Ppc cikkek
![5 dolog, amit érdemes figyelni, ha PPC ügynökséget választasz](https://piacesprofit.hu/i/1/b/2/b/8/5/5/b/3/c/e/7/0/2/4/9/9/0/7/6/5-dolog-amit-erdemes-figyelni-ha-ppc-ugynokseget-valasztasz_md.jpg)
5 dolog, amit érdemes figyelni, ha PPC ügynökséget választasz
Egy PPC ügynökség jellemzően a fizetett hirdetéseidet (Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) kezeli. Ezekhez a platformokhoz bizony mély és naprakész tudás szükséges, legalábbis, ha az a célod, hogy bevételt is generáljanak neked év végére.
![PPC vagy SEO? Kinek, mikor melyik a jó választás?](https://piacesprofit.hu/i/3/6/f/8/5/a/e/d/9/9/7/6/a/d/8/9/7/f/b/1/ppc-vagy-seo-kinek-mikor-melyik-a-jo-valasztas_md.jpg)
PPC vagy SEO? Kinek, mikor melyik a jó választás?
Kétségtelen, hogy ma már az online életben nem megyünk semmire megfelelő marketing nélkül. A tökéletes stratégia rendkívül fontos ahhoz, hogy szolgáltatásainkat vagy termékeinket értékesíteni tudjuk a világhálón.
![Mik a jó fizetett hirdetések alapelvei?](https://piacesprofit.hu/i/0/b/6/f/c/e/9/d/a/7/d/3/b/8/3/4/1/7/6/f/mik-a-jo-fizetett-hirdetesek-alapelvei_md.jpg)
Mik a jó fizetett hirdetések alapelvei?
A BP Digital SEO ügynökség közel 47 hete tart csapat reggeliket marketing szakemberek, vállalkozók bevonásával. A legutóbbi alkalmon Fodor Ákos PPC specialistát, a Markestic digitális ügynökség vezetőjét látták vendégül, aki a szakmájáról és annak gyakorlati felhasználásáról mesélt. Kiderült, hogy milyen szempontok szerint dolgozik egy jó PPC szakember, és mindez milyen összeköttetésben áll a keresőoptimalizálással.
![Lehet-e védjegy a kulcsszó?](https://piacesprofit.hu/i/4/6/8/c/7/5/5/7/2/c/e/4/4/5/1/9/b/b/d/c/lehet-e-vedjegy-a-kulcsszo_md.jpg)
Lehet-e védjegy a kulcsszó?
Az elmúlt években olyan formabontó online hirdetési lehetőségek jöttek létre, amelyek nemcsak a reklámszakembereket, hanem a jogászokat is új kihívások elé állították. Hogyan lesz hirdetőből védjegybitorló? Mit tehetünk, ha más a márkanevünkkel hirdet? Mik az AdWords buktatói a hirdetők és a védjegyjogosultak számára? Többek között ezeket a kérdéseket tekintik át Rózsavölgyi Márk és Papp Gábor, a DLA Piper Magyarország munkatársai az ügyvédi iroda blogja, az Advocatus legújabb bejegyzésében.
![Új hirdetés lehetőség: üzenet a Messengeren](https://piacesprofit.hu/i/8/6/9/0/6/f/2/5/3/0/4/7/9/7/8/7/8/e/a/6/uj-hirdetes-lehetoseg-uzenet-a-messengeren_md.jpg)
Új hirdetés lehetőség: üzenet a Messengeren
A Facebook az utóbbi időben inkább csökkentette a hirdetés típusok számát, hiszen sok korábbi hirdetést olvasztott össze. Péládul az eseményeket, a rajongógyűjtést és a bejegyzés aktvitást tette be az aktivitások alá. Közben a platformok és a lehetőségek bővültek, megjelent például több hirdetésen belül a Messenger, mint elhelyezés és Messenger, mint célfelület - írja a Közösségi Kalandozások blog.
![Ezek voltak 2017 legnagyobb kihívásai marketing területen](https://piacesprofit.hu/i/4/4/f/1/7/7/6/a/6/0/4/2/4/e/d/a/3/9/d/7/ezek-voltak-2017-legnagyobb-kihivasai-marketing-teruleten_md.jpg)
Ezek voltak 2017 legnagyobb kihívásai marketing területen
Sokan azt gondolják, hogy egy nagyvállalati digitális marketing a legkönnyebb dolog a világon. Óriási marketing büdzsék, kiszervezett folyamatok, kiépített brand. Milyen nehézség is lenne egy ilyen környezetben? A 7blog megkérdezett 20 nagyvállalati marketing vezetőt arról, hogy mi volt 2017-ben a legnagyobb kihívás számukra a digitális marketing területén.