Mobileszközök cikkek


6+1 marketing trend 2017-re

6+1 marketing trend 2017-re 

A minden területen végbemenő digitalizáció, a valós konverziókkal lenyűgöző Big Data-ra épülő megoldások és az élet minden területén tetten érhető „mobileszköz-hegemónia” kihívásokat tartogat a megbízók számára is.
Ideje odafigyelni a mobilra

Ideje odafigyelni a mobilra 

Fordulat az e-kereskedelemben: a Criteo kutatási eredményei szerint hamarosan több vásárlás történik mobilon, mint asztali gépen. Az e-kereskedelmi vállalatok számára itt az idő, hogy még inkább a mobil üzletágra fókuszáljanak.
A jövő digitális trendjei az MTT Akadémián: A mobil eszközök forradalma

A jövő digitális trendjei az MTT Akadémián: A mobil eszközök forradalma 

Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a mobil eszközökön alapuló marketing kampánystratégiákban és hirdetésekben is. Egy ingyenes rendezvényen ismerhetjük meg a legújabb trendeket!
Miért nem halnak ki a régi technológiák?

Miért nem halnak ki a régi technológiák? 

Állandó piaci rés, ami kiaknázható vagy múló hóbort a tech-nosztalgia? Meg vagyunk róla győződve, hogy az új technológiák kiváltják és megszüntetik a régieket. De ez nem minden esetben van így. A zenei antikváriumokban jól megy a bakelitlemezek forgalma. Nemcsak Budapesten, hanem világszerte. És nemcsak ez az egyetlen régi technológia, ami divatját éli manapság.
Már lenyomta a mobil a netet - de nem nálunk

Már lenyomta a mobil a netet - de nem nálunk 

A világ másik felén már többségben vannak az okostelefonon vásárlók a hagyományos netes költéshez képest. Mifelénk még van hova fejlődni, de csak idő kérdése, hogy átbillenjen az arány.
Mi legyen a céges mobillal a nyaralás alatt?

Mi legyen a céges mobillal a nyaralás alatt? 

Bármennyire nem ajánlott, előfordulhat, hogy a nyaralás alatt is rá-rá kell pillantanunk a céges mobilra. Megválaszolunk néhány levelet, elintézünk pár dolgot. Hogyan tudjuk mindezt kényelmesen és biztonságosan menedzselni? A NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet ezzel kapcsolatban ad néhány tanácsot.
Már nem lesz több online vásárló?

Már nem lesz több online vásárló? 

Habár jelentősen bővült tavaly is az online kereskedelem, egyre kevesebb az új fogyasztó a piacon, ezért a webshopoknak arra kell koncentrálniuk, hogy ügyfeleik rendszeresen visszatérjenek hozzájuk. Az új menő trend a mobil, egyre többen vásárolnak okoseszközökről, erre érdemes lehet „ráfeküdni”.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Költségkímélés

Nagyon megy a nyugdíj- és az egészségpénztáraknak

Nagyon megy a nyugdíj- és az egészségpénztáraknak 

A harmadik negyedévben sem állt meg az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári befizetések növekedése.

Adózás

Ravasz áfacsalók buktak – így tüntettek el több mint 1 milliárd forintot

Ravasz áfacsalók buktak – így tüntettek el több mint 1 milliárd forintot  

Autóversenyzők és mintegy félszáz társuk ellen indult büntetőeljárás 1,2 milliárd forintos adóhiány miatt.

Jogi kisokos

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását

Megnehezítette a Kúria a hatósági döntések bíróság előtti megtámadását 

Minap meghozott jogegységi határozatában a Kúria döntött arról, hogy egy közigazgatási pert indító személy meddig változtathatja meg a keresetét.

Cégblog

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa  – Klasszis Podcast

Akadálymentesítés az értékteremtés egyik kulcsa – Klasszis Podcast 

Beszélgetés a Magyar Telekom sokszínűségi és esélyegyenlőségi szakértőjével, Jakab Judittal és Dr. Balogh Virág szabályozási vezetőjével.

Gazdaság

Jó munkáltató akar lenni? Erre van igazán szüksége a magyar dolgozóknak

Jó munkáltató akar lenni? Erre van igazán szüksége a magyar dolgozóknak  

Egy bizonytalan gazdasági környezetben a stabilitás és kiszámíthatóság iránti igény került előtérbe.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo