A mobil eszközök térhódítása visszafordíthatatlan folyamat, amely mellett egy vállalkozás sem mehet el tétlenül, hogyha lépést szeretne tartani a korral. A Google statisztikái szerint többen keresnek a mobil telefonjukról, mint asztali gépekről, illetve az online videók több, mint a felét már mobilról nézik a felhasználók. Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a mobil eszközökön alapuló marketing kampánystratégiákban és hirdetésekben is.
Az MTT Média 2016 június óta indította el előadássorozatát a Google Magyarországgal együttműködve havi két alkalommal, ahol a jövő digitális trendjeit mutatja be egy-egy rendezvényen. Az rendezénysorozat legutóbbi témájának fókuszában a mobil trendek álltak, melyet augusztus 16-án mutattunk be. A programot Kocsis Márk, az MTT Média digitális vezetője nyitotta meg, aki pár szóban bemutatta az ügynökséget, egyben üdvözölte a több mint százhúsz fős közönséget. A megnyitó előadást Boros Botond, a Google Magyarország marketing vezetője követte, aki a mobil eszközök és hirdetések térhódításáról, illetve legfontosabb marketing előnyeiről beszélt. A mobilos kampánystratégia, piackutatás, és mobilfelhasználói élmény növeléséről, illetve a mobilkampányok jelentőségéről Molnár Tamás, az MTT Média PPC vezetője adott elő. Az előadó egy nyereményjátékkal is meglepte a közönséget, amelyhez az előadás témájához kapcsolódva mobil telefonon, egy online alkalmazáson keresztül csatlakozhattak a résztvevők, a főnyeremény egy díjmentes, egész napos képzési lehetőség volt.
Az előadássorozat folytatódik augusztus 30-án! A részletekért és a jelentkezéshez kattints ide! >> http://goo.gl/TZEQq3