Az ütős szöveg nem csak a szavakon múlik

Egyre több szakértő hangsúlyozza ki a megfelelő tartalom fontosságát, ami nélkül ma már lehetetlen marketing kampányt folytatni az online térben. Csakhogy a jó tartalom előállítása nem könnyű feladat, ehhez nyújt segítséget szakértőnk, Farkas Erika videótréningje!

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egyre több cég ébred rá az online marketing lehetőségeire és egyre több pénzt is fordítanak erre. Azonban a legtöbb magyar kkv még mindig csak botorkál az online térben. „Még azoknak a cégeknek is, amik rendelkeznek céges weboldallal, túlnyomórész statikus, a termékeit részben bemutató, un. prospektus honlapja van, ami jelentősen hátráltatja a fejlődésüket” – mondta korábban a Piac & Profitnak Gombos Zsolt Facebook szakértő. Márpedig az elmúlt években megnőtt az ügyfelekkel folytatott kommunikáció és a content marketing (tartalommarketing) szerepe. „Egy céges blog, a folyamatos kommunikáció a közösségi oldalakon, és az adatbázis építés ma már elengedhetetlen a hatékony online jelenléthez, de a vállalatoknak sokszor még a legalapvetőbb elvárásokat sem sikerül megugraniuk” – hangsúlyozta a szakember.

Ugyanis az online tér elengedhetetlen eleme a jó tartalom, amelyet viszont nem könnyű előállítani. „A jó szöveg ugyanis nem csak a szavakon múlik, legalábbis nem minden esetben” – hangsúlyozza Farkas Erika, a Piac & Profit online marketing szakértője videótréningjének első részében.

 

 
A hitelesség hat építőköve a céges weboldalon
Habár ma már a legtöbb magyar kkv ügyesen alkalmazza céges weboldalán a konverziónövelő elemeket, a hitelesség építésére mégis kevés figyelmet fordítanak. Szakértőnk összegyűjtötte azt a hat egyszerű webes elemet, amely ügyfeleiben bizalmat ébreszt.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo