Rágyúr a kisvállalkozásokra a Twitter

Kifejezetten a kisebb vállalkozásokat célozza első körben a közösségi oldal reklámozási rendszerének mostani fejlesztése. Az eddig meglehetősen rugalmatlan szisztémát egy jobban paraméterezhető váltja fel. A változás egyszerre jelent esélyt és rizikót is a Twitternek.

A Twitter is erősíteni akar a kisvállalkozások piacán - Kép: Pixabay

Eddig egy szponzorált anyag után minden elképzelhető interakció (retweet, megjegyzés írása, klikkelés stb.) pénzt ért a cégnek, hiszen nem volt lehetőség beállítani, pontosan milyen jellegű aktivitásért szeretne a hirdető fizetni. Ez a rigorózus rendszer, talán a versenytársak nyomásának is köszönhetően, most lényegesen lazulni látszik – írta együttműködő partnerünk a bitport.hu.

Első körben a kisebb vállalkozások és néhány kiemelt partner élhet a választás jogával, azaz az új rendszerben már lehet például csak kattintásért, új követőkért, letöltésekért fizetni. Ez sokkal átláthatóbb és bizonyos szempontból egyszerűbb helyzetet teremt. A tervek szerint (és amennyiben a cég számításai bejönnek) a preferencia szerinti hirdetési megoldást később minden ügyfél igénybe veheti majd.

Azért a Facebook-ot is óriási hiba lenne korán eltemetni!

A dolognak azonban van egy másik olvasata is: miszerint a jobban paraméterezhető hirdetési kampányok felhajtják bizonyos interakciók árát, így a vállalkozásoknak arányosan akár többe is kerülhet a hirdetés, miközben a Twitter reklámbevételei akár még nőhetnek is.

A cikk teljes formában itt olvasható!

Lassan, de biztosan hatnak a reklámok
Ha nem is kattint azonnal a banner vagy egyéb hirdetésre a felhasználó, úgy tűnik, azért a reklámok hatása nem szűnt meg. Mindössze lassabban reagálnak a látogatók – különösen nagy tehát a jelentősége az újracélzásnak.

Véleményvezér

Svédország gazdasági csodája

Svédország gazdasági csodája 

A svédek nem másokra mutogatnak, hanem csak egyszerűen jól teljesítenek.
A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel

A szlovák kormány meggondolta magát, mégis támogatják Ukrajnát katonai eszközökkel 

Magyarország egyre jobban elszigetelődik Ukrajna ellenes álláspontjával.
Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad

Kormányváltás lesz Csehországban, de Ukrajna támogatása marad 

Babis célja egypárti kormány létrehozása, amelyet más pártok kívülről támogatnának.
Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből

Hadházy Ákos szerint luxusutakra jártak a köztévé vezetői az adófizetők pénzéből 

Az adófizetők pénze könnyen vihető préda.
Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása

Egy magyar szervezet is részt vett egy olyan gyűlésen, amelynek célja az Orosz Birodalom helyreállítása 

Az Orosz Birodalom helyreállítása sok ember álma Keleten.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo