5 dolog, amit érdemes figyelni, ha PPC ügynökséget választasz

Egy PPC ügynökség jellemzően a fizetett hirdetéseidet (Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) kezeli. Ezekhez a platformokhoz bizony mély és naprakész tudás szükséges, legalábbis, ha az a célod, hogy bevételt is generáljanak neked év végére.

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy PPC ügynökség jellemzően a fizetett hirdetéseidet (Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) kezeli. Ezekhez a platformokhoz bizony mély és naprakész tudás szükséges, legalábbis, ha az a célod, hogy bevételt is generáljanak neked év végére. Azért bízol meg ilyen ügynökségeket, mert:

1, vagy nem tudsz még egy főállású szakembert megfizetni.

2, vagy szükséged van arra az extra tudásra, ami csak egy ilyen ügynökségnél érhető el.

Az első pont gondolat érthető, de a második némi magyarázatra szorul, így ezt kifejtem picit. Egy ügynökségnél jellemzően több kolléga számos ügyfél kampányain dolgozik. Így viszonylag sok iparágból, nagy mennyiségű tudás halmozódik fel a cégen belül, amiből minden egyes ügyfél profitálhat.

Összeszedtük, hogy mire érdemes figyelni, amikor PPC ügynökséget választ az ember.

1, Transzparencia

Legyen lehetőség a hirdetési fiókodba betekinteni. Tudj mindig róla, hogy mit és miért csinál az ügynökség. Legyenek rendszeres meetingek.

2, Support lehetőség

Kivel fogom tudni tartani a kapcsolatot? A legtöbb ügynökségnél un. Support szolgáltatás működik, ami annyit jelent, hogy nem csak egy ember látja az emailjeimet, így bármikor, ha valaki szabadságon van, vagy beteg, más is át tudja venni a feladatok intézését.

3, Árazás

Ami túl szép, hogy igaz legyen, az valószínűleg nem az. Ahogy az élet más területén is, a magasabb ár mellé magasabb minőség is társul. Ez megnyilvánulhat szakmai tudásban, komunikációban, extra szolgáltatásokban, stb…

4, KPI-ok

Azaz olyan mutatószámok, amik üzletileg kiemelten fontosak. Egy PPC kampány esetében ezek a konverziós költség, ROAS, konverziós arány. Az ügynökség elsődlegesen ezekre fókuszáljon és csak másodsorban az elérésre és az átkattintási arányra.

5, Specifikus ügynökség?

A mindenhez értő emberek gyakorta nem igazán értenek mélyen semmihez. Ezt jól példázza Mekk Elek figurája is. Ha csak egy PPC ügynökségre van szükséged, akkor ne un. Full Service ügynökséget válassz magadnak. Hidd el, hogy egy jó PPC ügynökség megbízhatóbb választás, mint egy nagy mindennel is foglalkozó ügynökség.

+1 Extra - A kémia

Ha a fenti feltételek teljesünk, akkor már csak arról kell megbizonyosodni, hogy szimpatikus-e a csapat, akivel dolgozni fogtok. Ez nagyon egyszerű, kérj személyes, vagy COVID biztos online meeting lehetőséget. Beszélgess a csapattal 15-20 percet és ha úgy érzed, hogy egy húron pendültök mind üzletileg, mind pedig emberileg, akkor nagy valószínűség szerint nem fogsz mellényúlni.

 

Véleményvezér

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.
Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo