Rágyúr a kisvállalkozásokra a Twitter

Kifejezetten a kisebb vállalkozásokat célozza első körben a közösségi oldal reklámozási rendszerének mostani fejlesztése. Az eddig meglehetősen rugalmatlan szisztémát egy jobban paraméterezhető váltja fel. A változás egyszerre jelent esélyt és rizikót is a Twitternek.

Mi lesz az árrésstop vége?
Belebukhat valaki az MNB-alapítványi botrányba?
Mik lennének egy új kormány legfontosabb teendői?

Online Klasszis Klub élőben Csillag Istvánnal!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi gazdasági és közlekedési minisztert!

2025. június 25. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Twitter is erősíteni akar a kisvállalkozások piacán - Kép: Pixabay

Eddig egy szponzorált anyag után minden elképzelhető interakció (retweet, megjegyzés írása, klikkelés stb.) pénzt ért a cégnek, hiszen nem volt lehetőség beállítani, pontosan milyen jellegű aktivitásért szeretne a hirdető fizetni. Ez a rigorózus rendszer, talán a versenytársak nyomásának is köszönhetően, most lényegesen lazulni látszik – írta együttműködő partnerünk a bitport.hu.

Első körben a kisebb vállalkozások és néhány kiemelt partner élhet a választás jogával, azaz az új rendszerben már lehet például csak kattintásért, új követőkért, letöltésekért fizetni. Ez sokkal átláthatóbb és bizonyos szempontból egyszerűbb helyzetet teremt. A tervek szerint (és amennyiben a cég számításai bejönnek) a preferencia szerinti hirdetési megoldást később minden ügyfél igénybe veheti majd.

Azért a Facebook-ot is óriási hiba lenne korán eltemetni!

A dolognak azonban van egy másik olvasata is: miszerint a jobban paraméterezhető hirdetési kampányok felhajtják bizonyos interakciók árát, így a vállalkozásoknak arányosan akár többe is kerülhet a hirdetés, miközben a Twitter reklámbevételei akár még nőhetnek is.

A cikk teljes formában itt olvasható!

Lassan, de biztosan hatnak a reklámok
Ha nem is kattint azonnal a banner vagy egyéb hirdetésre a felhasználó, úgy tűnik, azért a reklámok hatása nem szűnt meg. Mindössze lassabban reagálnak a látogatók – különösen nagy tehát a jelentősége az újracélzásnak.

Véleményvezér

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.
Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség

Enyveskezű lehet Orbán Viktor barátja, nyomozást indított az Európai Ügyészség 

Vége az Európai Unió elnéző magatartásának.
Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában

Nincs lejjebb, utolsók vagyunk Európában 

Tragikusan teljesít az Orbán-kormány.
A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly

A meggy és a málna kétszer annyiba kerül, mint tavaly 

Nem jön össze a kisebb infláció.
Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül

Itt a rezsicsökkentés ára, 15 ezren ivóvíz nélkül 

Ma már nincs ingyen semmi, a rezsicsökkentés se.
Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja

Cserbenhagyta Orbán Viktort barátja 

Most már Szlovákia is támogatja Ukrajna EU tagságát.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo