ügynökség cikkek


5 dolog, amit érdemes figyelni, ha PPC ügynökséget választasz

5 dolog, amit érdemes figyelni, ha PPC ügynökséget választasz 

Egy PPC ügynökség jellemzően a fizetett hirdetéseidet (Google Ads, Facebook, Instagram, LinkedIn, Twitter) kezeli. Ezekhez a platformokhoz bizony mély és naprakész tudás szükséges, legalábbis, ha az a célod, hogy bevételt is generáljanak neked év végére.
Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni

Hinora Ferenc: Tudni kell delegálni és vitázni 

Precíz stratéga, tudatos és hiú. Hinora Ferenc, a Magyar Marketing Szövetség májusban újraválasztott elnöke azt mondja, ezek a tulajdonságai predesztinálták arra, hogy innovatív szakemberré váljon, és mindezek a tulajdonságai tették jó cégvezetővé. A Hinora Marketing Group (HMG) sikere viszont a csapat teljesítményén múlott és múlik ma is.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Adózás

Zugboltot számolt fel a NAV

Zugboltot számolt fel a NAV  

Élelmiszerek és háztartási termékek mellett cigaretta is kapható volt a hevesi lakóházból kialakított zugboltban.

Jogi kisokos

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt

A magyar vállalatok háromnegyede felkészületlenül áll az unió MI-rendelete előtt  

Az új EU AI-rendelet alapjaiban változtathatja meg, hogyan használhatják a vállalatok a mesterséges intelligenciát.

Cégblog

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka

Vaskos veszteséget hozott össze a Magyarországra készülő kínai autómárka  

Az elektromos autókat gyártó kínai NIO bevétele 22 százalékkal, vesztesége 30 százalékkal nőtt.

Klímablog

Használt járművekben gondolkodnak a cégek

Használt járművekben gondolkodnak a cégek  

A költségek kontrollálása világszerte egyre nagyobb kihívást jelent.

Gazdaság

Ellenszélben a magyar gazdaság

Ellenszélben a magyar gazdaság 

Egyre nehezebb külső körülmények akadályozzák a magyar gazdaságot.

Infokom

Bedurvultak az online csalók

Bedurvultak az online csalók  

Az elmúlt hetekben a Netflix előfizetőit, a WizzAir utasait, a Google felhasználóit, valamint az MBH Bank ügyfeleit vették célba.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo