5 dolog, amit érdemes figyelni, ha PPC ügynökséget választasz

Egy PPC ügynökség jellemzően a fizetett hirdetéseidet (Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) kezeli. Ezekhez a platformokhoz bizony mély és naprakész tudás szükséges, legalábbis, ha az a célod, hogy bevételt is generáljanak neked év végére.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy PPC ügynökség jellemzően a fizetett hirdetéseidet (Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) kezeli. Ezekhez a platformokhoz bizony mély és naprakész tudás szükséges, legalábbis, ha az a célod, hogy bevételt is generáljanak neked év végére. Azért bízol meg ilyen ügynökségeket, mert:

1, vagy nem tudsz még egy főállású szakembert megfizetni.

2, vagy szükséged van arra az extra tudásra, ami csak egy ilyen ügynökségnél érhető el.

Az első pont gondolat érthető, de a második némi magyarázatra szorul, így ezt kifejtem picit. Egy ügynökségnél jellemzően több kolléga számos ügyfél kampányain dolgozik. Így viszonylag sok iparágból, nagy mennyiségű tudás halmozódik fel a cégen belül, amiből minden egyes ügyfél profitálhat.

Összeszedtük, hogy mire érdemes figyelni, amikor PPC ügynökséget választ az ember.

1, Transzparencia

Legyen lehetőség a hirdetési fiókodba betekinteni. Tudj mindig róla, hogy mit és miért csinál az ügynökség. Legyenek rendszeres meetingek.

2, Support lehetőség

Kivel fogom tudni tartani a kapcsolatot? A legtöbb ügynökségnél un. Support szolgáltatás működik, ami annyit jelent, hogy nem csak egy ember látja az emailjeimet, így bármikor, ha valaki szabadságon van, vagy beteg, más is át tudja venni a feladatok intézését.

3, Árazás

Ami túl szép, hogy igaz legyen, az valószínűleg nem az. Ahogy az élet más területén is, a magasabb ár mellé magasabb minőség is társul. Ez megnyilvánulhat szakmai tudásban, komunikációban, extra szolgáltatásokban, stb…

4, KPI-ok

Azaz olyan mutatószámok, amik üzletileg kiemelten fontosak. Egy PPC kampány esetében ezek a konverziós költség, ROAS, konverziós arány. Az ügynökség elsődlegesen ezekre fókuszáljon és csak másodsorban az elérésre és az átkattintási arányra.

5, Specifikus ügynökség?

A mindenhez értő emberek gyakorta nem igazán értenek mélyen semmihez. Ezt jól példázza Mekk Elek figurája is. Ha csak egy PPC ügynökségre van szükséged, akkor ne un. Full Service ügynökséget válassz magadnak. Hidd el, hogy egy jó PPC ügynökség megbízhatóbb választás, mint egy nagy mindennel is foglalkozó ügynökség.

+1 Extra - A kémia

Ha a fenti feltételek teljesünk, akkor már csak arról kell megbizonyosodni, hogy szimpatikus-e a csapat, akivel dolgozni fogtok. Ez nagyon egyszerű, kérj személyes, vagy COVID biztos online meeting lehetőséget. Beszélgess a csapattal 15-20 percet és ha úgy érzed, hogy egy húron pendültök mind üzletileg, mind pedig emberileg, akkor nagy valószínűség szerint nem fogsz mellényúlni.

 

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo