Mobilmarketing cikkek

hirdetés

4 figyelemre méltó közösségi média trend

4 figyelemre méltó közösségi média trend

Talán már megvan az egyetértés abban, hogy a jól összerakott közösségi média megjelenés segíthet új üzleti közönséget elérni, és a több terméket eladni. Az alábbi tippekkel abban tudunk segíteni, hogy hol és hogyan tudjuk a legjobban reklámozni, hogy a költségvetésből a legtöbbet hozzuk ki.
Mobilos élmény: hogyan profitálhatnak ebből a cégek?

Mobilos élmény: hogyan profitálhatnak ebből a cégek?

Mi kell a kiemelkedő mobilos élmény biztosításához? A Google új kutatása kimutatta, hogy ugyan a fogyasztók számára rendkívül fontos a mobilos weboldalak gyorsasága és használhatósága, a vállalkozásoknak nem sikerül teljesíteniük a fogyasztói elvárásokat. 316 európai kiskereskedelmi, utazási és pénzügyi céget hasonlítottak össze, hogy megtudják, mely területeken maradnak el a várakozásoktól a fogyasztói élmények.
Tömegeket lehet elérni a mobilos hirdetésekkel

Tömegeket lehet elérni a mobilos hirdetésekkel

A mobilhirdetések egyre elterjedtebbé válnak hazánkban, amikkel mára tömegeket lehet elérni. Jelenleg a mobiljukon netet használók 79 százaléka, azaz 2,9 millió fő szokott készülékén mobilhirdetésekkel találkozni. Számukra fontosabb, hogy egy mobilreklám tájékoztasson, mint hogy szórakoztató legyen – derült ki egy kutatásból.
VR, big data, mobil – technika nélkül már nincs marketing?

VR, big data, mobil – technika nélkül már nincs marketing?

A technológia ma az üzleti élet minden területére komoly hatással van, nem kivétel ez alól a marketing sem. Lássunk néhány fontos trendet, ami utat mutathat, hogy is tervezzünk jövőre!
A jövő digitális trendjei az MTT Akadémián: A mobil eszközök forradalma

A jövő digitális trendjei az MTT Akadémián: A mobil eszközök forradalma

Hazánkban egyelőre kevesen élnek vele, de nagy lehetőségek vannak a mobil eszközökön alapuló marketing kampánystratégiákban és hirdetésekben is. Egy ingyenes rendezvényen ismerhetjük meg a legújabb trendeket!
hirdetés
Mobil vagy nem mobil: az itt a kérdés

Mobil vagy nem mobil: az itt a kérdés

Már több időt töltöttünk az okostelefonos böngészéssel, mint az asztali gépnél. Nem kérdés tehát, hogy vállalkozóként is foglalkozni kell a mobillal mint értékesítési csatornával. De figyeljünk rá, nehogy többet veszítsünk rajta, mint amit hozhat!
App nélkül esélye sincs egy étteremnek?

App nélkül esélye sincs egy étteremnek?

Nem létezik az az üzlet, amelynek nincs saját mobil applikációja. Erős kijelentésnek tűnhet elsőre, de a mutatók egyre inkább ezt az állítást igazolják, legyen szó világviszonylatról, vagy akár hazai piaci trendekről. Egyszerűen elengedhetetlen, hogy egy cégvezető tisztában legyen a felhasználói elvárásokkal. Régebben a csapból is az folyt, hogy „ha nem rendelkezik saját weboldallal, nem is létezik”, immár ez az örök érvényű kijelentés kiterjedt a mobil alkalmazásokra is.
Mobilmarketing: fontos az emberi hang

Mobilmarketing: fontos az emberi hang

A mobiltelefonokon folytatott marketing kampányok üzenetei közül a ügyfelek elsősorban az élmény- és program témájú üzeneteket részesítik előnyben, de nem bíznak a hangzatos exkluzív, prémium, és VIP kifejezésekkel tűzdelt ajánlatokban - derült ki a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség és a Magyar Telekom felméréséből.
Mobilmarketing: trükkök a sikerhez

Mobilmarketing: trükkök a sikerhez

Mostanra annyi ember használja mindennap az okostelefonját, hogy a cégeknek muszáj ott is elérhetőnek lenniük. Azonban nemcsak többet szörföznek az emberek telefonról, de máshogy is keresnek. Szakértői tippeket adunk, hogy itt is előkelő helyen legyen a találati listában!
Kinek kell mobilalkalmazás?

Kinek kell mobilalkalmazás?

A napjainkban széles körben elterjedt okostelefonoknak köszönhetően egyre több magyar nyelvű mobil alkalmazást találunk a különböző online szoftveráruházakban. Annak ellenére, hogy egy mobil alkalmazás rendkívül hasznos lehet cégünk számára, érdemes megfontolni, hogy szükségünk van-e rá. Szakértőnk segít!
hirdetés

A mobil lesz a jövő marketing-csodafegyvere

Még mindig tartanak a big datától a marketingesek, de már legalább látják mire jó. A legtöbben egyébként a mobilt tekintik a jövő marketing csodafegyverének, a közösségi médiumokat viszont egyre kevésbé tekintik bevételnövelő eszköznek.

Okoson jobb az app, mint a reklám

Egyre inkább előtérbe kerülnek az okos mobileszközök a digitális médiafogyasztásban, a cégek mégis csak alig-alig fordítanak figyelmet erre a szegmensre, ha pedig megteszik, azt sem hatékony formában.
hirdetés
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
hirdetés
hirdetés

Költségkímélés

Figyelmeztet az MNB: több ezer forint különbség van a számlacsomagoknál

Figyelmeztet az MNB: több ezer forint különbség van a számlacsomagoknál

Jelentős különbségek vannak a bankok és számlacsomagok között, és a fizetett díjakon évente akár több ezer forintot is meg lehet takarítani.

Pénzszerzés

Mi lesz a nyugdíjakkal?

Mi lesz a nyugdíjakkal?

Társadalmi egyeztetésre bocsátotta a kormány azt a nyúlfarknyi jogszabályt, amelyben kihirdeti a nyugdíjak megállapításához nélkülözhetetlen szorzószámot.

Jogi kisokos

Komoly jogi kérdést vet fel a mesterséges intelligencia terjedése

Komoly jogi kérdést vet fel a mesterséges intelligencia terjedése

Kit tekintünk a művek megalkotójának, az MI által létrehozott művekhez fűződnek-e szerzői jogok, és ha igen, azok kiket illetnek?

Cégblog

Nyugtatnak a németek: nincs rendszerszintű pénzügyi válság

Nyugtatnak a németek: nincs rendszerszintű pénzügyi válság

Az utóbbi hetek bankcsődjei nem jelentenek rendszerszintű pénzügyi válságot és nem fenyegetik recesszióval a német gazdaságot.

Klímablog

Naperőmű épült Szegednél

Naperőmű épült Szegednél

Az MVM Zöld Generáció Kft. 9,4 milliárd forintos beruházással 23,97 megawatt csúcs kapacitású naperőművet épített uniós támogatással Szeged határában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo