Öt tipp, hogyan gyűjtsünk követőket az Instagramon!

Mivel az Instagram szépen terjed itthon is, ráadásul egyre több cég használja, tényleg érdemes elmerülni benne. Azonban itt sem mindegy, hogyan fogunk hozzá a követők gyűjtéséhez: ehhez adunk most tippeket.

Ne hanyagoljuk el a többi közösségi oldalt sem - Kép: Pixabay

Magyarországon is egyre népszerűbbé válik az Instagram a cégek körében ezért nem érdemes elfeledkezni róla. Persze itt sem mindegy, kik követik az oldalunkat, hiszen értékes célközönságet szeretnénk gyűjteni. Lévai Richárd közösségi marketing szakértő ahhoz ad tippeket, hogyan gyűjtsünk követőket cégként az Instagramon? 

1. Oszd meg és uralkodj

Az Instagram is egy közösségi csatorna, egy újabb találkozási pont, ahol találkozik a márkánkkal valaki. Éppen ezért döntsük el, hogy itt milyen információkat fog kapni, és azt is, hogy ez miben lesz más, mint a többi felület? Az Instagram esetében könnyebb a dolog, hiszen a formátumból adódóan más lesz a tartalom, de akkor is találjuk ki előre, hogy milyen újdonságokat fognak itt kapni akik követnek. Erre persze hívjuk is föl az emberek figyelmét, és mondjuk el nekik a többi csatornádon, hogy milyen különleges információkért csatlakozzanak hozzánk Instagramon!

2. Értesítsd az embereket!

Van weboldalunk, Facebook, YouTube csatornánk, hírlevelünk, ezeken keresztül is hívjuk fel a célcsoport figyelmét arra, hogy fent vagyunk az Instagramon. Rakjunk ki egy képet a Facebookra, osszuk meg az Instagramon készített videót a YouTube-on, szúrjuk be a weboldaladba őket, írjunk egy hírlevelet, hogy kövessenek! Persze ne feledjük azt is megírni mellé, hogy miért lesz jó az embereknek, ha ezen a csatornán is követnek!

Óriási hiba lenne temetni a Facebookot
Egymás után jelennek meg a a Facebookot temető hírek. Wolf Gábor kisvállalati marketingszakértő szerint az elfordulás tőle óriási hiba lenne, mert a Facebook mint marketingeszköz csak most hatékony igazán, és főleg a kisvállalatoknak.
3. Az Instagramon is a tartalom a király

Ez a tipp ugyan minden felületre igaz, de itt a tartalom nem szöveges bejegyzés, hanem egy kép, vagy egy rövid videó. Éppen ezért keressünk új nézőpontokat, érdekes témákat, látványos, vagy éppen szép elemeket, amik egyrészt mint vizuális elemek élményt adnak, érdekesek, vagy elmesélnek egy sztorit. Fontos, hogy ne csak önmagában legyen érdekes, hanem kötődjön a cégünkhöz, a márkánkhoz, a termékünkhez, vagy éppen az iparághoz! És persze fontos, hogy a célcsoportodnak mindez érdekes legyen szép vagy akár szórakoztató.

(Itt bemutatunk öt trendet, amelyet követnie kell a sikeres online jelenléthez!)

4. Hashtag

Használjunk hashtageket, de ne vigyük túlzásba, nem kell minden videó és kép mellé 30-40 hashtag, de néhány olyan hasznos lehet, ami leírja a témát. Vezessünk be saját hashtageket is, például a termék nevét vagy a márkanevet.

5. Fotópályázat

Írjunk ki Instagramos fotópályázatot, ahol megadunk egy témát, és egy speciális, lehetőleg márkához köthető hashtaget. A fotópályázatról kommunikáljunk rendszeresen minden csatornán.

 További tippeket itt találhat!

Véleményvezér

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében

Friss ketchup volt a tettes a prágai magyar nagykövetség lefestésében 

A ketchup ártalmatlannak bizonyult.
Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra

Szőlőbirtok szőlő nélkül, hogy kell okosba lenyúlni 89 millió forintot borturizmusra 

Páratlan kilátás jár a NER-es birtok mellé.
Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak

Az Európai Csalásellenes Hivatal szerint 10 milliárd forintot kell visszafizetnie Magyarországnak 

Bajban a kulturális és innovációs miniszter.
Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen

Bulgáriával közösen repesztünk az utolsó helyen 

Európa végére süllyedtünk.
Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen

Hatalmasat kaszálhatnak a jómódúak az olcsó állami lakáshitelen 

Az ügyeskedők nagy korszaka jöhet.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo