Új hirdetés lehetőség: üzenet a Messengeren

A Facebook az utóbbi időben inkább csökkentette a hirdetés típusok számát, hiszen sok korábbi hirdetést olvasztott össze. Péládul az eseményeket, a rajongógyűjtést és a bejegyzés aktvitást tette be az aktivitások alá. Közben a platformok és a lehetőségek bővültek, megjelent például több hirdetésen belül a Messenger, mint elhelyezés és Messenger, mint célfelület - írja a Közösségi Kalandozások blog.

Messengerre, mint célfelületre már Facebookból, Instagramból és Messenger nyitóoldalról is tudunk vinni forgalmat olyan különböző hirdetés típusokból, mint a forgalom, a konverzió, bejegyzések, stb.

Ez bővült most egy továbbival, az Üzenetek (Messages) hirdetési céllal. Ez a Facebook besorolásában a Megfontolási fázisba került, de természetesen különböző célokra használható attól függően, hogy a célcsoportunk hol található éppen a vásárlási folyamatban. Magában a hirdetésben célzás és kreatív szinten ugyanazok a lehetőségek vannak, mint ha a Forgalom típust választottuk volna. Ok, de akkor mi a különbség? Mi értelme egy új hirdetési típusnak?

Kép: Közösségi Kalandozások

Az, hogy új optimalizálást kaptunk vele. Az Üzenetek típusú hirdetéseket ugyanis tudjuk Válaszokra optimalizálni. Pontosabban csak erre tudjuk. Vagyis itt azoknak próbálja megjeleníteni a Facebook a hirdetéseinket, akik valószínűleg elkezdenek beszélgetni velünk Messengeren.

Persze, ha ilyen hirdetést futtatunk, nem árt ha van egy Messenger botunk, ami tudja fogadni és kezelni a beérkező felhasználókat - hívja fel a figyelmet Lévai Richárd, social media szakértő.

Mit tud a chatbot?

A chatbotok legnagyobb előnye, hogy a platform már ott van a zsebünkben. Nem kell külön telepíteni, bármelyik csevegő alkalmazás (Messenger, Viber, Skype) velünk van a telefonunkon. Nem kell pötyögni, főleg nem mobilon – néhány kattintás után szinte minden kiderül rólunk, mit akarunk vásárolni, milyen az érdeklődésünk, hova utaznánk, hol ennénk vagy innánk, és már érkeznek is az ajánlatok. Ami viszont előny, hogy ezek az ajánlatok pontosan megfelelnek érdeklődésünknek, személyre szabottak, így nem tekintjük bosszantó reklámnak, vagy spamnek – ismertet meg a legfontosabb tudnivalókkal Bártfai Balázs a Piac és Profit konferenciáján, amiről itt olvashatnak bővebben.

címlapkép: Flickr

Személyként viselkednek a márkák a csetappokon
A fiatalok többet lógnak a csetappokon, mint az interneten. Nem véletlen, hogy a cégek ide is egyre inkább be akarnak törni. Új célcsoportok elérésére törekednek a csetalkalmazásokban.

Véleményvezér

Ilyet még nem láttunk, amikor mindenki előre néz, csak a magyarok hátra

Ilyet még nem láttunk, amikor mindenki előre néz, csak a magyarok hátra 

A világjárvány idején az emberek visszafogták autóvásárlásaikat Európában. Az elmaradást mindenütt pótolják, kivétel nálunk.
Pert nyert Hadházy Ákos az állam ellen

Pert nyert Hadházy Ákos az állam ellen 

A független képviselő különös módon, de úgy tűnik egyedül több borsot tör Orbán Viktor orra alá, mint az egész ellenzék együttvéve.
Nincs pénze a gazdáknak, csak féláron veszik tőlük a búzát és a kukoricát

Nincs pénze a gazdáknak, csak féláron veszik tőlük a búzát és a kukoricát 

Úgy tűnik az idén egyedül a repcetermelők számíthatnak nyereségre.
A magyarok spórolása miatt nem teljesülnek a tervezett áfa bevételek

A magyarok spórolása miatt nem teljesülnek a tervezett áfa bevételek 

A megszorítások, extraadók ellenére továbbra is sok helyen lyukas a költségvetés. A tervezett áfa bevételek és a valóság között szakadék tátong.
Már a románok után kullogunk, ha megnézzük mennyit költünk az üzletekben

Már a románok után kullogunk, ha megnézzük mennyit költünk az üzletekben 

Már nominálisan is kevesebbet tud költeni egy magyar polgár a boltokban, mint egy román. Ráadásul a magyar a pénzéért még kevesebbet is kap a hipermagas itthoni áfa miatt.
A bíróság szerint ellopta ugyan a közmunkások bérének a felét, de azért maradhat polgármester

A bíróság szerint ellopta ugyan a közmunkások bérének a felét, de azért maradhat polgármester 

Bízzuk nyugodtan kecskére a káposztát, ez a magyar jogállamiság legújabb mérföldköve.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo