya

Egy ország jólétének alapja, hogy van-e egy erős jómódú középosztálya 

Hiányoznak az alapfeltételei egy jóléti Magyarországnak.
Hadházy Ákos olyan gyerekintézményt talált, ahol luxusban fürdenek a kicsik

Hadházy Ákos olyan gyerekintézményt talált, ahol luxusban fürdenek a kicsik 

Az állam kiegyensúlyozó szerepe felborult.
Több ezer szíriai menekült indult haza Törökországból

Több ezer szíriai menekült indult haza Törökországból 

A szírek hazavágynak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo