Végre napon belül is ütemezhetjük a Facebook-hirdetéseket

A Facebook régi hiányosságot pótolt: megérkezett a napon belüli időzítés is. Jelenleg csak Power Editorban érhető el a funkció, de ott szinte minden fiókban megjelent.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A funkció lényege az, hogy be tudjuk állítani pár mozdulattal azt, hogy a hirdetésünk melyik nap, melyik órában jelenjen meg, vagy éppen ne jelenjen meg – hívta fel a figyelmet Lévai Richárd Facebook-marketing szakértő legfrissebb blogbejegyzésében.

Így figyelmeztet az új funkcióra a Facebook

A beállítást a Power Editoron belül, a hirdetéssorozat (adset) szinten találjuk, és akkor élesedik, ha napi költségkeret helyett élettartam költségkeretet választunk. A napon belüli ütemezés után a megcélzott felhasználók a saját időzónájuknak megfelelő időpontban fogják látni a hirdetéseket. (Az elmúlt időszakban több apróbb változás is életbe lépett a Facebook-on.)

A hirdetéseket ebben a táblázatban tudjuk napon belül időzíteni.

Mikor hasznos ez a funkció?

Több kampánynál észrevettük, hogy különböző napszakokban más árakon jönnek a regisztrációk vagy a vásárlások. Például reggel 10 és délután egy között 65 forint volt egy konverzió, délután kettő és négy között 80 forint, négy után pedig 120. Ilyenkor eddig csak kockázatos trükközéssel lehetett variálni, mostantól erre nem lesz szükség.

Másik gyakori helyzet, amikor valakinek időhöz kötött a szolgáltatása. Például ételkiszállító cégnél merült fel az igény, hogy dél körül vagy este hirdessünk, de tévé csatornának volt olyan kérése felénk, hogy csak a reklámozott műsort megelőző pár órában jelenjenek meg a hirdetések.

 

11 tipp, hogy többen olvassák Facebook posztunkat
A közösségi oldalakon folytatott kommunikációban kevés dolog érintette olyan súlyosan a cégeket, mint a Facebook-posztok elérésének korlátozása. Ha azt akarjuk, hogy sokan olvassák a bejegyzéseinket, mélyen a zsebünkbe kell nyúlnunk, de szerencsére van olcsóbb megoldás is.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo