Nyolc új lehetőség Facebook-hirdetésekhez

A legnagyobb közösségi oldal fejlesztői nem mentek el nyári szabadságra: több új lehetőség várja az üzleti felhasználókat. Összeszedtük a legfontosabb változásokat, amelyekre érdemes figyelnie a cégeknek.

Nem pihennek a fejlesztők - Kép: Pixabay

Nincs unalom a legnagyobb közösségi portál háza táján: az elmúlt hetekben több olyan újdonságot is bejelentettek, amelyek tágítják az üzleti felhasználók lehetőségeit. Lévai Richárd Facebook-marketing szakértő a legfontosabb változásokat gyűjtötte össze blogbejegyzésében.

A korábbi változásokról részletesebben itt olvashat!

1. Vásárlás gomb a hírfolyamban

Mint azt korábban megírtuk, már tesztelik a „Buy” gombot, ami azt jelenti, hogy ha valaki rákattint a hírfolyamban, nem kell elhagynia a befejezéshez. Még a fizetést is meg tudja oldani a Facebookon belül.

2. Garantált elérésű hirdetéseket vásárolhatunk hamarosan a Power Editorban

Reach and Frequency néven a prémium hirdetésekhez hasonló céllal vásárolhatunk hamarosan, garantált elérést. A szolgáltatás igénybevételéhez minimum 3 napos kampány kell, és olyan országokban fog elindulni a szolgáltatás, ahol legalább 1.5 millió felhasználó van.

3. A Business Manager már mindenkinek elérhető

Azok a cégek, akik több oldalt kezelnek, vagy más cégeknek is kezelnek oldalakat vagy hirdetéseket, komoly segítséget kapnak. A Business Managerben ugyanis egy helyen lehet kiosztani a különböző oldalakt és hirdetéseket a kollégáknak, részletesen beállíthatjuk, ki, mihez fér hozzá, és az ügyfelektől elég egyetlen hozzáférést kérni.

11 tipp, hogy többen olvassák Facebook posztunkat
A közösségi oldalakon folytatott kommunikációban kevés dolog érintette olyan súlyosan a cégeket, mint a Facebook-posztok elérésének korlátozása. Ha azt akarjuk, hogy sokan olvassák a bejegyzéseinket, mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk, de szerencsére van olcsóbb megoldás is.
4. Nagyobbak lettek a jobb oldali Facebook hirdetések

Az eddig használt 100 pixel szélességről 254 pixelesre nőttek a képek a jobb oldali hasáb hirdetéseinél.

5. Multi product ad: több terméket megjelenítő hirdetések

Azok akik Facebook API-t használó szoftveren kezelik a hirdetéseiket, megkaptak egy speciális hirdetési formátumot, amiben több kép jelenik meg egymás mellett, görgethető módon.

6. Továbbfejlesztett remarketing

A website audience (remarketing) új célzási opciókkal és kizárásokkal fog kiegészülni, például olyanokra tudunk célozni majd, akik egy ideje nem jártak a weboldalunkon. A remarketingről itt olvashat részletesebben.

7. Facebook Audience Insights

Különböző Facebook közösségek elemzésére és összeállítására használható ez az eszköz. Segítségével nagyon sok mindent megtudhatunk a Facebook oldalunk látogatóiról, vagy valamelyik listánkról, a konkurens Facebook oldalakról vagy akár a vásárlóikról is.

8. Megérkezik a hirdetéskezelő a mobiltelefonokra

Bár hirdetést nem fogunk tudni létrehozni, de ellenőrizni tudjuk majd mobilról a statisztikát, be tudjuk állítani a költségeket, ami azért nagy segítség bizonyos helyzetekben: ezeket fogja tudni a Facebook mobil hirdetés kezelője.

Így készüljünk fel a Facebook halálára!
Az IwIw vége megmutatta, milyen gyorsan derékba törhet egy közösségi oldal karrierje. Sok magyar cég már felfedezte a Facebookot, de mihez kezdhetnek, ha a piacvezető közösségi oldal is megroppan? Szakértők válaszoltak a kérdésre.

Véleményvezér

Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről

Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről 

Németország bekeményíthet Putyinnal szemben.
Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt

Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt 

Volna mit tanulnunk a lengyelektől.
Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója

Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója 

Egy szomorú pillanata a magyar gazdaságtörténelemnek.
Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire

Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire 

A magyarok több mint háromnegyede nem bízik az egészségügyben.
Dupla annyi különadót fizetett a Lidl az államnak, mint amennyi nyeresége lett

Dupla annyi különadót fizetett a Lidl az államnak, mint amennyi nyeresége lett 

Mohó volt az állam, ami elég gyakori probléma manapság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo